Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Support NVIDIA - moje doświadczenia

nvidia shield tablet support

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 PawelQ

PawelQ
  • Gaduła

  • 344 postów
  • Miejscowość:Sierpc

Napisano 01 sierpień 2017 - 12:35

Witam.

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jest to moje subiektywne odczucie, co do jakości supportu NVIDIA.

Może ktoś miał inne doświadczenia, ja miałem takie:

 

Dawno dawno temu.. a właściwie niedawno bo w styczniu 2017 zakupiłem synowi tablet NVIDIA Shield.

O plusach tego wyboru nie będę się rozpisywał, natomiast nastał dzień w którym odmówił posłuszeństwa.

Zaczęło się od sporadycznych problemów z ładowaniem i w końcu przestał ładować się w ogóle. W między czasie zdążyła jeszcze szybka delikatnie pęknąć (syn mówił że sama). 

Tablet był kupiony w sklepie na X z dodatkową gwarancją "od przypadkowych uszkodzeń".

Niestety nie przeczytałem wcześniej opinii na temat tej gwarancji, która jest .. sami spójrzcie:

http://www.wykop.pl/...ionego-w-x-kom/

http://forum.x-kom.p...2405e&start=465

 

No ale idziemy dalej.

Jako że chciałem to oddać na gwarancję jakąkolwiek, odwiedziłem sklep, w którym kupiłem rzeczony tablet. Sprawdzam serwis, i tam moją uwagę przykuło coś takiego:

 

Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do producenta, w większości przypadków przyśpiesza jego realizację. Poniżej znajdziesz listę producentów wraz z danymi do kontaktu. Jeśli producent, którego szukasz, nie znajduje się na poniższej liście, skontaktuj się z nami - nasi pracownicy zapewnią Ci fachową pomoc w każdej sytuacji.

 

W sumie nie głupie, po co odsyłać do sklepu, skoro mogę prosto do producenta, ominę w ten sposób udział kolejnego podmiotu w łańcuszku, tym bardziej, że sklep nie byłby w stanie wymienić sprzętu na nowy, ponieważ nie ma go już w sprzedaży. Naprawić tym bardziej.

 

Odwiedziłem więc oficjalną stronę NVIDIA http://www.nvidia.pl...support-pl.html i wdałem się w pogawędkę z Panią Dorotą na czacie (swoją drogą nie wiem czy tak faktycznie ma na imię, ale mniejsza z tym, bardzo miła osoba).

Przedstawiłem całą sytuację. Poprosiła mnie o wysłanie skanu faktury, kilku zdjęć, numerów seryjnych, adresu itd. Porobiłem, powysyłałem, Kolejnego dnia dostałem informację, że zgłoszenie zostało wysłane do centrali i trzeba poczekać na rozpatrzenie. Myślę - potrwa, a tu ku mojemu zdziwieniu kolejnego dnia przyszła informacja, że uznają gwarancję i proszą o wysłanie tabletu (1:0 dla NVIDIA).

 

Dostałem informację co ma być na kopercie, jak ma być sprzęt zapakowany gdzie wysłany i.. własnie.. AMSTERDAM? Kurierem? Patrze na szybko, 499 PLN kurier. Ło je su.

I tu kolejny ukłon w stronę NVIDIA, przysłali etykiety logistyczne i wszystkie niezbędne papiery potrzebne do wysyłki, wystarczyło zamówić kuriera który to odbierze. (2:0)

Kurier przyjechał, wziął paczuszkę i pojechał.

 

Rozpoczął się okres oczekiwania. Do Amsterdamu blisko nie jest, więc kurierzy pomimo szybkiej jazdy trochę będą podróżować. Kilka dni później dostałem informację na maila, że sprzęt już do mnie wraca (5 dni kalendarzowych wraca paczka z Amsterdamu, w tym sobota i niedziela - jakby się ktoś pytał).

 

I "nadejszła wiekopomna chwila" (dziś)

Przed chwilą odebrałem tablet. Nie jest to ten sam tablet który wysłałem. Jest nowy. Fabrycznie. (3:0)

 

Reasumując, jestem bardzo zadowolony z supportu NVIDIA, od zgłoszenia, przez wysyłkę, aż po zwrot do mnie wszystko przebiegało bardzo sprawnie. Kontakt dobry- codziennie odpowiedź na pytania, śledzenie paczki w obie strony, miałem odczucie, że faktycznie ktoś chce mi pomóc i to załatwić. 

 

Pozostaje mi jedynie życzyć Wam, aby sprzęt się nie psuł, a jeśli tak się stanie, będziecie w dobrych rękach. Mam taką nadzieję.


Użytkownik PawelQ edytował ten post 01 sierpień 2017 - 13:05

  • 2
Spoiler

#2 ADR15

ADR15
  • ADR

  • 1372 postów

Napisano 01 sierpień 2017 - 12:51

No i gitara. ;)


  • 0

#3 RafiXll

RafiXll
  • Entuzjasta

  • 719 postów
  • GG:3062147
  • Miejscowość:Bydgoszcz

Napisano 01 sierpień 2017 - 15:16

Podobnie serwis Corsaira zadziałał  mimo pośrednika morele net. 5 dni i h110i gt przyszedł wymieniony na nowy od razu poszło na sprzedaż u mnie siedziała już Noctua :) -nigdy więcej AIO


  • 0

Procesor: I7 6700K Mobo: Asus Maximus Hero VIII

Pamięci: G.Skill 32GB 3000 MHz CL15 Grafika: Zotac 1080 AMP! EXTREME

Dźwięk:  Hyper X Cloud Chłodzenie: Noctua NH-D 15
Myszka: Mionix Avior 7000 Buda: BeQuiet Silent Base 800

Klawiatura: Corsair K50






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nvidia, shield, tablet, support

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych