Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Na wstępie zacznę od tego że w temacie słuchawek jestem zielony. Do tej pory jedyne przeze mnie używane to jakieś marketowe nauszne philipsy za parę dyszek z których korzystałem jedynie w dalszych podróżach w tandemie z konsolą PSP. Poza tym do czynienia miałem z Creative aurvana mojego brata i zrobiły na mnie raczej dobre wrażenie.

 

Problem w którego rozwiązaniu chciałbym prosić was o pomoc to wybór słuchawek które miałyby służyć w salonie przy oglądaniu filmów i graniu na PC, który wyposażony jest w napęd blu ray i sparowany z telewizorem SONY KLD50W-808C który służy za monitor i obecnie jedyne źródło dźwięku. Jako iż mieszkam w bloku nie mogę pozwolić sobie na solidne kino domowe z subwooferem, a chciałbym poprawić wrażenie z audio w czasie grania (głównie) i oglądania filmów bez napinania się z sąsiadami. Stąd pomysł słuchawek bezprzewodowych, ponieważ raczej nie wchodzi w grę zabawa na kanapie z głową podpiętą do PC'ta stojącego 3 mety dalej. Warto dodać, że słuchawek nie będę raczej wykorzystywał do słuchania muzyki ponieważ daleko mi do melomana. 

 

Po tym wprowadzeniu może kilka konkretnych pytań:

-jakie słuchawki spełniające powyższe wymagania możecie polecić? Kwota w jakiej miło było by się zamknąć to 500zł. Może jednak warto kupić coś tańszego i nie przepłacać? 

-czy warto szukać słuchawek bezprzewodowych, czy można kupić przewodowe oraz jakiś transmiter który uwolniłby mnie od kabla?

-czy gdybym chciał kupić drugie, takie same słuchawki żonie to nie będzie problemów z podłączeniem/działaniem?

-czy w przypadku gdyby potrzebny byłby mikrofon to dostane coś sensownego bezprzewodowego (bo rozumiem, że słuchawki ze zintegrowanym mikrofonem - czyt "gaming" to raczej średnia jakość?)