Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Niedziałająca słuchawka Panasonic RP-DJS200

słuchawka membrana panasonic panasonic rp-djs200

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 batshade

batshade
  • Nowicjusz

  • 1 postów

Napisano 24 wrzesień 2017 - 07:13

Witam,
Otóż mam problem ze jedną słuchawką z headsetu Panasonic RP-DJS200.

Nie słychać w niej dźwięku, próbowałem już z kręceniem kabelkiem i ustawianiem balansu w słuchawkach. Nic to nie dało. Aby bardziej sprecyzować problem, na niedziałającej słuchawce zauważyłem rozdartą gąbkę/membranę. (Nie znam się na słuchawkach więc nie wiem jak to się fachowo nazywa :) ). Stąd moje pytanie: Czy to rozdarcie może być przyczyną niedziałającej słuchawki i czy, jeżeli to możliwe, wymienić ją?

Z góry dzięki ;)


  • 0

#2 sword88

sword88
  • Zapaleniec

  • 1110 postów
  • Miejscowość:Słupsk

Napisano 24 wrzesień 2017 - 09:52

bardziej bym podejrzewał odlutowanie się kabla w samej słuchawce, rozkręć i zobacz czy wszystko jest na miejscu, jak nie to lutownica w ruch i do roboty, chyba że masz na GW do oddawaj. 


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: słuchawka, membrana, panasonic, panasonic rp-djs200

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych