Rafiki222 0 Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 Siemka od wczoraj/przedwczoraj poprzestaje mi działać guzik w scrollu. W obecnym momencie zaskakuje bardzo rzadko i ciężko. Sam scroll działa, dźwięk "clicku" również słychać, podświetlenie chroma działa... ale sam przycisk nie działa. Czy da się to jakoś naprawić, coś z tym zrobić ? myszkę posiadam trochę ponad rok Cytuj Link to post Share on other sites
marvetick 11 Napisano 27 Maja 2017 Udostępnij Napisano 27 Maja 2017 (edytowane) Prawdopodobnie mikrostyk ze scrolla do wymiany. Jeśli masz gwarancję to wyślij ją. Prawdopodobnie dostaniesz nową myszkę. @edit: Czy upuśliłeś ją/ zrzuciłeś / uderzyłeś? Edytowane 27 Maja 2017 przez marvetick Cytuj Link to post Share on other sites
133699 394 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Te przyciski padają jak muchy w każdym razerze. Albo go przelutujesz (z 4zł chyba nowy) albo puszczasz między szczeliny alko izopropylowe, wd40 też się nadaje, może czasem nie załapać ale w 90% śmiga do końca. Cytuj Link to post Share on other sites
Rafiki222 0 Napisano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 właśnie, że muszka nigdy mi nie spadła ani nic podobnego, tak samo z siebie... ten przycisk do przylutowania gdzie mogę kupić ? to musi być jakiś specjalny do Razera czy obojętnie jaki ? na chwilę obecną ustawiłem sobie scrolla na te dedykowane przyciski pod kciukiem... najwyżej po prostu sie przyzwyczaję do używania tych Cytuj Link to post Share on other sites
marvetick 11 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Lutowanie narusza gwarancję. Jak ją masz to lepiej oddać i mieć nową z nową gwarancją, bo serwis Razera w Polsce na tym polega, że dostajesz nowe urządzenie albo zwrot kosztów. Cytuj Link to post Share on other sites
svanN 4 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 marvetick ma rację jeżeli jest gwarancja to nie tykaj nie ma sensu Cytuj Link to post Share on other sites
Rafiki222 0 Napisano 28 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 no tak ale gwarancji chyba nie mam ... kupiłem ją na morelle, jedyne co mam to pudełko, jakieś tekturki które w nim były i fakturę u księgowej.... dlatego zapytałem od razu o lutowanie Cytuj Link to post Share on other sites
svanN 4 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 no jak masz fakturę a myszka ma mniej niż 2 lata to gwarancję posiadasz a jeżeli chodzi o lutowanie to jeżeli się na tym nie znasz to może lepiej żebyś nie grzebać tylko dał do naprawy Cytuj Link to post Share on other sites
marvetick 11 Napisano 29 Maja 2017 Udostępnij Napisano 29 Maja 2017 imho jakbyś lutował wcześniej elektronikę to być nie pytał na forum o przyczyny braku kliku. Jeśli tego nie robiłeś, to nie radzę się zabierać bo bardzo prosto idzie coś zepsuć. Faktura jest u księgowej to niech zrobi ksero i do morele idziesz/wysyłasz na RMA. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.