Skocz do zawartości

Karta graficzna do i3-4170


Recommended Posts

Witam

Poszukuję karty do 700zł, do procesora i3-4170, tak żeby procek jej nie ograniczał( nie znam się czy ten  przedział cenowy starczy, by procek był za słaby). Zastanawiałem się nad GTX 1050 i 1050ti, ale zwiększyłem trochę poczatkowy budżet i chyba zdecyduję się na 1050Ti. Wiem ,że temat był dosyć wałkowany, ale czy chłodzenie w różnych wersjach jest na prawde okej i ciche. Stara karta, która miałem i się zepsuła to Radeon 4850 HD 1 GB. No niestety ten model dosyć mocno się grzał, a wentylator dosyć mocno głośny i była konieczna wymiana wentylatora. Karta trochę leciwa, więc pewnie i współczesne modele mają trochę poprawiony komfort pracy. Nie chce więc kupić kolejnego wiatraka do obudowy, lecz cichą, "kulturalną" kartę :).

Jeśli byłby jeszcze ktoś miły i wskazał ,np przy pomocy procentów różnicę wydajności wyżej wyienionego radeona a gtx'a. I jeszcze jedno takie dodatkowe pytanie, korzystał ktoś może na gtxach z programów jak CAD czy SolidWorks i ma jakieś zdanie jak działają?

 

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedźi :)

 

 

 

Specyfikacje komputera:

- Procesor I3-4170

- zasilacz Silverstone SST-ST50F-ES 500W

- płyta głowna ASUS H97 PLUS

 

Pozdrawiam! 

Link to post
Share on other sites

GTX 1050 Ti ma na tyle mały pobór prądu i na tyle małe wydzielanie ciepła, że nawet jeden wentylator sobie z nim świetnie radzi. Najprościej kup najtańszą dwuwentylatorową wersję.

 

 

 

korzystał ktoś może na gtxach z programów jak CAD czy SolidWorks i ma jakieś zdanie jak działają?

Z tego co mi wiadomo to AutoCAD siedzi na pojedynczym rdzeniu procesora, więc tu grafika ma znikomy wpływ. O tym drugim nic nie wiem.

 

 

 

- płyta główna ASUS H97 PLUS

Będziesz w przyszłości wymieniał procesor na coś mocniejszego? 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji