lukasz_r128 2 Napisano 13 Października 2017 Udostępnij Napisano 13 Października 2017 Cześć, mam router linksys WRT120N i dziś zaczął mi szwankować. Zawiesza się co powoduje, że wszystkie urządzenia tracą nie tylko połączenie z internetem, ale również z lokalną siecią w domu (na router też nie można się zalogować w tym czasie). Jak się zawiesi kontrolka od Wi-Fi gaśnie, mruga kontrolka z numerem 1 oraz kontrolka od połączenia kablem. Kontrolka informująca o działaniu urządzenia świeci ciągłym światłem. Pomaga dopiero reset. Po resecie od razu wszystkie urządzenia łapią sygnał najpierw sieci domowej chwilę potem internet. Dzieje się tak co jakieś 30 minut. Po przywróceniu ustawień fabrycznych i skonfigurowaniu na nowo pomogło na jakieś 2 godziny. Czy macie jakieś pomysły co może być nie tak? Cytuj Link to post Share on other sites
PaulG 123 Napisano 13 Października 2017 Udostępnij Napisano 13 Października 2017 Sprawdź na innym zasilaczu czy jest poprawa. Firmware masz najnowsze? Zobacz to: https://www.linksys.com/us/support-article?articleNum=148623 Jak będziesz aktualizował firmware to odłącz wszystkie urządzenia wifi, aktualizuj tylko po kablu. Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz_r128 2 Napisano 13 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2017 Sprawdź na innym zasilaczu czy jest poprawa. Firmware masz najnowsze? Zobacz to: https://www.linksys.com/us/support-article?articleNum=148623 Jak będziesz aktualizował firmware to odłącz wszystkie urządzenia wifi, aktualizuj tylko po kablu. Oprogramowanie jest najnowsze, na innym zasilaczu bez zmian. Cytuj Link to post Share on other sites
PaulG 123 Napisano 13 Października 2017 Udostępnij Napisano 13 Października 2017 Nie przegrzewa się? Jak możesz to zobacz czy kondensatory wewnątrz routera są dobre. Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz_r128 2 Napisano 13 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2017 Nie przegrzewa się? Jak możesz to zobacz czy kondensatory wewnątrz routera są dobre. Nie, nie przegrzewa się. Jest umieszczony w dość przewiewnym miejscu. Nie mam ochoty go rozkręcać szczerze mówiąc bo nawet jak są przepalone to i tak ich nie wymienię, a ewentualna naprawa zapewne przerośnie jego wartość. Cytuj Link to post Share on other sites
PaulG 123 Napisano 13 Października 2017 Udostępnij Napisano 13 Października 2017 Skoro tak to kup nowy router. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.