Skocz do zawartości

Xbox One, warto dla niedzielnego gracza?


Recommended Posts

Witam.

 

Sprawa przedstawia się w następujący sposób. Gram raz/dwa tygodniowo, nie z braku czasu lecz znudzeniem gier jakie teraz wychodzą. Jedyna gra, która moją uwagę przykuwa i czuję, że jest warta zakupu to Forza Horizon 3 (głównie pogrywam w wyścigi). Posiadam x360, którą kupiłem tuż przed wyjściem na rynek polski xbox one i wszystkie tytuły jakie chciałem i jakie wyszły na tą konsolę ograłem, więc kompatybilność wsteczna w ogóle mnie nie interesuje. Gry jakie naprawdę mnie interesują to wcześniej wspomniana Forza, Forza Motorsport 6, Need For Speed (2015) no i jako tako wyczekuje na The Crew 2. Jako, że jestem jeszcze uczniem i nie mam stałej pracy, wydanie na tą konsolę >800zł jest dosyć bolesne dla portfela i mocno się waham czy ją zakupić. 

 

Kolejne pytania to głównie techniczna sprawa. 

 

Jako, że posiadam monitor (Samsung SyncMaster P2050), który wyświetla obraz w 1600x900 jest taka możliwość, by ustawić taką natywną rozdzielczość w konsoli? Xbox 360 tego nie potrafi, do wyboru 1366x768, 1440x900, 720p, 1080p przez co obraz nie jest tak ostry jak być powinien ale konsola i tak wyższej w grach nie potrafiła wyświetlić niż 720p, natomiast w XO mamy prawie zawsze 1080p i potrafi ona skalować rozdzielczość do 1600x900 (jeśli ją obsługuje)?

 

Drugie pytanie jest odnośnie audio. Mam głośniki Creative A120 2.1 i jedyna możliwość ich podłączenia do urządzenia to gniazdo mini jack. W x360 nie było problemu, ponieważ konsola posiadała takie wyjście z tyłu urządzenia (posiadam najnowszy model Silm E). W Xbox One tego niestety nie ma więc tu jest duży problem, bo monitor nie posiada wbudowanych głośników.