krzyhox 3632 Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam, u mojego kolegi znów zepsuła się karta msi r9 390( drugi raz). I czy może się ubiegać o rękojmie a nie naprawę gwarancyjną? p.s nawet miesiąc nie minął od naprawy. Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez krzyhox Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 Nie.Powiedz koledze,żeby przeczytał dokładnie regulamin sklepu,w którym kupił... Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 Nie mogę się doczytać w tym sklepie proline raczej nic o tym nie piszą. Cytuj Link to post Share on other sites
Threadripper 57 Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 Z rekojmi można skorzystać zawsze ale nic to nie zmieni,sklep odeśle kartę do serwisu i oddadzą Ci towar naprawiony zgodny z umową. Wymiana na nowy egzemplarz zależy od zapisów w karcie gwarancyjnej lub dobrej woli serwisu. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.