rlkaczy 0 Napisano 12 Października 2017 Udostępnij Napisano 12 Października 2017 czołem, Pytanie do użytkowników kierownicy G29. Może jestem przewrażliwiony ale ostatnio przypadkiem zauważyłem że kierownica ma "luzy". Nie wiem czy dobrze to wyjaśnie ale kierownica po złapaniu na godzinę 6 (za 15 trzecia też) i ruszaniu rękoma całkiem bardzo się rusza. I teraz nie wiem czy tak powinno być (ze względu na feedback) czy może jednak za bardzo wczułem się w F1 i coś rozpierdzieliłem Link to post Share on other sites
133699 394 Napisano 14 Października 2017 Udostępnij Napisano 14 Października 2017 (edytowane) Poluzowała się na "adapterze". Odkręcasz chyba 6 śrubek które są za panelem przycisków, 5 imbusów na środku, odłączasz kabel od panelu i masz na widoku 7 śrub- cztery symetrycznie tego nie ruszasz, bo to łopatki i trzy tworzące trójkąt- jedna z nich najprawdopodobniej się poluzowała, gwint w nich lubi sobie "skoczyć". Dokręcić złożyć i śmigać. Edytowane 14 Października 2017 przez 133699 Link to post Share on other sites
rlkaczy 0 Napisano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2017 dzięki za odpowiedź sprawdziłem i wszystkie 3 były mocno skręcone może tak było od początku a dopiero teraz zauważyłem w razie czego mam gwarancję Link to post Share on other sites
133699 394 Napisano 17 Października 2017 Udostępnij Napisano 17 Października 2017 (edytowane) No to możliwe też na stelażu od ffb, ale tam rzadko się to odkręca. Ewentualnie ostatnia opcja to na samej kierownicy- ten skóropodobny materiał lubi mieć luzy na łączeniu stalowej "ramy, stelarza" (?) kierownicy, miałem coś podobnego u siebie ale to podobno normalne. Edytowane 17 Października 2017 przez 133699 Link to post Share on other sites
Recommended Posts