Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

W jakim sklepie kupujecie monitor?

gdzie kupić monitor gwarancja

Najlepsza odpowiedź xernos2, 05 sierpień 2017 - 20:31

Jeżeli zamówisz jako osoba prywatna na odległość i do czasu kiedy zdecydujesz się zwrócić monitor w okresie kiedy przysługuje ci prawo(14 dni), a firma nie rozpocznie postępowania po ogłoszeniu upadłości to tak możesz zwrócić.

 

Co do wyboru sklepu pewną podpowiedzią są opinie kupujących np. na stronie https://www.opineo.pl/komputery.html jednak nie powinny być one decydujące z kilku powodów :

  • każdy może taka opinię zamieścić;
  • więcej kupujących więcej opnii (nie tylko pozytywnych);

 

Lepiej skup się na regulaminie i jaka jest to forma działalności (z jakim zabezpieczeniem), a co do gwarancji "0 martwych pikseli" to można ją między bajki włożyć. Po pierwsze nie precyzuje dokładnie w jaki sposób jest ona realizowana (wymiana na nowy czy refabrykowany produkt), po drugie nieświecący piksel jest tylko jednym z kilku rożnych defektów matryc i  w sumie najmniej istotnym większym jest BLB.

 

Co do testów w warunkach polowych można skorzystać z   http://www.lagom.nl/lcd-test/ .

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 werywolf1

werywolf1
  • Bywalec

  • 93 postów

Napisano 05 sierpień 2017 - 15:37

Witam,
Planuję zmianę swojego monitora, jednakże nie mam pewności gdzie najlepiej dokonać zakupu.
 

Mam zamiar kupić monitor za 3-4 tys. zł i ze względu na cenę, chcę wybrać najlepszy sklep, który bezproblemowo umożliwi wymiane, jeżeli będą jakieś problemy (ips glow, blacklight bleed itd.) i który oferuje gwarancje "0 martwych pikseli", z tego co już sprawdzałem to morele.net proponuje test panelu i niektóre produkty w komputroniku mają gwarancje na "zero martwych pikseli", jednakże napotkałem się z różnymi opiniami jeżeli chodzi o wymianę monitora na inny egzemplarz w tych sklepach.

Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć jakie testy/strony polecacie w celu sprawdzenia monitora po jego zakupie i na co szczególnie zwracać uwagę? (wiem, że jest tego pełno w necie, ale może akurat ktoś ma do zaproponowania jakąś mniej znaną stronę) 

Dzięki z góry za pomoc.
 


Użytkownik werywolf1 edytował ten post 05 sierpień 2017 - 15:57

  • 0

#2 spidster135

spidster135
  • Gaduła

  • 455 postów
  • Miejscowość:Wro

Napisano 05 sierpień 2017 - 19:41

Co do wymiany na inny to jeśli zamówisz przez internet to chyba w każdym sklepie będziesz miał 14 dni na zwrot, bo tak jest w ustawie o zakupach przez internet. 


  • 0

#3 xernos2

xernos2
  • Dyskutant

  • 246 postów

Napisano 05 sierpień 2017 - 20:31   Najlepsza odpowiedź

Jeżeli zamówisz jako osoba prywatna na odległość i do czasu kiedy zdecydujesz się zwrócić monitor w okresie kiedy przysługuje ci prawo(14 dni), a firma nie rozpocznie postępowania po ogłoszeniu upadłości to tak możesz zwrócić.

 

Co do wyboru sklepu pewną podpowiedzią są opinie kupujących np. na stronie https://www.opineo.pl/komputery.html jednak nie powinny być one decydujące z kilku powodów :

  • każdy może taka opinię zamieścić;
  • więcej kupujących więcej opnii (nie tylko pozytywnych);

 

Lepiej skup się na regulaminie i jaka jest to forma działalności (z jakim zabezpieczeniem), a co do gwarancji "0 martwych pikseli" to można ją między bajki włożyć. Po pierwsze nie precyzuje dokładnie w jaki sposób jest ona realizowana (wymiana na nowy czy refabrykowany produkt), po drugie nieświecący piksel jest tylko jednym z kilku rożnych defektów matryc i  w sumie najmniej istotnym większym jest BLB.

 

Co do testów w warunkach polowych można skorzystać z   http://www.lagom.nl/lcd-test/ .


  • 1

#4 sirius

sirius
  • Nowicjusz

  • 11 postów

Napisano 18 kwiecień 2018 - 12:35

Jeśli chodzi o gwarancję zero pikseli, to w sklepie iiyamy taką dają na bank (www.iiyama-sklep.pl). Z wymianą chyba standardowo tak jak wszędzie - 14 dni, pikselowa gwarancja obejmuje bodajże 30 dni jeśli się nie mylę. To tak akurat mówię z autopsji, bo sam kupowałem niedawno. U mnie wszystko było okej, swoją drogą czy takie wady pikselowe to częsta sprawa czy raczej sporadyczne przypadki? Bo sam się zastanawiałem jakie w ogóle jest prawdopodobieństwo, że się pojawią. Jeszcze mi okres gwarancyjny nie minął, przez to mam teraz rozkminę :) Będę wdzięczny za odpowiedź :)


  • 0

#5 kilerfcb

kilerfcb
  • Bywalec

  • 88 postów

Napisano 18 kwiecień 2018 - 16:04

Ja kupiłem w ostatnich 2 tygodniach 3 monitory. Sklep Media Expert. Zamawiałem online i odbierałem w sklepie. Dwa razy monitor zwróciłem w sklepie bez problemu. Aktualnie zostałem przy trzecim, bo jestem zadowolony :)


  • 0

CPU:Intel Core i7-3770 /3.4 GHz GPU:  Palit GTX 1070 8GB JetStream MOBO  :Asus P8Z68-V LX RAM:Kingston HyperX 2x8GB DDR3 1866 Mhz CL 10 HDD:Samsung SSD 850 Evo 250 GB CASE:Zalman Z9 Plus PSU:Tacens Radix VI 750 W Cooler:Arctic Freezer 7 Pro 


#6 Perceptron

Perceptron
  • Nowicjusz

  • 16 postów

Napisano 19 kwiecień 2018 - 23:57

To wtrącę trochę swoich świeżych doświadczeń.

 

Ostatnim czasy kupiłem monitor AOC w Morele. Po około tygodniu zauważyłem wypalony subpiksel na środku ekranu, to + delikatny BLB przy jednej krawędzi przesądziło o zwrocie monitora.

Wybrałem zwrot 14 dniowy, gdyż nie chciałem liczyć na procedury weryfikacji. Jednocześnie swój zwrot uzasadniłem i opisałem wady monitora.

Procedura przebiegła szybko i po kilku dniach otrzymałem całkowity zwrot kwoty.

Z racji, że monitor spełniał moje oczekiwania postanowiłem zakupić, go jeszcze raz, też w Morele.

 

Niestety kurier dostarczył dokładnie ten sam monitor, który kilkanaście dni wcześniej zwróciłem. Sklep jedynie odkleił naklejkę z RMA zalepił ponownie pudełko taśmą. Wyglądało na to, że nie zadano sobie trudu nawet sprawdzenia monitora i ostatnią osobą, która go pakowała byłem ja. Poszedł kolejny zwrot 14 dni, teraz schodzi im się trochę dłużej.


  • 0

#7 yvonne

yvonne
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 17 lipiec 2018 - 10:22

Ostatnio zdecydowałam się na zmianę monitora, a znajomy polecił mi sklep iiyama. On sam zakupił w nim monitory do swojej firmy. Ostatecznie wybrałam monitor ProLite XUB3490WQSU-B1- https://iiyama-sklep.pl/325-monitory-dla-grafikow-i-fotografii-monitor-iiyama-prolite-xub3490wqsu-b1-34-ultra-wide-uwqhd-ips-flickerfree-bluelightreducer-gwarancja-zero-pixeli-4948570114566.html . Dobry do biura i użytku domowego. A że teraz przeszłam na pracę zdalną z domu to wiadomo - większość dnia spędzona jest przed ekranem. Dużo obrabiam zdjęć i muszę mieć do tego dobry sprzęt.


Użytkownik yvonne edytował ten post 17 lipiec 2018 - 10:25

  • 0

#8 Michaelz

Michaelz
  • Krasomówca

  • 874 postów

Napisano 18 lipiec 2018 - 15:28

gwarancje zero pixeli i tego typu akcje to jest tylko i wyłącznie inicjatywa producenta i to od niego zależy rozpatrywanie tego typu reklamacji. Słyszałem, że AUS kiedyś wymieniał monitory bez problemu a teraz robią jakieś fochy. 

Ja tydzień/dwa temu kupiłem nowiutki monitor na x-kom i bez problemu mi przyjęli zwrot po czym zamówiłem inny a i to nie jest pierwsza rzecz jaką u nich kupiłem. Śmiało możesz tam kupować. 


  • 0

CPU:i7 4790K Cooler:Be Quiet Dark Rock 3 MoBO: ASUS Z97 Pro Gamer RAM: 2x 8192MB 2400MHz HyperX Savage CL11 GPU: Gigabyte GTX 980 Ti G1 SSD: Crucial MX200 250GB HDD: WD 1TB 7200obr. 64MB BLUE PSU:XFX Black Edition 650W Case: Phanteks Enthoo  Pro

Słuchawki: DT990 250 / DT990 Limited Black / DT770  / HD569 Grajek: T1 mk2 / Jds Labs C5 / Fiio x5 1st gen

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gdzie, kupić, monitor, gwarancja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych