Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Mysz dla gracza 200zł

mysz myszki dla graczy myszka dla graczy 200 złotych 150 złotych 250 złotych podkładka

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 spokowojtas

spokowojtas
  • Nowicjusz

• 1 postów

Napisano 31 lipiec 2017 - 12:16

Witam.

Mam zamiar zakupić myszkę do gier. 

§Budżet: 150-250 z podkładką podkładkę

§Jakiej myszki obecnie używasz:Najprostrzej myszki della

§Jaką masz obecnie podkładkę: Nie mam. Chciałbym z jakiejś zacząć korzystać. Potrzebuje małej ze względu na małą przestrzeń i krótkie ruchy myszką

§Z jakich wartości DPI korzystasz: nie znam się na tym i nie mam zabardzo pojęcia

§Ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – cm / 360° w grach FPS: mniej niż 10cm

§W co grasz (gatunki oraz konkretne tytuły): W każdy rodzaj gry oprócz FPS

§Ile przycisków używasz w myszce: do tej pory 3 ale chciałbym to zmienić na np. 5

§Chwyt: claw grip

§Jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+3+1

§Wielkość dłoni (od czubka palca środkowego do kciuka: 11 cm

§Dlaczego chcesz zmienić mysz: Ponieważ obecna ma pewne problemy ze scrollem 

§Uwagi (wygląd, liczba przycisków, waga, materiał myszy):https://www.morele.n...m7-thor-536236/ ta przypadła mi do gustu, aczkolwiek wolałbym czerwone podświetlenie.

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

• 1

#2 bozydar.ciemiaczko

bozydar.ciemiaczko
  • Gaduła

• 258 postów

Napisano 01 sierpień 2017 - 12:45

W tym przedziale cenowym masz bardzo dobrego gryzonia MasterMouse S. Jeśli chodzi o wielkość, kształt itd. też powinien ci przypasić. 

• 0

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: mysz, myszki, dla graczy, myszka dla graczy, 200 złotych, 150 złotych, 250 złotych, podkładka