Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Tnie (stuttering) Wiedźmina 3 przy stałych 60 FPS

wiedźmin 3 stuttering płynność

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 martino1989

martino1989
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 16 październik 2017 - 13:23

Cześć, korzystając z dnia wolnego chciałem zacząć Wiedźmina 3 od nowa. Mocno się zdziwiłem, ponieważ gra przy stałych 60 fps/s mocno się przycina. Nie chodzi mi o spadki fps, bo tych nie uświadczyłem, jedynie gra zaczyna stutterować. Kiedy ostatni raz grałem pół roku temu, nie napotkałem takich problemów przez całą grę. Wiecie co może generować ten problem? Korzystałem z jakichś porad, czyli zmieniłem wstępnie maksymalną ilość renderowanych klatek w ustawieniach NVIDIA na 1 a także zmieniłem w logach ilość maksymalnych fpsów w grze na 59. Nic nie pomogło.

 

Moja specyfikacja:

Intel i7-7700k

GeForce GTX 1070

16 GB RAM DDR4

MSI Z270


  • 0

#2 Player1

Player1
  • Maniak

  • 2990 postów
  • Miejscowość:Opole

Napisano 16 październik 2017 - 16:55

Korzystasz z tych samych sterowników do grafiki co pół roku temu?


  • 0

i5 7400 / Asus Prime B250 Plus / Crucial DDR4 Ballistix Sport LT 2x4 GB / RX 580 8gb / A-DATA XPG SX8200 240 GB / Plextor M5 128 GB / Crucial MX 100 256 GB / HDD 500 GB / CM 690


#3 martino1989

martino1989
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 16 październik 2017 - 17:17

Nie, ostatnio aktualizowałem.


  • 0

#4 Threadripper

Threadripper
  • Dyskutant

  • 190 postów

Napisano 16 październik 2017 - 17:56

Wyłącz w GOG coś takiego jak "game overlay".


  • 1

| CPU: Intel Core i7 4790K @ 4.4 + Fera 3 + Noctua NF-P12 | MOBO: Gigabyte Z97X Gaming 3 | RAM: HyperX Savage 24GB 2x8 + 2x4 2400MHz DDR3 CL11 GPU: Gigabyte GTX 1080 Aorus Extreme | Dysk: SSD Samsung 830 128GB + SSD Samsung 860 EVO 250GB + Samsung MZNLN256HCHP 256GB + Corsair MX500 500GB | PSU: EVGA Supernova G3 550W | Case: SilentumPC PAX M70 + 3x BeQuiet Shadow Wings |


#5 martino1989

martino1989
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 16 październik 2017 - 21:04

Wyłącz w GOG coś takiego jak "game overlay".

 

O Panie, dziękuję :) Pomogło, wyczytałem na jakimś angielskim forum, że po jakiejś aktualizacji się spierniczyło. Dzięki wielkie :) Problem solved.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: wiedźmin 3, stuttering, płynność

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych