Kuba1999 0 Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 od miesiąca mam problem z internetem, internet rozłącza się co równe 20min na jakieś 10sec. Dodam że w trakcje rozłączenia nie pokazuje się żadna ikonka w prawym dolnym rogu która by owe rozłączenie pokazywała. Wyłączyłem już opcje oszczędzania energi w karcje sieciowej. Mam internet z kabla bez wi-fi. Obawiam się że to coś z adresmai ale nie jestem pewien bo jestem w tym zielony. Proszę o pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Bartek Żak 67 Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Jaki router, jaki dostawca, jaka karta sieciowa, jaka jest konfiguracja sieci ? Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba1999 0 Napisano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Jaki router, jaki dostawca, jaka karta sieciowa, jaka jest konfiguracja sieci ? nie mam podłączonego routera, kabel idze bezpośrednio do pc, dostawca jest lokalny i nie wiem jak się nazywa, mam chyba dynamiczny adres. Pamiętaj jak kiedyś nie miałem internetu ponieważ coś mi się pomieszało w adresach to wyczytałem że trzeba weisc w centrum sieci i udostępnienia, Ethernet , Właściwości, kliknąć w " protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4) i weisc w jego właściwości i wybrać " uzyskaj adres IP automatycznie " i " uzyskaj adres serwera DNS automatycznie " wybrałem te opcje i internet działał normalnie lecz prawdopodobnie od tamtego momentu zaczęło mnie rozzłaszczać co 20min Cytuj Link to post Share on other sites
Bartek Żak 67 Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Niestety nic mi nie przychodzi do głowy, poza googlowaniem, ale nawet tam średnio z jakimś rozwiązaniem: https://www.google.pl/search?q=internet+disconnects+every+20+minutes&oq=internet+disconnects+20&aqs=chrome.1.69i57j0l5.6651j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 lub możesz po polsku spróbować wyszukać. Być może warto problem zgłosić dostawcy? Napisałeś, że kabel idzie bezpośrednio do PC, a skąd on idzie? Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba1999 0 Napisano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Niestety nic mi nie przychodzi do głowy, poza googlowaniem, ale nawet tam średnio z jakimś rozwiązaniem: https://www.google.pl/search?q=internet+disconnects+every+20+minutes&oq=internet+disconnects+20&aqs=chrome.1.69i57j0l5.6651j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 lub możesz po polsku spróbować wyszukać. Być może warto problem zgłosić dostawcy? Napisałeś, że kabel idzie bezpośrednio do PC, a skąd on idzie? z anteny, wiec nie znasz się na tych adresach? bo przypuszczam że to z tym jest problem Cytuj Link to post Share on other sites
Bartek Żak 67 Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Jedna rzecz mi przyszła do głowy, aby sprawdzić, czy to może być wina adresów. Wykonaj: 1) 'win key' + R 2) cmd 3) ipconfig Wklej to co Ci wypisze, najlepiej tak "na świeżo" i po czasie gdy Cię rozłączy i połączy. Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba1999 0 Napisano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Jedna rzecz mi przyszła do głowy, aby sprawdzić, czy to może być wina adresów. Wykonaj: 1) 'win key' + R 2) cmd 3) ipconfig Wklej to co Ci wypisze, najlepiej tak "na świeżo" i po czasie gdy Cię rozłączy i połączy. Jedna rzecz mi przyszła do głowy, aby sprawdzić, czy to może być wina adresów. Wykonaj: 1) 'win key' + R 2) cmd 3) ipconfig Wklej to co Ci wypisze, najlepiej tak "na świeżo" i po czasie gdy Cię rozłączy i połączy. https://plus.google.com/photos/photo/108443358406062898082/6439369420786081890?icm=false&authkey=CJGY3Ynlx5_j1wE&hl=pl przed i po rozłączeniu Cytuj Link to post Share on other sites
Bartek Żak 67 Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Hm, a po rozłączeniu wykonałeś ipconfig jeszcze raz ? Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba1999 0 Napisano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Hm, a po rozłączeniu wykonałeś ipconfig jeszcze raz ? tak, myślę że trzeba bedzie ustalić stałe a nie " automatyczne " adresy IP ale nie wiem jakie mam wpisać Cytuj Link to post Share on other sites
Bartek Żak 67 Napisano 5 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 (edytowane) Właśnie spodziewałem się, że zobaczę dwa różne adresy przed i po. Jakie adresy wpisać sam nie jestem pewien. Możesz wpisać te które masz obecnie w ipconfig w pierwszej części tej konfiguracji. Jeśli chodzi o DNS, to np googlowe dnsy: 8.8.8.8 oraz 4.4.4.4. Ten drugi dns to 8.8.4.4 - sorry za zmyłkę. Edytowane 5 Lipca 2017 przez Bartek Żak Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba1999 0 Napisano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Właśnie spodziewałem się, że zobaczę dwa różne adresy przed i po. Jakie adresy wpisać sam nie jestem pewien. Możesz wpisać te które masz obecnie w ipconfig w pierwszej części tej konfiguracji. Jeśli chodzi o DNS, to np googlowe dnsy: 8.8.8.8 oraz 4.4.4.4. Ten drugi dns to 8.8.4.4 - sorry za zmyłkę. tak zrobiłem, internet jest ale zobaczymy czy rozłączy. A jaki może być inny adres IP taki żeby działał ? może być wymyślony ? https://plus.google.com/photos/photo/108443358406062898082/6439381648399572066?icm=false&authkey=CPnLzvzfprXC7QE&hl=pl tak zrobiłem, internet jest ale zobaczymy czy rozłączy. A jaki może być inny adres IP taki żeby działał ? może być wymyślony ? https://plus.google.com/photos/photo/108443358406062898082/6439381648399572066?icm=false&authkey=CPnLzvzfprXC7QE&hl=pl znowu to samo, może wina stoi po stronie dostawcy Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.