Skocz do zawartości

Przeźroczyste pastki R9 270X 4096MB


Recommended Posts

Witam , jakiś czas temu zauważyłem w grach przeźroczyste paski na monitorze , które skaczą góra i dół , widać je tylko jak się przyjrzę , czytałem że to wina podobno synchronizacji w grach wyłączonej ale te paski są też na pulpicie , testowałem z telewizorem i monitorem i w obu przypadkach występują  , pod integrą o dziwo ich nie ma , do tego wyskakuje po kilkunastu minutach u mnie błąd w battlefield 3 i 4 directx czego nie było a stało się to nagle , temperatury max 64*C , najzimniejsze jakie są to 26*C .

 

Dodam że mam gwarancje w morelach ale kontakt z nimi jest strasznie problematyczny , ponieważ nie jestem pierwszym właścicielem karty i nie mam jak przez ich stronę zareklamować . 

Edytowane przez tabask021
Link to post
Share on other sites

Sam posiadam tą samą karte tylko od MSI 2Gigówkę i nie pocieszę Cię. Te karty są mega awaryjne - mam to samo z tego co wyczytałem to najczęściej jest problem z pamięciami na tych kartach. U niektórych pomaga wgranie nowego vbiosu, u innych zjechanie taktowania na rdzeniu/pamieci. Mimo wszystko przygotowałbym się mentalnie na wymianę karty w niedługim czasie.

Link to post
Share on other sites

Daj zdjęcie jak to wygląda. Ale najpewniej karta wysiada diagnoza dla tego modelu jest zawsze jednoznaczna walnięte pamięci V-RAM. A dlaczego? Bo jak mi ta karta wysiadła to BIOS nie zgłaszał błędu, a komputer się uruchamiał tylko, że pamięci nie funkcjonowały.

 

@offtop

Te karty pochodzą z okresu gdy też był skok na kryptowalutę i przypuszczalnie mogły być do tego używane. Moje obawy idą co do tego, że obecna generacja RX4xx/RX5xx będzie miała w rezultacie ten sam problem na koniec gwarancji.

Edytowane przez CrisPell
Link to post
Share on other sites

 

 

u mnie błąd w battlefield 3 i 4 directx czego nie było a stało się to nagle

Jeśli problem występuje na bazowych zegarach to pozostają jeszcze sterowniki.

Należało by je kompletnie odinstalować i ponownie na czysto zainstalować.

Ponadto usunąłbym na ten czas programy do OC np msi aferburner.

 

Proponuję sprawdzić GPU u kolegi / koleżanki tak aby na 100% potwierdzić uszkodzenie.


 

 

@offtop

Te karty pochodzą z okresu gdy też był skok na kryptowalutę i przypuszczalnie mogły być do tego używane.

 

Kopanie nie ma tutaj dużo do rzeczy, ponieważ karty w większości pracowały w trybie energooszczędnym (niższe napięcia, taktowania). Większym problemem był wtedy olbrzymi popyt. Z fabryki wychodziło chyba wszystko do czego udało się tylko dokręcić chłodzenie. Dział kontroli jakości akurat miał w tym czasie urlop ;)

Link to post
Share on other sites

Tyle, że serwis wiele nie zaradzi wyślą tego samego bubla, ale z inną wadą. Masz podstawy do rękojmi? Czy karta ma ponad 2 lata?

Link to post
Share on other sites

Karta ma 36mc gwarancji podobno od daty zakupu w morele jestem drugim właścicielem , 

https://www.youtube.com/watch?v=e-_K1Pagn-g

Taki problem się pojawił teraz , oczywiście po podpięciu pod tv a działało normalnie .

Edytowane przez tabask021
Link to post
Share on other sites

To sie zastanów czy działało czy nie........

Napisałem że teraz po podpięciu pojawił się problem ....

po 2 pokazywało tylko paski na tv też tak jak monitorze a teraz na monitorze paski a na tv to co na video .

 

A na stronie nie da się zgłosić jak się jest drugim właścicielem .

,,Twoje zgłoszenie nie zostało dodane. W zamówieniu nie ma takiego produktu"

Edytowane przez tabask021
Link to post
Share on other sites

Prosta sprawa i musisz wybrać. Gwarancja,śmietnik,piekarnik. Skoro mówisz ,że masz gwarancję to na stronie morele.klikasz sobie w nazwę twojego konta (Imię i nazwisko ) i naciskasz Twoje Konto. Potem przesuwasz stronę w dół i tam masz zgłoś produkt. W tym momencie pokażą Ci się produkty kupione przez Ciebie i potem masz(pod produktami) "Jeżeli nie możesz znaleźć produktu o jaki Ci chodzi, skorzystaj z uniwersalnego formularza zgłoszenia." Kliknij na to i zgłoś reklamację. Jeśli zrobisz to dzisiaj to jutro rano powinni Ci wysłać wiadomość na twoje konto z tym zgłoszeniem gdzie będzie podany numer RMA i adres do wysyłki.Ta karta jest dość problematyczna więc jak ją kupować to tylko z gwarancją + na 90% Ci ją naprawią lub "naprawią" ,czyli przekleją naklejkę z twojej karty na inną ,dlatego polecam Ci np. podpisać kartę jakimś znakiem (MARKEREM UV ) ,żeby mieć dowód ,że jej nie naprawili w razie czego tylko wymienili :) 

Edytowane przez tomkusi1
Link to post
Share on other sites

Prosta sprawa i musisz wybrać. Gwarancja,śmietnik,piekarnik. Skoro mówisz ,że masz gwarancję to na stronie morele.klikasz sobie w nazwę twojego konta (Imię i nazwisko ) i naciskasz Twoje Konto. Potem przesuwasz stronę w dół i tam masz zgłoś produkt. W tym momencie pokażą Ci się produkty kupione przez Ciebie i potem masz(pod produktami) "Jeżeli nie możesz znaleźć produktu o jaki Ci chodzi, skorzystaj z uniwersalnego formularza zgłoszenia." Kliknij na to i zgłoś reklamację. Jeśli zrobisz to dzisiaj to jutro rano powinni Ci wysłać wiadomość na twoje konto z tym zgłoszeniem gdzie będzie podany numer RMA i adres do wysyłki.Ta karta jest dość problematyczna więc jak ją kupować to tylko z gwarancją + na 90% Ci ją naprawią lub "naprawią" ,czyli przekleją naklejkę z twojej karty na inną ,dlatego polecam Ci np. podpisać kartę jakimś znakiem (MARKEREM UV ) ,żeby mieć dowód ,że jej nie naprawili w razie czego tylko wymienili :) 

Tylko że jak powtarzam jestem drugim właścicielem i nie da się jej zgłosić ;) ponieważ wyskakuje ,,Twoje zgłoszenie nie zostało dodane. W zamówieniu nie ma takiego produktu"

Link to post
Share on other sites

To ciekawe jak nie możesz zgłosić reklamacji jeżeli ja jakieś 1/2 miesiące temu ją złożyłem i miesiąc temu odebrałem kartę z serwisu,a też jestem DRUGIM właściciełem. Bez najmniejszego problemu da się tą kartę zgłosić,tylko musisz przejść pod link ,który masz w moim poprzednim poście ..

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...