martino1989 0 Napisano 16 Października 2017 Udostępnij Napisano 16 Października 2017 Cześć, korzystając z dnia wolnego chciałem zacząć Wiedźmina 3 od nowa. Mocno się zdziwiłem, ponieważ gra przy stałych 60 fps/s mocno się przycina. Nie chodzi mi o spadki fps, bo tych nie uświadczyłem, jedynie gra zaczyna stutterować. Kiedy ostatni raz grałem pół roku temu, nie napotkałem takich problemów przez całą grę. Wiecie co może generować ten problem? Korzystałem z jakichś porad, czyli zmieniłem wstępnie maksymalną ilość renderowanych klatek w ustawieniach NVIDIA na 1 a także zmieniłem w logach ilość maksymalnych fpsów w grze na 59. Nic nie pomogło. Moja specyfikacja: Intel i7-7700k GeForce GTX 1070 16 GB RAM DDR4 MSI Z270 Link to post Share on other sites
Player1 1183 Napisano 16 Października 2017 Udostępnij Napisano 16 Października 2017 Korzystasz z tych samych sterowników do grafiki co pół roku temu? Link to post Share on other sites
martino1989 0 Napisano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2017 Nie, ostatnio aktualizowałem. Link to post Share on other sites
Threadripper 57 Napisano 16 Października 2017 Udostępnij Napisano 16 Października 2017 Wyłącz w GOG coś takiego jak "game overlay". 1 Link to post Share on other sites
martino1989 0 Napisano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2017 Wyłącz w GOG coś takiego jak "game overlay". O Panie, dziękuję Pomogło, wyczytałem na jakimś angielskim forum, że po jakiejś aktualizacji się spierniczyło. Dzięki wielkie Problem solved. Link to post Share on other sites
Recommended Posts