tabask021 58 Napisano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2017 (edytowane) Witam , jakiś czas temu zauważyłem w grach przeźroczyste paski na monitorze , które skaczą góra i dół , widać je tylko jak się przyjrzę , czytałem że to wina podobno synchronizacji w grach wyłączonej ale te paski są też na pulpicie , testowałem z telewizorem i monitorem i w obu przypadkach występują , pod integrą o dziwo ich nie ma , do tego wyskakuje po kilkunastu minutach u mnie błąd w battlefield 3 i 4 directx czego nie było a stało się to nagle , temperatury max 64*C , najzimniejsze jakie są to 26*C . Dodam że mam gwarancje w morelach ale kontakt z nimi jest strasznie problematyczny , ponieważ nie jestem pierwszym właścicielem karty i nie mam jak przez ich stronę zareklamować . Edytowane 23 Czerwca 2017 przez tabask021 Cytuj Link to post Share on other sites
snuff 0 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Sam posiadam tą samą karte tylko od MSI 2Gigówkę i nie pocieszę Cię. Te karty są mega awaryjne - mam to samo z tego co wyczytałem to najczęściej jest problem z pamięciami na tych kartach. U niektórych pomaga wgranie nowego vbiosu, u innych zjechanie taktowania na rdzeniu/pamieci. Mimo wszystko przygotowałbym się mentalnie na wymianę karty w niedługim czasie. Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 tabask021 Masz podłaczone przez przejsciówke dsub ?/ Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 tabask021 Masz podłaczone przez przejsciówke dsub ?/ tak ale na hdmi nie robi różnicy Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 RMA zgłasza sie przez ich strone a czy to bedzie kłopot .Chyba nie dostajesz numer rma i wysyłasz Co do HDMI to jest cyfrowe i nie powinno byc zakłóceń Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4609 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 (edytowane) Daj zdjęcie jak to wygląda. Ale najpewniej karta wysiada diagnoza dla tego modelu jest zawsze jednoznaczna walnięte pamięci V-RAM. A dlaczego? Bo jak mi ta karta wysiadła to BIOS nie zgłaszał błędu, a komputer się uruchamiał tylko, że pamięci nie funkcjonowały. @offtop Te karty pochodzą z okresu gdy też był skok na kryptowalutę i przypuszczalnie mogły być do tego używane. Moje obawy idą co do tego, że obecna generacja RX4xx/RX5xx będzie miała w rezultacie ten sam problem na koniec gwarancji. Edytowane 25 Czerwca 2017 przez CrisPell Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 u mnie błąd w battlefield 3 i 4 directx czego nie było a stało się to nagle Jeśli problem występuje na bazowych zegarach to pozostają jeszcze sterowniki. Należało by je kompletnie odinstalować i ponownie na czysto zainstalować. Ponadto usunąłbym na ten czas programy do OC np msi aferburner. Proponuję sprawdzić GPU u kolegi / koleżanki tak aby na 100% potwierdzić uszkodzenie. @offtop Te karty pochodzą z okresu gdy też był skok na kryptowalutę i przypuszczalnie mogły być do tego używane. Kopanie nie ma tutaj dużo do rzeczy, ponieważ karty w większości pracowały w trybie energooszczędnym (niższe napięcia, taktowania). Większym problemem był wtedy olbrzymi popyt. Z fabryki wychodziło chyba wszystko do czego udało się tylko dokręcić chłodzenie. Dział kontroli jakości akurat miał w tym czasie urlop Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Nie ma opcji bym zrobił zdjęcie , bo jak zrobię to jest niby bez tych pasków . Sprawdzane , u kolegi to samo jbc . Cytuj Link to post Share on other sites
Funkie 1189 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 No to serwis. Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4609 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Tyle, że serwis wiele nie zaradzi wyślą tego samego bubla, ale z inną wadą. Masz podstawy do rękojmi? Czy karta ma ponad 2 lata? Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 (edytowane) Karta ma 36mc gwarancji podobno od daty zakupu w morele jestem drugim właścicielem , https://www.youtube.com/watch?v=e-_K1Pagn-g Taki problem się pojawił teraz , oczywiście po podpięciu pod tv a działało normalnie . Edytowane 25 Czerwca 2017 przez tabask021 Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 tak ale na hdmi nie robi różnicy To sie zastanów czy działało czy nie........ Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 (edytowane) To sie zastanów czy działało czy nie........ Napisałem że teraz po podpięciu pojawił się problem .... po 2 pokazywało tylko paski na tv też tak jak monitorze a teraz na monitorze paski a na tv to co na video . A na stronie nie da się zgłosić jak się jest drugim właścicielem . ,,Twoje zgłoszenie nie zostało dodane. W zamówieniu nie ma takiego produktu" Edytowane 25 Czerwca 2017 przez tabask021 Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Sprawdz tez z innym kablem HDMI Co do zgłoszenia na innym koncie to zapytam sie morele jak to wyglada bo jakby nie było oprócz zmiany własciciela karty mozna tez zapomniec konta na morele etc etc Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Sprawdz tez z innym kablem HDMI Co do zgłoszenia na innym koncie to zapytam sie morele jak to wyglada bo jakby nie było oprócz zmiany własciciela karty mozna tez zapomniec konta na morele etc etc Inny kabel hdmi nic nie da jak na dsub to samo ;( Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Przeciez z dsub sa czeste takie problemy a jak masz pecha to i kabel hdmi moze byc uszkodzony .Jeszcze nie spotkałem pasków po hdmi Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Ale niestety są na hdmi to gorsze niż na dsub Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 (edytowane) Prosta sprawa i musisz wybrać. Gwarancja,śmietnik,piekarnik. Skoro mówisz ,że masz gwarancję to na stronie morele.klikasz sobie w nazwę twojego konta (Imię i nazwisko ) i naciskasz Twoje Konto. Potem przesuwasz stronę w dół i tam masz zgłoś produkt. W tym momencie pokażą Ci się produkty kupione przez Ciebie i potem masz(pod produktami) "Jeżeli nie możesz znaleźć produktu o jaki Ci chodzi, skorzystaj z uniwersalnego formularza zgłoszenia." Kliknij na to i zgłoś reklamację. Jeśli zrobisz to dzisiaj to jutro rano powinni Ci wysłać wiadomość na twoje konto z tym zgłoszeniem gdzie będzie podany numer RMA i adres do wysyłki.Ta karta jest dość problematyczna więc jak ją kupować to tylko z gwarancją + na 90% Ci ją naprawią lub "naprawią" ,czyli przekleją naklejkę z twojej karty na inną ,dlatego polecam Ci np. podpisać kartę jakimś znakiem (MARKEREM UV ) ,żeby mieć dowód ,że jej nie naprawili w razie czego tylko wymienili Edytowane 25 Czerwca 2017 przez tomkusi1 Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Prosta sprawa i musisz wybrać. Gwarancja,śmietnik,piekarnik. Skoro mówisz ,że masz gwarancję to na stronie morele.klikasz sobie w nazwę twojego konta (Imię i nazwisko ) i naciskasz Twoje Konto. Potem przesuwasz stronę w dół i tam masz zgłoś produkt. W tym momencie pokażą Ci się produkty kupione przez Ciebie i potem masz(pod produktami) "Jeżeli nie możesz znaleźć produktu o jaki Ci chodzi, skorzystaj z uniwersalnego formularza zgłoszenia." Kliknij na to i zgłoś reklamację. Jeśli zrobisz to dzisiaj to jutro rano powinni Ci wysłać wiadomość na twoje konto z tym zgłoszeniem gdzie będzie podany numer RMA i adres do wysyłki.Ta karta jest dość problematyczna więc jak ją kupować to tylko z gwarancją + na 90% Ci ją naprawią lub "naprawią" ,czyli przekleją naklejkę z twojej karty na inną ,dlatego polecam Ci np. podpisać kartę jakimś znakiem (MARKEREM UV ) ,żeby mieć dowód ,że jej nie naprawili w razie czego tylko wymienili Tylko że jak powtarzam jestem drugim właścicielem i nie da się jej zgłosić ponieważ wyskakuje ,,Twoje zgłoszenie nie zostało dodane. W zamówieniu nie ma takiego produktu" Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 To ciekawe jak nie możesz zgłosić reklamacji jeżeli ja jakieś 1/2 miesiące temu ją złożyłem i miesiąc temu odebrałem kartę z serwisu,a też jestem DRUGIM właściciełem. Bez najmniejszego problemu da się tą kartę zgłosić,tylko musisz przejść pod link ,który masz w moim poprzednim poście .. Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 (edytowane) wiesz co nagram nawet filmik ;P moment jednak nie jestem wstanie nagrać bo jak daję zatwierdź to się ładuje i ładuje . Edytowane 25 Czerwca 2017 przez tabask021 Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Nagraj OBS i wstaw na yt Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 No bez jaj. Nie gadajcie, że nie da się oddać towaru na gwarancje jeśli się jest drugim właścicielem. To jakieś żarty czy jak? Cytuj Link to post Share on other sites
tabask021 58 Napisano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Zdecydowałem że sam do nich pojadę do netpunktu oddalonego o 50km i na miejscu oddam i spiszę protokół przyjęcia . Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 Zdaj relacje. Przyda się dla potomnych. Też mam wersje 4GB. Miałem nadzieje, że jest z nimi lepiej niż z 2GB ale myliłem się widocznie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.