droid 1091 Napisano 6 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2017 Witam. Otóż od paru dni walczę z irytującym problem. A mianowicie podczas korzystania z internetu nagle się połączenie rozłącza. Dopiero po 1 minucie wraca wszystko do normy. Po 5-10 minutach to samo się powtarza. Korzystam z Internetu LTE od T-Mobile. Nie ma żadnych limitów danych czy ograniczeniach prędkościowych i tp. Router to Huawei B525s-23a z wolnej sprzedaży. Kupiłem go 2 tygodni temu. Nie wiem z czym związany jest problem. Pół godziny temu zrobiłem hard reset,ale jednak problem nie zniknął. Dalej to samo. Podczas problemu skorzystałem z funkcji "rozwiąż problemy" w zakładce sieci. I wyszło cos takiego. Może to winowajca wszystkiego... http://files.tinypic.pl/i/00916/ebf4cb07wvym.png Może powinienem wprowadzić dane DNS od T-Mobile? Czy to rozwiąże problem? http://images.tinypic.pl/i/00916/ig8ldz2ji9wc.png Bardzo dziękuję za pomóc. Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 7 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 Dns możesz zmienić. Albo ręcznie podać serwery operatora lub inne np. z puli OpenDNS czy neustar. Bardziej jednak niż problemy z DNS podejrzewam braki stabilności, których wynikiem jest komunikat o braku odpowiedzi serwera rozwiązującego nazwy domenowe. Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 7 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 Dzięki za odpowiedź. Wcześniej nie miałem tego problemu. Teraz zaczął irytować bardzo mnie. Może wina routera nie wiem kurcze. Zapłaciłem za niego 700 zł i teraz takie kwiatki. No nic będe musiał coś zrobić. Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 7 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 Możesz spróbować zaktualizować firmware routera. W czasie gdy pojawia się problem z Internetem nie zauważyłeś może rozłączenia się z siecią komórkową np. obserwując kontrolki? Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 7 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 Kurcze... To nie możliwe aby internet od tak sobie zanikał. Podczas kiedy mam połączenie z internetem prędkości wynoszą około 35Mb/s. Take więc nie jest tragicznie. Nie rozumiem tylko czemu zanika internet. Wczoraj np. wyjąłem sim kartę i włożyłem do telefonu. Nie było żadnego rozłączania i tp. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 7 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 Niech zgadnę.... router nawala? Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 7 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 Poprzedni router B593 identycznie się zachowywał, dla tego tego kupiłem nowy z wolnej sprzedaży. Podłączyłem swój stary router B593. Zobaczymy czy coś nie tak.. Na razie stabilnie. Choć prędkości małe i nie można agregować pasma. 4G jest na sztywno ustawiono. Dam znać. Bardzo Wszystkim dziękuję. ed it// Winny jest router. Od momentu podłączenia B593 ani razu nie przerwało. Pytanie czy naprawiać czy wymienić na nowy zgodnie z prawem rękojmi? Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 8 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2017 Rękojmia w pierwszej kolejności przewiduje również naprawę. Dopiero gdy ta nie jest możliwa wymieniany jest przedmiot na nowy lub zwrot $$. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2017 Dla pewności ponownie korzystam z B525 i jak na na razie jest ok. Kurcze, o co chodzi... Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 8 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2017 Być może chwilowe problemy u operatora lub B525 nie lubi ciągłej pracy bez resetów i chwila odpoczynku pomogła. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
droid 1091 Napisano 8 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2017 ok. Dziękuję za rady. Będę informował na bieżąco co i jak. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.