Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Kupno laptopa

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Choob

Choob
  • Nowicjusz

• 1 postów

Napisano 16 listopad 2008 - 14:04

W najbliższym tygodniu chcę sobie kupić laptopa i proszę o radę. Poszukuję laptopa, który głównie służyłby mi do siedzenia na necie, choć od czasu do czasu chciałbym rekreacyjnie pograć w jakąś Fifkę 09 czy coś bez przyciny :/ Jako że jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt i te wymagania, pytam was: jakie wymagania musi mieć taki laptop? Szukam w granicach ~3000 zł.

Prosiłbym o podanie konkretnych przykładów.

Pozdrawiam
  • 0

#2 Wojciech Lenartek

Wojciech Lenartek
  • Zaawansowany

• 93 postów
  • Miejscowość:Kraków

Napisano 16 listopad 2008 - 20:39

Dlaczego nie napisałeś tego posta w dziale dla laptopów ?
  • 0

#3 Andrzej Michalski

Andrzej Michalski
  • Zasłużony

• 966 postów
  • Miejscowość:Bory Tucholskie
  • 3DMark 06:18858

Napisano 18 listopad 2008 - 16:10

Dlaczego nie napisałeś tego posta w dziale dla laptopów ?

No wlaśnie Choob :/ :!: , następnym razem będzie ostrzeżenie :|
  • 0
Asus UL30VT, PS3 + Move, GT5 Game Progress - ||||||||| - 92%, Tekken 6 Game Progress - ||||||| - 70%

#4 _nick_

_nick_
  • Maniak

• 3784 postów
  • 3DMark 06:99998

Napisano 19 listopad 2008 - 16:23

na co zwracać uwagę? żeby procek był dwujajowy, karta graficzna oddzielna dosyć wydajna, od 2GB ramu, i jeśli zależy ci na mobilności to duża pojemność baterii.
  • 0

#5 OldSkull

OldSkull
  • Nowicjusz

• 5 postów

Napisano 22 listopad 2008 - 17:31