Skocz do zawartości

GTX 1050 - Czy pasuje do zestawu?


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez stark2991,

Recommended Posts

Dzień Dobry!  :) 

Zepsuła mi się grafika (winą obarczam zasilacz 400W) i póki co korzystam z tej z procka.
Może się nie znam, ale w przedziale cenowym do ok. 500zł najbardziej podoba mi się gtx 1050.
Chciałbym mieć pewność, że ta karta graf. będzie mi pasowała do reszty komponentów.
Nie chcę blue screenów itp ;)
Stąd pytanie - Czy widzicie tutaj jakieś przeciwwskazania?

Płyta główna - Asus M5A78L-M LX3 AMD 760G
Procek - amd fx-6300 six core processor 3515mhz
12 gb ramu( 4+8 ) i Dysk SSD
Zasilacz mam 400W i z poprzednią kartą graficzną blue screeny sypały się jak z rękawa. Razem z kupnem grafiki kupię też zasilacz 600W i mam nadzieję, że to w starym zasilaczu tkwił problem.

Pytania:
- Czy widzicie przeciwwskazania?
- Czy dobrze myślę, że zasilacz mógł powodować crash'e komputera. (przez to, że był za słaby)

(Nie jestem pewien jaką miałem grafikę bo już jest gdzieś na wysypisku. Ale raczej gtx 530 czy 630)
(Wiem, że podobnych wątków nie brakuje ale nie da się znaleźć tematu z idealnie takimi samymi komponentami - Sorrky :cry:  )


Dodam, że grafika (gtx 1050) ma wyjście pci-e x16 v2.0
a płyta główna wejście pci-e x16 v3.0

 

Link to post
Share on other sites

Niekoniecznie musiał to być zasilacz ale jest to możliwe. Być może padła sama GPU, być może sekcja zasilania na mobo nie daje rady z FX 6100. Powodów może być wiele. 

 

GTX 1050 do 500 zł jest dobrym wyborem. Jeżeli chodzi o zasilacz, to nawet XFX TS 450W poniżej 200 zł spokojnie tutaj wystarczy

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Zasilacz kup porządny, a nie "600W". Duża moc nic Ci nie da jeśli to nadal będzie chiński szrot. Twój poprzedni zasilacz nie musiał być za słaby, mógł nie trzymać odpowiednich napięć pod obciążeniem. Poza tym 600W Ci nie potrzebne, 1050 pobiera bardzo mało prądu.