Skocz do zawartości

Bardzo wolny internet stacjonarny.


Recommended Posts

Dzień Dobry, od dawna zmagam się z bardzo słabym internetem stacjonarnym http://www.speedtest.pl/wynik/151777284 od firmy orange usługa Neostrada (do10mb/s) jak widać na testach jest to okropnie słaby internet chciałem się przerzucić na mobilny, jako iż mam Komputer stacjonarny i laptop. Chciałbym zapytać czy internet mobilny do gier i do pobierania ich będzie dobry lepszy od obecnego internetu zależy mi na małym pingu i szybkim pobieraniu jak tak to jaki mi Możecie polecić woj. Podkarpackie, Cygany. Do komputera musiałbym dokupić kartę wifi, która mi będzie lapała neta poprzez wifi jaka też moglibyście mi doradzić? Chcę sie przerzucic na mobilny internet dlatego że w moim miejscu zamieszkania dochodzi tylko internet od orange neostrada :-) poprzez kabel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Jeżeli jest to usługa do 10Mb/s to najniższą prędkością w tej opcji 1Mb/s.Ze Speedtestu wynika że maż dużo poniżej 1 Mb/s.Wychodzi na to że są to przeciążenia na centrali.Może być tak że modem masz zsynchronizowany na 10Mb a prędkość jest taka jak widać.Może to też być problem na linii (jakiś słaby styk).Zgłaszałeś to?Jak daleko mieszkasz od centrali?

Link to post
Share on other sites

Komp nie ma syfu w sobie?

Komp jest prawie nowy miesiąc temu kupiony i mało co było na nim pobierane.

 

Jeżeli jest to usługa do 10Mb/s to najniższą prędkością w tej opcji 1Mb/s.Ze Speedtestu wynika że maż dużo poniżej 1 Mb/s.Wychodzi na to że są to przeciążenia na centrali.Może być tak że modem masz zsynchronizowany na 10Mb a prędkość jest taka jak widać.Może to też być problem na linii (jakiś słaby styk).Zgłaszałeś to?Jak daleko mieszkasz od centrali?

Było zgłaszane przyjeżdżał technik niby coś poprawił, a zaraz na następny dzień to samo i coś tam mówią, że poprawia, a tu i tak nic.

Link to post
Share on other sites

 

 

Było zgłaszane przyjeżdżał technik niby coś poprawił, a zaraz na następny dzień to samo i coś tam mówią, że poprawia, a tu i tak nic.

Czyli jest jakieś uszkodzenie tylko albo olewają albo nie mogą sobie poradzić.Czy wiesz ile kilometrów mieszkasz od centrali?

Link to post
Share on other sites

Czyli jest jakieś uszkodzenie tylko albo olewają albo nie mogą sobie poradzić.Czy wiesz ile kilometrów mieszkasz od centrali?

 

Z tego, co się orientuje centrale mają w Warszawie do nie mam 236 km, a o innych nie wiem nic w tym temacie jestem zielony nie wiem, gdzie mogę nawet sprawdzić do jakiej centrali jestem przyłączony może coś zmienić w ustawieniach rutera od nich fun box 2.0 albo 3.0 nie orientuj się z tym z tego, co mi wiadomo kolega z Koprzywnicy 20km dalej od mojego miejsca zamieszkania też ma neostrada do 10 mb/s i chodzi mu bardzo dobrze 20 km to nie jest duża różnica, a jakoś jaka wynika u niego, a u mnie jest ogromna.

 

Na każdym komputerze czy laptopie mam taką samą prędkość internetu i jestem  podłączony kablowo.

Edytowane przez Per3rekQ
Link to post
Share on other sites

Może jednak wybierzesz najłatwiejszą drogę i zadzwonisz do nich ? Oni cię u siebie widzą i może jakoś pomogą ?  

Dzwoniłem do nich dużo razy i za każdym razem robią z człowieka wała mówią że coś poprawią a w efekcie końcowym nic się nie zmieni będą chcieli wysłać technika zrobi coś będzie dobrze przez parę godzin i znowu to samo :P

Link to post
Share on other sites

Może jednak wybierzesz najłatwiejszą drogę i zadzwonisz do nich ? Oni cię u siebie widzą i może jakoś pomogą ?  

Przecież to Orange (TPSA), więc nie ma szans. Nawet z klientem firmowym lecą w kulki co przerabiałem w poprzedniej robocie. Przez pół roku nie mogli naprawić, zmieniali w węźle, zmieniali okablowanie a gdy się im mówiło żeby sprawdzili modem to nie. A jak się dzwoniło to "hmm, naprawdę dziwne" - tyle zazwyczaj mają do powiedzenia panie na infolinii. Do tego świetne warunki reklamacji - możesz to zrobić jak usługa nie działa powyżej 20 dni w miesiącu. Jak nie działa 19 to musisz się męczyć.

 

W domu mam net 40mbs z UPC i w bloku założyli światłowód 120mbs z Orange ale w życiu nie zaryzykuję przygody nimi.

 

W aktualnej firmie mamy mobilny od Netii, hula od 3 miesięcy i nie mam (tfu tfu) żadnych zastrzeżeń.

https://www.netia.pl/zamowienie_dom,2420.html

 

Polecam sprawdzić czy mają zasięg.

https://www.netia.pl/

Edytowane przez doman18
Link to post
Share on other sites

Zadałem pytanie,bo nie przekazałeś tych informacji. Doman18 - co człowiek,to inne doświadczenie i nie bardzo mamy na to wpływ. Ja już nigdy nie zwiążę się z Netią,ale staram się tego nie eksponować na zewnątrz, bo to mój przypadek. Z Orange natomiast nie mam żadnych problemów (taki rejon i tacy pracownicy,może mam farta)...

Link to post
Share on other sites

Ale czemu pytasz o wifii? Np. w Netii dostajesz router, wsadzasz kartę, wpinasz się kablem do jednego z portów LAN tak jak do każdego routera i śmigasz.  Wifii do niczego nie jest potrzebne, a nawet nie zalecane jeżeli chcesz mieć stabilność i jak najmniejszy ping.

 

No chyba że chodzi ci o wzięcie jakiegoś mobilnego modemoroutera jak np. e5573. Ale osobiście w twoim przypadku nie polecałbym.

Edytowane przez doman18
Link to post
Share on other sites

Ale czemu pytasz o wifii? Np. w Netii dostajesz router, wsadzasz kartę, wpinasz się kablem do jednego z portów LAN tak jak do każdego routera i śmigasz.  Wifii do niczego nie jest potrzebne, a nawet nie zalecane jeżeli chcesz mieć stabilność i jak najmniejszy ping.

 

No chyba że chodzi ci o wzięcie jakiegoś mobilnego modemoroutera jak np. e5573. Ale osobiście w twoim przypadku nie polecałbym.

Gdy wchodzę na stron Neti i wpisuje swój adres wyświetla 

Jesteś w zasięgu super szybkiego Internetu mobilnego LTE od Netii.

Czyli mógłbym wybrać ten internet na przykład Internet 100 Mb/s 

Usługi główne: Internet 100 Mbit/s Mobilny No Limit - 1GB LTE w prezencie   Urządzenia: Netia Spot
 
Link to post
Share on other sites

Najlepiej zadzwoń do nich i przy okazji zapytaj o okres próbny. Bo u nas śmiga ładnie, ale to środek miasta, więc z zasięgiem nie ma problemów. U ciebie nie koniecznie musi tak być. Być może będzie trzeba dodatkowe anteny albo w ogóle zrezygnować. Dlatego zapytaj lepiej przez infolinię lub konsultanta.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...