proqqqe 838 Napisano 8 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2017 (edytowane) Witam, 28 czerwca zamówiłem ten zestaw, 30 czerwca dotarł do mnie, zdecydowałem się na refund, jednak zauważyłem, że pad fabrycznie ma ubytek lakieru przy strzałkach. W zestawie jest Xbox One S 500GB + pad + Forza Horizon 3 w postaci kodu + 14 dni XBOX GOLD w postaci kodu, dodatkowy pad, Gears of War 4 (z 4 kodami do starszych gier z tej serii w pudełku) Z konsoli odinstalowałem gry, wylogowałem się z konta, pudełko Gears of War 4 jest oczywiście otwarte, a kody do starszych części są nieużyte, kod do Forzy jest wykorzystany - jednak z tym nie powinno być problemu, bo kiedyś dokonywałem zwrotu zestawu pad + forza horizon 3 i nie było problemu. Powinni to zaakceptować (nie jestem pewien co do otwartego pudełka Gears of War 4), tylko trapi mnie ten pad, czy mogą anulować cały proces zwrotu, czy mogą przyjąć resztę, a Pada odesłać? (mogę się na to zgodzić, kiedy odliczą mi za niego~150zł) i tak musi iść na gwarancję/rękojmię. Czy ma ktoś doświadczenie w podobnej sprawie, albo spodziewa się jak Microsoft to uwzględni? Microsoftstore ma darmowe zwroty w ciągu 30dni od zakupu, zadzwoniłem do nich i telefonicznie rozpocząłem ten proces zwrotu (mam już przygotowane opłacone etykiety wysyłkowe) - najpewniej wyślę w poniedziałek. Mogę być dobrej myśli, że dostanę pełny zwrot? Koszta prezentują się tak -> ten pad i Gears of War 4 były w formie "gratisu", przez co ta płatność jest tak dziwnie podzielona, mam podane 3 oddzielne etykiety do wysyłki, jednak gdy klikam tracking, to każdy produkt przypisany jest do tej pierwszej - kontrolera. Raczej nie powinno być problemu jak wyślę cały zestaw spakowany, tak jak go dostałem, z jedną etykietą (resztę umieszczę w środku) - czy jest to dobre wyjście? http://i.imgur.com/kWS0XUn.png http://i.imgur.com/SLxojBm.jpg Edytowane 8 Lipca 2017 przez proqqqe Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 9 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2017 Zadzwoń do Microsoft Polska i pogadaj,żeby potem kłopotów nie mieć. http://9494.pl/firma/microsoft-polska Cytuj Link to post Share on other sites
proqqqe 838 Napisano 14 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2017 Do zamknięcia, zwrot zaakceptowany przez microsoftstore.com Usłyszałem od konsultanta przez telefon, że ważne, by pad był sprawny technicznie, reszta ich "nie obchodzi" Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.