Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Monitor wyłącza się, nie działają przyciski

monitor wyłącza się przyciski

Najlepsza odpowiedź xernos2, 20 sierpień 2017 - 17:11

Jak kupiłeś jako osoba prywatna to nie masz problemu wypełniasz wniosek o odstąpienie od umowy zawartej na odległość korzystając z 14 dniowego prawa jakie ci przysługuje i wysyłasz na własny koszt ten monitor...

 

 

4
VII.
Zwrot towaru przez konsumenta
1.
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza
lokalem przedsiębiorstwa,
może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawan
ia przyczyny i bez ponoszenia
kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,
art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.201
4.827). Konsument może
odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie n
a piśmie - formularzu, którego
wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.

https://www.komputro...kOd25122014.pdf

 

Jak chcesz to możesz znaczyć jakie cyrki miałeś ...

 

Pozdrawiam

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dreamer112

Dreamer112
  • Nowicjusz

  • 19 postów

Napisano 19 sierpień 2017 - 08:18

Hej,
Kupiłem dzisiaj nowy monitor Acer h257hu. Przyciski monitora w ogóle nie reagują na wciskanie. Do tego monitor wyłącza się samoczynnie, komputer dalej chodzi ( słychac muzyke i mozna sterować w grze). Wyłączyć potrafi się po kilku minutach a czasem po kilku godzinach. Czy może być to wina zasilacza komputerowego? Może powinien być mocniejszy czy może jest to wada fabryczna?
Mój komputer:
zasilacz: Corsair CX450M CP-9020101-EU (kupiony razem z monitorem)
grafika: MSI GeForce GTX 1060 ARMOR OC 6GB GDDR5 (kupiona razem z monitorem)
procesor: Intel Core i5-4460
ram: 16gb
windows 7 home premium

ps. Po wyłączeniu komputera dioda monitora miga tak jakby był w trybie czuwania. Po uruchomieniu komputera monitor zapala się. -.^ 


  • 0

#2 xernos2

xernos2
  • Dyskutant

  • 246 postów

Napisano 19 sierpień 2017 - 20:06

Gdyby była to wina zasilacza w budzie na starym monitorze miałbyś ten sam objaw, dodatkowo wspomniane przyciski wskazują na uszkodzony monitor. Możesz podłączyć go pod inny komputer jednak raczej nic to nie pomoże, chyba że problem leży w gniazdku sieciowym, do którego podpiąłeś cały zestaw - można to sprawdzić podłączając część zestawu pod gniazdko siedzące na na innym korku(raczej wątpliwe).

 

Szkoda że nie napisałeś gdzie i jak kupiłeś ten monitor, można by doradzić na co się powoływać przy rozmowach z sklepem...

 

Pozdrawiam


  • 1

#3 Dreamer112

Dreamer112
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 19 postów

Napisano 20 sierpień 2017 - 10:49

Gdyby była to wina zasilacza w budzie na starym monitorze miałbyś ten sam objaw, dodatkowo wspomniane przyciski wskazują na uszkodzony monitor. Możesz podłączyć go pod inny komputer jednak raczej nic to nie pomoże, chyba że problem leży w gniazdku sieciowym, do którego podpiąłeś cały zestaw - można to sprawdzić podłączając część zestawu pod gniazdko siedzące na na innym korku(raczej wątpliwe).

 

Szkoda że nie napisałeś gdzie i jak kupiłeś ten monitor, można by doradzić na co się powoływać przy rozmowach z sklepem...

 

Pozdrawiam

Monitor kupiłem przez strone komputronika. Kurierem przysłali do domu sprzęt.


  • 0

#4 xernos2

xernos2
  • Dyskutant

  • 246 postów

Napisano 20 sierpień 2017 - 17:11   Najlepsza odpowiedź

Jak kupiłeś jako osoba prywatna to nie masz problemu wypełniasz wniosek o odstąpienie od umowy zawartej na odległość korzystając z 14 dniowego prawa jakie ci przysługuje i wysyłasz na własny koszt ten monitor...

 

 

4
VII.
Zwrot towaru przez konsumenta
1.
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza
lokalem przedsiębiorstwa,
może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawan
ia przyczyny i bez ponoszenia
kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,
art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.201
4.827). Konsument może
odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie n
a piśmie - formularzu, którego
wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.

https://www.komputro...kOd25122014.pdf

 

Jak chcesz to możesz znaczyć jakie cyrki miałeś ...

 

Pozdrawiam


  • 1

#5 Dreamer112

Dreamer112
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 19 postów

Napisano 20 sierpień 2017 - 18:56

Ok, dzięki za pomoc. Po niedzieli odeślę im monitor ;)


  • 0

#6 Dreamer112

Dreamer112
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 19 postów

Napisano 10 wrzesień 2017 - 14:44

Historia z komputronikiem poczatkowo nie wyglądała najlepiej. Paczkę wysłałem 30sierpnia i na drugi dzień tj 31 sierpnia o 9:00 przesyłka była juz w magazynie. W paczce umieściłem wszystkie wymagane przez komputronik dokumenty dotyczące zwrotu towaru. Po 3 dniach roboczych wysłałem emaila z zapytaniem na jakim etapie jest zwrot kosztów. W odpowiedzi napisali abym jeszcze raz wysłał im dane do przelewu i poczekał 2dni robocze. Sytuacja powtórzyła się ponownie, ja wysyłam zapytanie a oni pytaja o dadne i każą czekać. Ostatecznie pomimo tego całego bałaganu cała kwota za zwrócony sprzęt została przelana na moje konto.

 

Dodatkowo powiem, że zamawiając sprzęt dopłaciłem za wcześniejsze dostarczenie przesyłki (8-12) 10zł. Kurier dostarczył paczkę po godzinie 15 więc zwróciłem się do komputronika o zwrot kosztów. Po ok tygodniu dyszkę także oddali. ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: monitor, wyłącza się, przyciski

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych