maciek2533 0 Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 Siemka, mam problem z internetem orange neostrada do 10 mb. Głownie chodzi o to, że zawsze miałem szybkość ok. 3,3mb a teraz mam od 0,2 do 1,5, ale to nie jest główny problem, da się oglądać filmy na yt w 480p więc da sie przeżyć, ale najgorsze jest to, że obojętnie jaką grę przez neta odpale typu cs, wow, nawet w przeglądarce to jedynie załączy się menu a jak wbije na serwer to jest kompletna zawiecha jak by internetu nigdy nie było i automatycznie mnie wywala, w każdej grze tak mam. Proszę o pomoc. Dodam, że mój router to tp link TD-W8961ND Cytuj Link to post Share on other sites
stalkerpl 129 Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 zgłosiłes problem na infolini, niech ci sprawdza łacze Cytuj Link to post Share on other sites
maciek2533 0 Napisano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 Najgorsze, że oni się wszystkiego wyprą, powiedzą, że internet do 10 mb czyli może być 0,1,2,3,5,8, Cytuj Link to post Share on other sites
marvetick 11 Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 Najgorsze, że oni się wszystkiego wyprą, powiedzą, że internet do 10 mb czyli może być 0,1,2,3,5,8, Nie prawda, w umowie masz widełki np. ja w umowie do 80Mbps mam minimalnie 20Mbps downloadu, a 2 Mbps uploadu Cytuj Link to post Share on other sites
maciek2533 0 Napisano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 Jeżeli do środy nie ulegnie poprawie to sprawdzę umowę i zgłoszę problemy no bo to raczej nie wina mojego sprzętu Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 Możesz do nich zadzwonić , oni twoje łącze widzą i mogą powiedzieć z jaką prędkością od nich wychodzi. No i sam możesz zrestartować router i zobaczyć prędkość. Kto ci ustawiał tego tplinka ? Cytuj Link to post Share on other sites
login1969 218 Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 (edytowane) Jeżeli do środy nie ulegnie poprawie to sprawdzę umowę i zgłoszę problemy no bo to raczej nie wina mojego sprzętu Nie musisz sprawdzać umowy.Masz widełki od 1Mb/s do 10Mb/s.I teraz w zależności jak daleko mieszkasz od centrali,tak łapie synchronizację modem.Im dalej, tym niższa prędkość.Ale odległość od centrali nie musi być jedynym problemem.Jeżeli jest słaba jakość linii ( na przykład słaby styk po drodze,czyli jakaś nie zabezpieczona łączówka,zwarcie linii do ziemi i wiele,wiele innych usterek) to nawet jak będziesz mieszkał bardzo blisko centrali to i tak modem może nisko łapać synchro lub ją nawet zrywać.Przede wszystkim zgłoś i nie daj się wyrolować.Zapytaj jak daleko od ciebie jest centrala.Jeżeli jakieś 2km i mniej to powinieneś mieć pełną dychę, a jeżeli dalej to coraz mniej.Granicą gdzie modem będzie łapał się w dolnych widełkach jest jakieś 6km od centrali.Oczywiście wszystko to jeżeli z samą linią jest wszystko ok.Masz z Neostradą telefon stacjonarny?Jeżeli tak to sprawdź czy włączony masz przed aparatem filtr.Jak korzystasz z internetu?Po kablu czy przez wi-fi?Jeżeli po wi-fi to sprawdź czy to samo dzieje się po kablu.Pamiętaj,że jeżeli problem będzie po twojej stronie (na przykład problem z twoim komputerem,nie prawidłowo włączony filtr przed aparatem) to będziesz obciążony kwotą 39 zł z nie uzasadnione wezwanie. Edytowane 31 Lipca 2017 przez login1969 Cytuj Link to post Share on other sites
Damian47akaQcu 150 Napisano 31 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2017 Nie prawda, w umowie masz widełki np. ja w umowie do 80Mbps mam minimalnie 20Mbps downloadu, a 2 Mbps uploadu zależy u mnie było DO. Nie zawsze są ,,widełki". Cytuj Link to post Share on other sites
maciek2533 0 Napisano 2 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Problem rozwiązany, skonsultowałem się i wyszło na to, że były problemy na lini Cytuj Link to post Share on other sites
login1969 218 Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Ok,czyli tak jak podejrzewałem. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.