DienoX 2 Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Dostałem z Xkomu fabrycznie zapakowaną myszkę od Kuriera. Rozpakowałem ją i zauważyłem że na ślizgaczach G502 są jakby dziury. Napisałem do Xkomu i ich zdaniem mogę reklamować to jako wada fabryczna.Teraz pytanie czy jeżeli mi ją wymienią to najpewniej trafi mi się też z dziurami bo Logitech się zepsuł czy po prostu jestem jakiś unlucky i trafiłem z sztukę z dziurawymi ślizgaczami?Zdjęcia: https://imgur.com/gallery/h5HQY http://i.imgur.com/riCd8Pd.jpgNa mojej ~5 letniej G500 nie ma takich wgnieceń. W internecie na zdjęciach ślizgacze G502 też nie moją takich dziur.To wiec może warto spróbować wymienić? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Dziwne pytanie. Masz dwa wyjścia,które opisałeś.Czego oczekujesz od nas ? Ja bym odesłał felerny towar,cokolwiek by to nie było..... Cytuj Link to post Share on other sites
DienoX 2 Napisano 19 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 @jarrinoOczekiwałem opinii. Myszek za często nie kupuje, ostatni raz Logitecha G500 z 5 lat temu. Więc nie za bardzo siedzę w temacie tak ja napisałem w 1 poście.Myszkę wymienię bo kupuje takie rzeczy na lata, więc nie zamierzam korzystać czegoś co miało być nowe a jest używane/ z wadą. Cytuj Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Czasem się dopatrujecie jak zegarmistrz. Inaczej się użytkuje myszkę przez ten niby defekt na ślizgaczach ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.