Skocz do zawartości

Recommended Posts

Dzień dobry,

 

sprzętowy laik chciałby kupić nowy sprzęt do pracy w domu. Pracuję jako frontend i webdesigner. Najważniejszy dla mnie jest komfort pracy a obecny notebook niestety już niedomaga ( stąd też wybór stacjonarki aby ewentualnie w przyszłości mieć możliwość rozbudowy i wymiany podzespołów).

 

W zasadzie można powiedzieć, że odpalone są ciągle VSC, SourceTree, WebServ i minimum dwie przeglądarki. Do tego dochodzi bardzo często Photoshop, rzadziej Illustrator plus działające w tle Spotify i Thunderbird. Czasem Skype Business.

 

Zdarza się, że zagram ale najczęściej jest to Hearthstone. Bywało, że grywałem w Wow czy SC2, Dota2. Także jak widać moje wymagania co do rozrywki na komputerze są znikome. Gdybym jednak został zmuszony do określenia wymagającej więcej od sprzętu gry to wybrałbym chyba Wiedźmina 3. Nie oczekuję więcej od strony gier w tym zestawie a nie wiem też czy nie są zbyt wysokie bo gram rzadko.

 

 

  • Zastosowanie komputera: praca, praca, praca potem gry
  • Maksymalna kwota: 3500 zł
  • Kiedy zamierzam kupić komputer?: Okres miesiąca
  • Których części potrzebuję: W zasadzie cały zestaw
  • Czy będę podkręcać sprzęt?: Nie
  • Rozdzielczość mojego monitora i model
    1920 x 1080 (FullHD) Eizo EV2450-BK
  • Specjalne wymagania: 16MB+ ram, dysk SSD , karta Nvidia, procesor Intel, możliwość późniejszej rozbudowy ( ram, procek )

 

Nie potrzebuję klawiatury, myszki, napędu optycznego.

Możliwe, że znalazłbym gdzieś w zakamarkach piwnicy starą obudowę Tower Chiefteca ale nie pamiętam co to za model no i czy sie nadaje. Jeżeli monitor podłączę za pomocą HDMI ( w tej chwili tak korzystam ) to inplus. Oczywiście dodatkowy dysk oprócz SSD - nie musi być wielki, obecnie nie zapełniłem 500MB, chyba że zasugerujecie raid.

 

Czemu nvidia ? ( nigdy mnie nie zwiodła, jeden radeon mi się spalił a drugi przegrzewał )

Czemu intel ? ( z przyzwyczajenia choć miałem i Durona (: dawno dawno temu )