karwan014 19 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 http://allegro.pl/gigabyte-1050ti-oc-gwarancja-jak-nowa-2-dniowa-i6833921307.html Link to post Share on other sites
thethetosiek 4 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 ale z ciebie lol jak dopiero co kupiłeś kartę i jesteś niezadowolony to ja reklamuj masz 7 dni na zwrot czy iles dni oddaj do sklepu oddadzą ci pieniądze Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 25 Maja 2017 Udostępnij Napisano 25 Maja 2017 Naprawdę bez sensu. Masz 2 tygodnie czasu na zwrot, a ty się męczysz ze sprzedażą i na dodatek jesteś stratny. Link to post Share on other sites
szczablik 6 Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 Jeżeli kupił ją w sklepie stacjonarnym (osobiście) to sklep nie musi jej przyjmować . Link to post Share on other sites
mpm1122 0 Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 Czy to jest wersja z backplate? Link to post Share on other sites
CrisPell 4668 Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 Czy to jest wersja z backplate? Przecież widać jak byk na zdjęciu, że nie ma. Link to post Share on other sites
mpm1122 0 Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 Przecież widać jak byk na zdjęciu, że nie ma. Niestety, ale zdjęcie jest takie słabe, że wolałem się upewnić ;x Link to post Share on other sites
mutissj 2187 Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 również proponuje zrobić Quest na zwrot masz na to czas 14 dni (licząc od daty zakupu na fakturze) Link to post Share on other sites
mpm1122 0 Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 (edytowane) również proponuje zrobić Quest na zwrot masz na to czas 14 dni (licząc od daty zakupu na fakturze) A jak kupił w sklepie stacjonarnym? Wtedy zwrotu mogą mu nie przyjąć... Edytowane 26 Maja 2017 przez mpm1122 Link to post Share on other sites
Kasspero 992 Napisano 26 Maja 2017 Udostępnij Napisano 26 Maja 2017 A jak kupił w sklepie stacjonarnym? Wtedy zwrotu mogą mu nie przyjąć... W sklepie stacjonarnym, w którym osobiście pracuję, klient również ma 14 dni na zwrot towaru jeśli nie uszkodził go mechanicznie. Teraz jest taki przepis, że sprzedający ma obowiązek przyjąć towar do 14 dni bez podania przyczyny. Niestety... Choć często to się nie zdarza. Link to post Share on other sites
jacekgothic 18625 Napisano 28 Maja 2017 Udostępnij Napisano 28 Maja 2017 Teraz jest taki przepis, Gdzie ten przepis? Z tego co wiem, to głupoty piszesz. uokik: Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/zwrot-towaru/ Dalszy spam w temacie będzie nagradzany. Link to post Share on other sites
Recommended Posts