Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Słuchawki bezprzewodowe do gier i filmów

bezprzewodowe do 500 słuchawki do gier i filmów

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 wojciechu15

wojciechu15
  • Nałogowiec

• 1735 postów

Napisano 13 październik 2017 - 18:42

Witam. Na wstępie zacznę od tego że w temacie słuchawek jestem zielony. Do tej pory jedyne przeze mnie używane to jakieś marketowe nauszne philipsy za parę dyszek z których korzystałem jedynie w dalszych podróżach w tandemie z konsolą PSP. Poza tym do czynienia miałem z Creative aurvana mojego brata i zrobiły na mnie raczej dobre wrażenie.

Problem w którego rozwiązaniu chciałbym prosić was o pomoc to wybór słuchawek które miałyby służyć w salonie przy oglądaniu filmów i graniu na PC, który wyposażony jest w napęd blu ray i sparowany z telewizorem SONY KLD50W-808C który służy za monitor i obecnie jedyne źródło dźwięku. Jako iż mieszkam w bloku nie mogę pozwolić sobie na solidne kino domowe z subwooferem, a chciałbym poprawić wrażenie z audio w czasie grania (głównie) i oglądania filmów bez napinania się z sąsiadami. Stąd pomysł słuchawek bezprzewodowych, ponieważ raczej nie wchodzi w grę zabawa na kanapie z głową podpiętą do PC'ta stojącego 3 mety dalej. Warto dodać, że słuchawek nie będę raczej wykorzystywał do słuchania muzyki ponieważ daleko mi do melomana. 

Po tym wprowadzeniu może kilka konkretnych pytań:

-jakie słuchawki spełniające powyższe wymagania możecie polecić? Kwota w jakiej miło było by się zamknąć to 500zł. Może jednak warto kupić coś tańszego i nie przepłacać? 

-czy warto szukać słuchawek bezprzewodowych, czy można kupić przewodowe oraz jakiś transmiter który uwolniłby mnie od kabla?