Skocz do zawartości

Nie mogę wysłać karty na gwarancje bo sklep zbankrutował


Recommended Posts

Zreszta  nie jest do konca tak ze nie sa sporni w gw .

Ja wymieniałem w komputroniku i płyte i karte i nastepne sztuki co dostawłem to z kwitu juz  wynika ze bezposrednim gwarantem jest msi a nie komputroniku .  Tak to rozumiem bynajmniej ze w komputroniku np z rekojmi nie  skorzystam juz


Ale aby byc na 100% przekonanym to bym musiał najpierw przeczytac postanowienia gw na kwicie a sa bardzo małym drukiem i mi sie nie chce :D

Edytowane przez HAKELBERY
Link to post
Share on other sites

http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fpl.msi.com%2Fpage%2Fwarranty-condition

http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fpl.msi.com%2Fpage%2Fwarranty%2F

 

 

Cała procedura powinna przejść bez problemów.

Powinieneś dostać wsparcie od dystrybutora ewent. poproś o dane (dystrybutor/Techplanet) w celu dalszego postępowania z autoryzowanym serwisem MSI.

 

 

Przedstaw całą sprawę rzecznikowi bo z tego co widać,nie ma końca.

 

 

MSI to SYF

Link to post
Share on other sites

Jesteś kryty. Gwarancja kończy się 1go, ale to nic nie zmienia.

Przedłużenie terminu gwarancji


Z przedłużeniem terminu gwarancji można mieć do czynienia wtedy, gdy miały miejsce nieistotne naprawy rzeczy. Cały założony okres gwarancyjny jest postawiony do dyspozycji zamawiającego, a zatem odpowiedzialność obejmuje wady ujawnione choćby w ostatnim dniu tego okresu, które reklamować można później. Ponadto okres gwarancyjny może ulec przedłużeniu w razie przeszkód lub niemożności użytkowania.

Niezależnie od postanowień zawartych w dokumencie gwarancyjnym, w razie ujawnienia się w rzeczy wad nieistotnych bądź też w razie zaistnienia innej przeszkody, wskutek której kupujący nie mógł z rzeczy korzystać (z wyłączeniem jednak sytuacji, w których rzecz poddano naprawom o charakterze istotnym bądź też rzecz wymieniono), termin gwarancji ulegnie więc przedłużeniu o okres, w ciągu którego kupujący nie mógł z niej korzystać.

Podstawa prawna: art. 581 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93) 
Edytowane przez Reyqer
Link to post
Share on other sites

http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fpl.msi.com%2Fpage%2Fwarranty-condition

http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=https%3A%2F%2Fpl.msi.com%2Fpage%2Fwarranty%2F

 

 

Cała procedura powinna przejść bez problemów.

Powinieneś dostać wsparcie od dystrybutora ewent. poproś o dane (dystrybutor/Techplanet) w celu dalszego postępowania z autoryzowanym serwisem MSI.

 

 

Przedstaw całą sprawę rzecznikowi bo z tego co widać,nie ma końca.

 

 

MSI to SYF

 

Dzięki za pomoc :)

 

Mam jeszcze jedną zagwozdkę odnośnie Rzecznika.

 

Jak byłem za 1 razem u mnie w mieście to rzecznik chciał jakieś dokument/potwierdzenie gdzie będzie zapisek w stylu.

 

Faktura upoważnia do gwarancji. Gwarantem jest MSI czy coś takiego .  Bo to pozwoliło by jej jako prawnikowi zacząć działać.

 

Znajdę gdzieś takie zapiski odnośnie MSI, gdzie tego szukać ?!

Link to post
Share on other sites

Na zwykłej fakturze tego nigdzie nie ma .

Co ten rzecznik z choinki sie urwał ?

To jest juz w kartach gw ktyo jest gwarantem .

Przecież kazdy wie ze na fakturze czy tam raczej  paragonie  drukowanym jest sn oraz cena , data sprzedazy i długosc gw ,kto sprzedał a nie pisze kto jest gwarantem .

Przecież jak kupujesz msi to wiadomo ze gigabyte nie bedzie gwarantem ..........


A i przypomniałem sobie ze kiedys realizowałem gw fractala po miesiacu .

Uszkodzona była mechanicznie ( taka przyszła)  i gwarancje zrealizował mi sam fractal bodajże Szwecja albo Niemcy .Wiec z perwnoscia mozna realizowac gw u producenta rózniez

Link to post
Share on other sites

 

 

Wiec z perwnoscia mozna realizowac gw u producenta rózniez

Nie, nie jest to zawsze możliwe.

Dystrybutor wie że to przegrana kasa i będzie się wypierał jak tylko może aby karty nie przyjąć. MSI prędzej zacznie rozdawać za darmo grafiki niż ominie jakiś punkt hierarchii gwarancyjnej. Napisaliście że ktoś kiedyś tam komuś przyjął bo napisał na forum itd, to nic nie da. Gwarancja jest dobrowolna i na zasadach jasno określonych coś jak AC w samochodach.

Musisz walczyć z dystrybucją. Sklep już nie istnieje, jednak skoro oni dali gwarancję na tą kartę dla sklepu, to powinni także ją przyjąć od Ciebie. Przecież to ich karta a sklep jedynie pośredniczy przy tej operacji tzn, zamawia kuriera do serwisu dystrybucji. 

Chyba że faktycznie dystrybutor poleciał w kulki i sprzedawał lewe karty, których MSI od nich nie przyjmie.


Polecam odesłać kartę do dystrybucji po ich uprzejmym poinformowaniu.

Niech sobie wszystko sprawdzą. Jeśli jest ok mogą sami w Twoim imieniu odesłać do MSI.

Link to post
Share on other sites

A czemu przegrana ?Chcesz powiedzieć ze dyustrybutor z własnych pieniedzy pokrywa naprawy i nie dostaje zwrotu gotówki lub naprawianej sztuki ? To byłby nonsens bo zaden dystrybutor by nie chciał z taka firma handlować . Gwarancja jest dobrowolna ale msi ja daje ;) Powiem ci szczerze  ze msi nawet by nie wiedziało ze sklepu nie ma jakby dystrybutor by nie powiedział im wiec jak jest hmm??

Edytowane przez HAKELBERY
Link to post
Share on other sites

Czyli pewnie MSI wie że dystrybucja o której im napisałeś, miała lewe karty sprowadzone bez VATU i temat śmierdzi. Dystrybutor wie że jest spalony i tą kartą może sobie pograć w ping-ponga, bo MSI nigdy im nie przyjmie/zwróci kasy na kartę.

Prawdopodobnie gdyby TP istniał i odesłał do dystrybucji, skończyłoby się na uszkodzeniu mechanicznym z winy użytkownika.

W sumie mogłeś już na starcie być uwalony z tą gwarancją.

Link to post
Share on other sites

A czemu przegrana ?Chcesz powiedzieć ze dyustrybutor z własnych pieniedzy pokrywa naprawy i nie dostaje zwrotu gotówki lub naprawianej sztuki ? To byłby nonsens bo zaden dystrybutor by nie chciał z taka firma handlować . Gwarancja jest dobrowolna ale msi ja daje ;) Powiem ci szczerze  ze msi nawet by nie wiedziało ze sklepu nie ma jakby dystrybutor by nie powiedział im wiec jak jest hmm??

MSI nie przyjmie karty od dystrybucji, jeśli oni nie będą mogli udowodnić że kupili ją od nich. Gwarancje dajesz na coś co komuś sprzedasz. Jesli dystrybucja sprowadziła przez pośrednika, który miał lepszą cenę zakupu w MSI niż oni, to nie licz że MSI zrealizuje gwarancję.

Link to post
Share on other sites

A ja w to watpie czy tak jest .Zła mentalność jakiego pracownika a nie zaraz wałki .

 

Tyle osób już było zamieszanych w tą sprawę, ze ciężko mi uwierzyć w złą wolę 1! pracownika.

MSI nie sprzedaje na lewo. Może sprzedawać karty pośrednikom na które nie udziela gwarancji. Co się z nimi stanie, to ich nie obchodzi. Wyobraź sobie że możesz kupić takiego msi 1080ti za 60% wartości bez gwarancji producenta, po prostu bierzesz ją na siebie lub nie. Zobacz że na allegro trafiają się często oferty na pełnowartościowe karty bez gwarancji z firm typu krzak. Nawet na forum można trafić sprzedawców, którzy mają takie karty bez paragonu. Długo nie czekasz na klienta.

Link to post
Share on other sites

Przeczytałeś to co napisałem wcześniej?

 

TY - chcesz kupić od MSI karty ale taniej bez gwarancji.

MSI - nie ma problemu.

Teraz klient któremu sprzedałeś kartę chce ją zareklamować.

W jaki sposób chcesz zrealizować gwarancje u MSI ?

Link to post
Share on other sites

MSI nie wie kto jest użytkownikiem finalnym. Ich to nie obchodzi. Chcą by karta wróciła do nich od podmiotu któremu sprzedali kartę i udzielili gwarancji. Gdyby MSI przyjmowało karty od Kowalskiego, to dopiero na miejscu po nr sn by doszli że na kartę nie dali gwarancji. Teraz przepychanka z klientem, dlaczego nie uznali, trzeba odesłać. Proste?


Pierwsze słysze ze sie to tak odbywa .........

Masz na to dowód czy to twoja wyobraznia tylko ?Kto by chciał  wtedy handlować z msi jak z 5-10 % moze wrócic w ciagu 3 lat na gw ?? Koszta by zasypały zyski

Wtedy gwarancje realizujesz sam (własny serwis) ponieważ sporo można naprawić lub odsyłasz do innego serwisu który się tym zajmie. Możesz także odrzucić gwarancję z byle powodu.


W różnych sklepach masz opisane w jaki sposób realizuje się gwarancję na produkty. Sklep, serwis wewnętrzny, serwis zewnętrzny, producent.

Link to post
Share on other sites

Sprawa jest bardzo jasna jest Nr. seryjny a po numerze serwis MSI jest wstanie stwierdzić, kiedy sprzęt został wyprodukowany i gdzie trafił do jakiego dystrybutora. Jest też dowód zakupu i jest on ważny w świetle prawa. Nie ma znaczenia dla serwisu MSI, kto jest sprzedawcą czy dystrybutorem taką reklamacje serwis powinien rozpatrzyć na korzyść klienta. To, że firma sprzedająca zbankrutowała nie ma tu znaczenia. Ostatecznym gwarantem jest producent sprzętu. Dajmy na to przykład, salon samochodowy, który sprzedawał mi auto zbankrutowała w moim mieście to teraz mam nie korzystać z gwarancji bo nie ma go w moim województwie. To nie do pomyślenia. Podejście serwisu i olewanie oznacza tylko jedno polskie MSI jest ch**a warte a ludziom pracującym tam brak dobrej woli by załatwić sprawę ich klienta pozytywnie. Omijajmy takie nierzetelne firmy z daleka. 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Jak byłem za 1 razem u mnie w mieście to rzecznik chciał jakieś dokument/potwierdzenie gdzie będzie zapisek w stylu. Faktura upoważnia do gwarancji. Gwarantem jest MSI czy coś takiego . Bo to pozwoliło by jej jako prawnikowi zacząć działać. Znajdę gdzieś takie zapiski odnośnie MSI, gdzie tego szukać ?!

 

Chodzi o element określający w dokumencie nazwę/adres gwaranta lub jego przedstawicielstwa w Polsce ,czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej. Oznacza, że w przypadku likwidacji sklepu, powinniśmy skierować nasze kroki reklamacyjne do gwaranta naszego towaru.Jeśli byś posiadał takie dane w dokumencie to rzecznik tobie jest nie potrzebny.

Muszę cię zmartwić,takich zapisków nie znajdzie żaden z nas bo wszelkie dane są miedzy sklepem a klientem na fakturze,oddzielnej gwarancji od producenta też nikt nie posiada co najwyżej wrzucą do pudła reklamy i naklejkę z własnym logo.

 

Twój rzecznik niech atakuje dystrybutora,MSI,babcie,pra babcie -on się zajmuje takimi sprawami.

 

Zgodzę sie natomiast z tym co napisał :

 

 

Sprawa jest bardzo jasna jest Nr. seryjny a po numerze serwis MSI jest wstanie stwierdzić, kiedy sprzęt został wyprodukowany i gdzie trafił do jakiego dystrybutora. Jest też dowód zakupu i jest on ważny w świetle prawa. Nie ma znaczenia dla serwisu MSI, kto jest sprzedawcą czy dystrybutorem taką reklamacje serwis powinien rozpatrzyć na korzyść klienta. To, że firma sprzedająca zbankrutowała nie ma tu znaczenia. Ostatecznym gwarantem jest producent sprzętu. Dajmy na to przykład, salon samochodowy, który sprzedawał mi auto zbankrutowała w moim mieście to teraz mam nie korzystać z gwarancji bo nie ma go w moim województwie. To nie do pomyślenia. Podejście serwisu i olewanie oznacza tylko jedno polskie MSI jest ch**a warte a ludziom pracującym tam brak dobrej woli by załatwić sprawę ich klienta pozytywnie. Omijajmy takie nierzetelne firmy z daleka. 

 

Po coś są kody,cyferki itp oznaczenia na pudełkach i kartach.

Widać ewidentnie nie,że nie mogą tylko nie chcą pomóc.

 

 

Popieram. Czytam i własnym oczom nie wierze. Zawsze miałem MSI za nr1 a tu taka lipa.

 

MSI nr 1 za chłodzenie w przypadku kart,reszta tj serwis i sytuacja autora DNO.

Link to post
Share on other sites

Niedawno jakiś miesiąc temu reklamowałem kartę MSI(RX470) w x-kom i serwis MSI znają bardzo dobrze. Karty przyjmują do reklamacji bez oryginalnego pudełka i wyposażenia, wszystko wysyłają w zastępczych opakowaniach, bo jak twierdzą wyposażenie lubi nie wracać. Nikt nie wie gdzie ginie ale podejrzewają, że w serwisie u dystrybutora. Karta została naprawiona w rozsądnym terminie jakiś 20 dni(święta były) i co ciekawe przyszła w opakowaniu fabrycznym podobnym do oryginalnego z numerami seryjnymi idt. więc można. X-kom to duża sieć sklepów i MSI nie pogrywa z nimi bo utrata tak dużego partnera handlowego zaszkodziłaby wizerunkowi firmy w Polsce. Na 100% wiem, że każdy szanujący się dystrybutor sprzętu prowadzi ewidencje numerów seryjnych sprzedawanych przez siebie produktów. Sam taką bazę numerów prowadziłem, bo to ułatwiało pracę. Dzisiaj są czytniki kodów kreskowych i bardzo łatwo jest takim systemem zarządzać. Dlatego uważam, że serwis MSI, może tą sprawę załatwić tylko nie chce. 

Edytowane przez gepardmak
Link to post
Share on other sites

Jeśli coś od MSI ginie przy gwarancji to raczej u jakiegoś dystrybutora bądź w serwisie sprzedawcy. Słyszałem że np. morele potrafią procesor za 1500zł wysłać w styropianie i w stretchu jako fabrycznie nowy (chyba że to oem) bądź gdzie czegoś brakuje lub opakowanie zastępcze w fabrycznie nowym produkcie.
Raz już reklamowałem u Komputronika MSI R9 290 i wysłałem ją w oryginalnym opakowaniu i z akcesoriami i książeczkami, wróciło do mnie wszystko łącznie z naprawioną dokładnie tą samą kartą. Podobnie wysyłałem już swoją obecną płytę główną w x-komie chorą na kondensator to również była wysłana w oryginalnym opakowaniu i specjalnie wysłałem ją z nie wszystkimi akcesoriami a wróciła naprawiona i wszystko co było wysłane to wszystko do mnie wróciło łącznie z oryginalnym pudełkiem instrukcjami itd.

Także może być jak Funkie mówi, coś może być podejrzane lub od innego dystrybutora czy z innego kraju że nikt nie chce się nią zająć.
Moja karta i płyta były z Polskiej dystrybucji i wszystko było bez problemów i trwało około miesiąca ( mniej więcej to tyle trwa u MSI, bo oczywiście jak wyżej wspomniano musi być kolejność: sklep / (wewnętrzny serwis sklepu), dystrybutor, serwis itd.)

Edytowane przez joggy
Link to post
Share on other sites

Z rękojmi nie skorzystamy w tej sytuacji bo przedsiębiorca zwinął działalność i nic mu nie można zrobić. Sprawa w sądzie absolutnie nie do wygrania gdyby firma działała, to owszem ale po ogłoszeniu upadłości nie ma szans. Co innego serwis MSI, jest ważny dowód zakupu, jest numer seryjny wszystko jasne. Nawet jeśli sklep sprzedał kartę po roku od zakupu od dystrybutora to nie ma to większego znaczenia, wystarczy dobra wola. Ale tego tu brak. 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...