maniakus 8 Napisano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 (edytowane) Toczę małą wojenkę z Komputronikiem. Powód? 1. zamówienie przyjęte 2. zamówienie gotowe do odbioru, czeka w salonie 3. jadę 40km w jedną mańkę 4. na miejscu słyszę: dysk był ale sprzedany wczoraj bo ktos potrzebował... 5. tracę 10L zupy na dojazd (3.2 V6) czyli 5,35 (PB98) x 10 = 53,50zł w plecy + czas W ceneo zapodałem skromnego negatywa i się zaczęło. Masa maili z prośbą o unieważnienie. Dlaczego ceneo dba o to by sklepik negatywa nie zarobił? Dlaczego nikt z komputronika do mnie nie pisze tylko opiekunowie z ceneo? Napisałem do komputronika maile z zapytaniem: co jest grane z zamówieniem = zero odpowiedzi Na koniec dostałem - oczywiście z ceneo - rabat 40zł na zakupy pow. 100zł w ... komputroniku. Mija 12 dni a ja nadal nie mam odpowiedzi z komputronika na temat zamówienia dysku... Na dodatek - na moim koncie w sklepie - anulowano bez podania przyczyny wszystkie inne zamówienia! Tu jeden z przykładów jak to działa: http://sh207287.website.pl/foto/kt.png Edytowane 30 Czerwca 2017 przez maniakus Cytuj Link to post Share on other sites
orbik 1407 Napisano 30 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2017 Już skończ te bajki pisać bo gdzie indziej piszesz o mondeo mk3. Jesteś pierdołą do kwadratu to nie dziw się, że nawet komputronik Cię dyma. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 14 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2017 W Mondeo mk3 był bodajże 2.5 v6 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.