Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

AsRock Fatal1ty 990FX Killer - dowód zakupu / CEBULA ALERT

AsRock płyta główna reklamacja gwarancja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 CjFalcon

CjFalcon
  • Amator

  • 55 postów
  • Miejscowość:Elbląg
  • 3DMark 06:19232

Napisano 18 październik 2017 - 07:40

Witajcie!

Piszę z bardzo nietypową prośbą.

Czy ktoś z Was zakupił w ciągu ostatnich - ale niecałych - 2-ch lat płytę główną:
AsRock Fatal1ty 990FX Killer (starsza wersja USB 3.0) ?

Dlaczego pytam?
Niestety po 3-ch latach użytkowania, moja płyta umarła. Jakby nie patrzeć, to pod AM3+ była to niemal hi-endowa płyta (zaraz po ROG-u od ASUS'a), dopiero później weszło kilka "nowości" od AsRock'a i Gigabyte'a.

Oczywiście co za problem kupić nową? Dla mnie nie byłby żaden, ALE:

dostępność przyzwoitych płyt BARDZO MOCNO ograniczona i ceny 500+ (zazwyczaj dostępny tylko ROG za 1000 zł albo outlety). Używki nie wchodzą w grę...
Nie mam może mocnego kompa (podpis) ale kupować bieda płyty za 150-250zł (których jest pełno) też mi się nie widzi.

Dlatego pytam czy ktoś mógłby udostępnić kopie rachunku, żebym mógł zareklamować płytę (najlepiej morele, x-kom itp.)

Wiem - CEBULA MOCNO, ale liczę na wyrozumiałość.


Użytkownik CjFalcon edytował ten post 18 październik 2017 - 07:52

AMD FX-8320 feat. Corsair H75 // Asus 970 PRO GAMING/AURA // Corsair Vengeance 2x 4GB 1600MHz CL9 // XFX R9 270X 1100M Black Edition // Samsung 840 Evo 128GB + Hitachi TS 7K1000 1TB // Super Flower LEADEX GOLD 650W // Corsair Obsidian 450D


#2 TybekB

TybekB
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 18 październik 2017 - 12:08

nawet z paragonem, sprawdzą serial number płyty i zobaczą kiedy była sprzedana... 



#3 Threadripper

Threadripper
  • Dyskutant

  • 188 postów

Napisano 18 październik 2017 - 14:46

nawet z paragonem, sprawdzą serial number płyty i zobaczą kiedy była sprzedana...

Zobaczą date produkcji i najwyżej hurtownie, produkt może zalegać w sklepie detalicznym bardzo długi czas a gwarancja liczy sie od daty sprzedaży właśnie w tym sklepie. Na paragonach i FV sporadycznie pisane są numery seryjne. Oczywiście tyczy się to tylko sytuacji w której reklamujemy sprzęt bezpośrednio w serwisie producenta. Bo w dużych sklepach typu morele czy komputronik faktycznie mogą to sprawdzić.


Użytkownik Threadripper edytował ten post 18 październik 2017 - 14:52

| CPU: Intel Core i7 4790K @ 4.4 + Fera 3 + Noctua NF-P12 | MOBO: Gigabyte Z97X Gaming 3 | RAM: HyperX Savage 24GB 2x8 + 2x4 2400MHz DDR3 CL11 GPU: Gigabyte GTX 1080 Aorus Extreme | Dysk: SSD Samsung 830 128GB + SSD Samsung 860 EVO 250GB + Samsung MZNLN256HCHP 256GB + Corsair MX500 500GB | PSU: EVGA Supernova G3 550W | Case: SilentumPC PAX M70 + 3x BeQuiet Shadow Wings |


#4 TybekB

TybekB
  • Bywalec

  • 109 postów

Napisano 18 październik 2017 - 14:59

of course - w serwisie producenta nie zobaczą nic, ale już przy reklamacji w sklepie, który tą płytę sprzedał byłby problem... bo w większości numer seryjny jest zlinkowany z numerem fry/paragonu/



#5 CjFalcon

CjFalcon
  • Autor tematu
  • Amator

  • 55 postów
  • Miejscowość:Elbląg
  • 3DMark 06:19232

Napisano 19 październik 2017 - 13:16

Zawsze spróbować można. Jeżeli się uda - to fajnie, jeżeli nie, trudno.

Bardziej mnie martwi fakt, że nie znajdzie się nikt z takim dowodem zakupu...

 

Ostatnio reklamowałem mysz Logitech'a kupioną w x-kom-ie. SN na myszce inny, na pudełku inny. Jakoś problemu nie było :->


Użytkownik CjFalcon edytował ten post 19 październik 2017 - 13:17

AMD FX-8320 feat. Corsair H75 // Asus 970 PRO GAMING/AURA // Corsair Vengeance 2x 4GB 1600MHz CL9 // XFX R9 270X 1100M Black Edition // Samsung 840 Evo 128GB + Hitachi TS 7K1000 1TB // Super Flower LEADEX GOLD 650W // Corsair Obsidian 450D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: AsRock, płyta, główna, reklamacja, gwarancja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych