Skocz do zawartości

Recommended Posts

Kilka tygodni temu zamówiłem zestaw komputerowy polecony przez jednego z użytkowników Benchmarku (http://forum.benchmark.pl/topic/243496-kompletny-zestaw-pc-do-3500z%C5%82/) w sklepie esc.pl, czego niestety żałuję.

 

Od samego początku były jakieś problemy. Najpierw, po złożeniu zamówienia, sklep poinformował mnie o tym, że bardzo nieszczęśliwie się stało i dosłownie kilka minut wcześniej skończyły się dwa zamówione przeze mnie komponenty. Pracownik zaproponował oczywiście droższe zamienniki. Nie było mi to na rękę, ale nie chciałem dalej zwlekać z zakupem, więc z braku alternatyw na obecną chwilę zgodziłem się. Jak się potem okazało, jeden z zamienników - głośniki Creative A120 - były nie tylko droższe, ale także wyposażone w niezwykle irytujący "feature", mianowicie samoczynnie wyłączają się kiedy dźwięki nie są wystarczająco głośne. Czyżby ktoś starał się pozbyć zalegającego produktu?

 

Sam komputer przyszedł do mnie z wgnieceniem w obudowie. Po zgłoszeniu tego problemu poprzez system reklamacji, sklep cały czas twierdził, że z pewnością musiało się to stać podczas podróży i odmówił naprawienia usterki. Przesyłka jednak nie miała na sobie żadnych znaków wskazujących na obrażenia doznane w trakcie transportu, zatem albo wysłano do mnie wadliwy produkt, albo sklep nie zadbał o to, aby dostatecznie zabezpieczyć paczkę.

 

Przy próbie włączenia komputera monitor nie wyświetlał obrazu, w związku z czym został odesłany do serwisu. Po powrocie obudowa była w kilku miejscach poklejona i zabrudzona.

 

Zdecydowanie odradzam zamawiania czegokolwiek w sklepie esc.pl.

 

Edit: Ach, i bym zapomniał. Minął tydzień, zanim sklep w ogóle wysłał zamówienie (musiałem się upomnieć mailowo). Podobnie było ze zleceniem serwisowym. Komputer został do nich doręczony w czwartek rano i dopiero w poniedziałek, kiedy napisałem im maila, zmienili status zlecenia.

Edytowane przez Wirox
Link to post
Share on other sites

 

 

Przy próbie włączenia komputera monitor nie wyświetlał obrazu, w związku z czym został odesłany do serwisu

 

Czyli nic nowego, dalej sprzedają Kaby Lake z mobo bez aktualizacji BIOS, miałem to samo (mimo zapewnień, że jest zaktualizownay) - na szczęście pomógł lokalny serwis.

 

 

 

Sam komputer przyszedł do mnie z wgnieceniem w obudowie. Po zgłoszeniu tego problemu poprzez system reklamacji, sklep cały czas twierdził, że z pewnością musiało się to stać podczas podróży i odmówił naprawienia usterki. Przesyłka jednak nie miała na sobie żadnych znaków wskazujących na obrażenia doznanie w trakcie transportu

Podobny problem, ale w innym sklepie. Wystarczyło ściągnięcie kuriera by sporządził protokół szkody i po 48h miałem nową obudowę w domu :)

 

Lepiej dopłacić parę złotych, niż użerać się z ESC.pl

Link to post
Share on other sites

Czyli nic nowego, dalej sprzedają Kaby Lake z mobo bez aktualizacji BIOS, miałem to samo (mimo zapewnień, że jest zaktualizownay) - na szczęście pomógł lokalny serwis.

W tym przypadku problem był inny. Połączenie niedziałającego kabla z wysuniętą ze slotu kartą graficzną, więc akurat to nie była wina esc.pl.

Link to post
Share on other sites

Dlaczego nie rozpakowałeś komputera przy kurierze ? Po prostu byś nie przyjął i problem ma sprzedawca. Ja czasem (nie zawsze),sprawdzam przy kurierze. Jak on mi mówi,że nie ma czasu (piszę o sprawdzaniu optycznym,ogólnym),to ja mu mówię,że nie mam pieniędzy,na uszkodzone rzeczy. Ponieważ zawsze robię to z uśmiechem,jakoś do tej pory żaden "nie stawiał oporu"...

Link to post
Share on other sites

Dlaczego nie rozpakowałeś komputera przy kurierze ? Po prostu byś nie przyjął i problem ma sprzedawca. Ja czasem (nie zawsze),sprawdzam przy kurierze. Jak on mi mówi,że nie ma czasu (piszę o sprawdzaniu optycznym,ogólnym),to ja mu mówię,że nie mam pieniędzy,na uszkodzone rzeczy. Ponieważ zawsze robię to z uśmiechem,jakoś do tej pory żaden "nie stawiał oporu"...

Być może powinienem był tak zrobić, jednak nie widząc obrażeń na paczkach stwierdziłem, że nie jest to konieczne. Zresztą odpakowanie tego wszystkiego chwilę by zajęło.

Link to post
Share on other sites
Sam komputer przyszedł do mnie z wgnieceniem w obudowie. Po zgłoszeniu tego problemu poprzez system reklamacji, sklep cały czas twierdził, że z pewnością musiało się to stać podczas podróży i odmówił naprawienia usterki

 

Co to ma być?? 

 

Dla tego omijam takie sklepy. Ja już od dawna mówię -  nie doradzać ten sklep w zestawach. Potem ludzie się męczą.

 

Też  nigdy nie zamawiam gotowców,ale to dotyczy każdego sklepu.

Edytowane przez droid
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

Też, kiedyś kupowałem gdzie najtaniej, nic dobrego z tego nie wyszło. Oszczędzisz może 20 zł a kłopotów cała masa. Problemy ze zwrotem, uszkodzone części itp. krzaki. Dlatego zamawiam w sklepie internetowym x-kom i odbieram sprzęt w salonie. Od razy sprawdzam towar, jak coś nie tak, to nie mam problemów nie płacę i tyle. Sklep musi się martwić co dalej. Opóźnione zamówienie nie problem, proszę o rabat. To sklep musi się starać o moje pieniądze a nie Ja mam tracić czas, bo ktoś czegoś nie dopilnował. Gdyby mi odesłali poklejoną obudowę zażądałbym zwrotu kasy a jak sklep stawiałby by opór to od razu do rzecznika albo lepiej pozew z dowolnej kancelarii prawnej. Zwykle to działa. Sklepy boją się rozpraw sądowych bo zwykle nie mają racji w sporach z klientami gdy towar dotarł nie sprawny lub uszkodzony mechanicznie. To na sprzedawcy ciąży obowiązek zabezpieczenia towaru. Jeśli kartony nie były zniszone jak twierdzisz to sklep wypchnął obudowę by się jej pozbyć. Raz im taki numer przeszedł to próbują znowu to popularna praktyka w śród naciągaczy. Robią tak sprzedawcy z allegro i mało uczciwe sklepy. 

Edytowane przez gepardmak
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...