Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Jaki program do grafiki 3D by dobrze pasował CV


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryk414

patryk414
  • Gaduła

  • 401 postów
  • Miejscowość:Opole

Napisano 10 sierpień 2017 - 12:54

Jestem grafikiem komputerowym i chcę się zająć grafiką 3d tylko nie wiem jaki program będzie najlepszy tak żeby dobrze wyglądał CV .


  • 0

AMD FX 8370 4,0Ghz + MSI GTX 1070 8GB  +16GB Ram 1866mhzz + SSd EVO 850 500GB + HDD 500GB + Windows 10 64bity


#2 Xarix

Xarix
  • Master

  • 5148 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 10 sierpień 2017 - 13:59

Modo, Cinema, 3Ds Max, Maya, Blender. Obczaj sobie triale i wybierz najwygodniejszy.

 

Wybór softu do CV? Jak prawko zdajesz kijanką to chyba będziesz potrafił też po krótkim zaznajomieniu obsłużyć BMW ;) ?


  • 0

#3 patryk414

patryk414
  • Autor tematu
  • Gaduła

  • 401 postów
  • Miejscowość:Opole

Napisano 10 sierpień 2017 - 14:19

racja ;)

tylko że w  internecie jest pełno ogłoszeń o prace jako  grafik 3D kłopot mam w  tym że w każdym ogłoszenie jest wymagany inny program do grafiki 3D i samy nie wiem który wybrać


Użytkownik patryk414 edytował ten post 10 sierpień 2017 - 14:20

  • 0

AMD FX 8370 4,0Ghz + MSI GTX 1070 8GB  +16GB Ram 1866mhzz + SSd EVO 850 500GB + HDD 500GB + Windows 10 64bity


#4 karai

karai
  • Unia Leszno

  • 174 postów
  • GG:o
  • Miejscowość:Cyberprzestrzeń
  • 3DMark 06:15538 Score with AMD Radeon HD 6850(1x) and Intel Core 2 Quad Processor Q9550

Napisano 20 sierpień 2017 - 14:12

Na pewno Photoshop, Corel, Gimp , Maya, Blender, 3Ds Max. Są wersje trial do przetestowania, plus fora poświęcone danemu programowi , tam też szukaj informacji. Zresztą nie wiesz na jaki program trafisz - to zleży od pracodawcy - równie dobrze to może MS Paint. 


  • 0

" Serce w bieli, krew w błękicie, Unia Leszno ponad Życie! "

" There isin't any better Effect than Mass Effect  "


#5 Xarix

Xarix
  • Master

  • 5148 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 20 sierpień 2017 - 14:30

równie dobrze to może MS Paint. 

No nie bardzo.

Photoshop, Corel, Gimp

Photoshop - raster, Corel - wektor, Gimp - raster (gimpa prawie w komercyjnej pracy się nie używa, są dużo lepsze alternatywy dla Shopa jak np. Affinity Photo). I to wszystko to soft do 2D:

 

chcę się zająć grafiką 3d

Użytkownik Xarix edytował ten post 20 sierpień 2017 - 14:31

  • 0

#6 karai

karai
  • Unia Leszno

  • 174 postów
  • GG:o
  • Miejscowość:Cyberprzestrzeń
  • 3DMark 06:15538 Score with AMD Radeon HD 6850(1x) and Intel Core 2 Quad Processor Q9550

Napisano 20 sierpień 2017 - 14:59

@ Up 

 

Wiem, że MS Paint nie jest zaawansowanym programem dla grafika, ale chodziło mi o pokazanie, że z różnym oprogramowaniem można się spotkać w pracy , i trzeba znać podstawy - te wszędzie są takie same, tylko różnią się zaawansowanymi funkcjami, narzędziami, wtyczkami itp.  

 

Ja grafikiem jestem miernym, ale do domowych potrzeb używam Paint.net. 


  • 0

" Serce w bieli, krew w błękicie, Unia Leszno ponad Życie! "

" There isin't any better Effect than Mass Effect  "


#7 damian_t

damian_t
  • Nowicjusz

  • 18 postów

Napisano 25 wrzesień 2017 - 15:09

Blender, Corel, Photoshop, Wings 3D, Xara 3D


  • 0

#8 doman18

doman18
  • Gaduła

  • 464 postów

Napisano 06 październik 2017 - 14:15

 

Wiem, że MS Paint nie jest zaawansowanym programem dla grafika, ale chodziło mi o pokazanie, że z różnym oprogramowaniem można się spotkać w pracy , i trzeba znać podstawy - te wszędzie są takie same,

Że ... co?? Co rozumiesz przez "podstawy"? Bo dla mnie przy rastrowej podstawy to choćby obsługa warstw, której Paint nie ma, obsługa kanału alfa i przeźroczystości, której Paint nie ma (a raczej ma ale tak biedną że można uznać że nie ma), swobodna regulacja szerokości pędzla i dobór stopnia przeźroczystości, których Paint nie ma i parę innych rzeczy. To są podstawy, to nie są zaawansowane rzeczy i jeżeli jakaś firma jedzie na Paincie to znaczy że w ogóle nie zajmuje się  grafiką. Nawet darmowego GIMPa można nazwać programem graficznym, Paint co najwyżej dla dziecka albo dla jakiegoś hardcorowego malarza (nie grafika).

 

Co do pytania: wydaje mi się że teraz Blender jest jednym z najpopularniejszych. Kiedyś był trochę jak GIMP - darmowy z brakami, ale teraz chyba nawet Wiedźmina 3 w nim robili. Więc chyba dojrzał żeby być poważnym programem. Z innych popularnych to co wymienili poprzednicy - Maya i 3ds max.

 

Najważniejsze jednak nie to co wybierzesz tylko co z tym będziesz umiał zrobić. Nawet jeżeli wybierzesz jakiś niszowy program ale będziesz miał fajne portfolio z pracami z niego to i tak ludzie cię wezmą. Dadzą ci tylko czas na nauczenie się. Umiejętności się liczą bardziej niż to czy znasz jakiś program czy nie.


Użytkownik doman18 edytował ten post 06 październik 2017 - 14:19

  • 0

i7 2600(bez K)@3.8GHz+Fortis|12GB Ram| Asrock z68 Pro3|Asus Radeon HD7850 | SSD Plextor M5P 128gb | Seagate Constelation ES3 1TB | Super Flower GG 550W 80+GOLD | Fractal Design ARC R2 | dźwiek: FiiO E10 + Superlux 668b (reklablowane i skóropodobne pady)
Mysz: Logitech g700 |A4Tech X738k | Klawira bluetooth: Logitech k810 |gry: Saitek PZ31A + Xpad360 przewodowy
Router:Gargoyle @ TP-Link TL-WDR3600, Netis WF2780 | mediacenter:LibreELEC@Raspberry PI2| NAS:Debian@Dell FX160 | Tel:Honor 8





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych