Skocz do zawartości

Komputer i monitor do CS:GO ok 4000 zł


Recommended Posts

Podkreślam, jestem laikiem i nie znam się na tym za dobrze. Dlatego też proszę o gotowe propozycję zestawów a nie rzucanie skrótami podzespołów, które mi nic nie mówią :P

Link to post
Share on other sites

http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=103_280&products_id=44213 http://www.esc.pl/product_info.php?products_id=298894

 

Na jakich ustawieniach grasz ? W jakiej rozdzielczości ?

 

Ten RX 560 znów ciut słaby .... 


Może wywal na start system, ściągnij wersję na 90 dni i dobij do AOC G2460PG zostający przy tym samym na 1050 Ti. Tutaj masz komplecik pod G-Sync

Link to post
Share on other sites

Nie nie system może zostać to nie problem. Jeśli warto dołożyć te 500 zł to pokaż mi co kosztem czego należy wymienić a ja to sobie ułożę w głowie i tyle ;) Z drugiej strony to tylko CS wiec sprawa rozbija się pewnie bardziej o procesor ale...

 

Pokaż jak wg. Ciebie może wyglądać gotowy zestaw

Edytowane przez Michu88
Link to post
Share on other sites

W sumie czekaj. Jeszcze inaczej z wydajniejszą GPU, co prawda mniej opłacalną ale wyjdzie na to samo, bo monitor z FreeSync będzie znacznie tańszy. Wyżej za GPU oraz za monitor płacisz 2280 zł

 

Przy dopłacie 100 zł masz:

 

1 x  Asus Radeon RX 570 Expedition 4GB DDR5 256bit (1244/7000) 1 x  AOC G2460PF (1ms, DVI/HDMI/DP, 144 Hz)

 

Co prawda GPU nieopłacalna ale znacznie wydajniejsza od GTX 1050 Ti. 

Link to post
Share on other sites

Opcja FreeSync 144 Hz + GPU AMD, to bardzo dobre rozwiązanie do CSa

 

Tamto wszystko ok, ale dlaczego doradzasz komuś FreeSync/G-Sync do CS:GO?? Nie chcę Ci ujmować wiedzy, ale tym zdaniem jakby pokazałeś że nie masz pojęcia o CS:GO i tak jakby niepotrzebnie doradzasz mu w zakupie komputera do tej gry ;p