Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam

 

Nie znam się kompletnie na TV ale jestem zmuszony (burzą) do kupienia nowego. 

 

W miejscu na TV mam miejsce na ~55 cali, do telewizora mam 2,5-3m

 

TV podpięty jest do komputera i do głośników a wykorzystywany do jest do netflixa, filmów i gier (żadne fps, wiesiek, teken moral itp)

 

Założyłem sobie: 

-budżet 2,2k,

-wielkość nie mniej niż 46cali,

-rozdzielczość, widziałem, że można w tej cenie 4k znaleźć

-nie ogarniam odświeżania w TV więc nie wiem co chce

 

Wytypowałem takie modele:

 

https://www.x-kom.pl/p/321796-telewizor-44-55-philips-49puh6101-smart-4k-800hz-4xhdmi-usb-dvb-t-c.html

 

https://www.x-kom.pl/p/327377-telewizor-44-55-lg-49uh603v-smart-4k-1200hz-wifi-3xhdmi-hdr.html

 

https://www.x-kom.pl/p/361752-telewizor-44-55-hyundai-uls49ts298-smart-4k-800hz-hdmi-usb-dvb-t-c-s.html

 

Który będzie najlepszy, może inny lepszy. Jeśli jakiś TV za 2400, 2500 będzie o klasę lepszy to mogę dołożyć.

 

 

Link to post
Share on other sites

Podstawowe informacje, w jakich warunkach oglądasz?
W pokoju jest ciemno, czy dość jasno?

Oglądasz wieczorem czy w dzień?
Wszyscy użytkownicy siedzą na wprost telewizora?

A jeżeli nie to odchylenie jest większe niż 20*?
Najlepszy z tych TV jest philips, ale nie robi szału, najgorszy LG.

Edytowane przez Tridefy
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

To lepiej coś z matrycą VA, 
Samsung 49k5572(bardzo wysoki kontrast), Samsung 50KU6072(ostrzegam przed złymi kątami, brak bluetooth,4K), Sony 48WD655/650(okrojony smart, wysoki kontrast).

650 nie ma tunera satelitarnego.

A jeżeli byś chciał coś lepszego to Samsung ku6400/6470 ma już poszerzona paletę barw co jednak da się odczuć w przypadku Netlixa. 

Oczywiście wszystkie podane telewizory mają niski inputlag, więc do gier jak najbardziej się sprawdzą.

Edytowane przez Tridefy
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites