Skocz do zawartości

Spotify wypełnienie głośników


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Kamilozord,

Recommended Posts

Witam,

 

problem z którym tu przychodzę poruszany był już wielokrotnie na różnorakich forach internetowych, jednak żadne z przedstawionych rozwiązań u mnie nie działa. Z góry przepraszam jeżeli gdzieś jest DZIAŁAJĄCE rozwiązanie - długo szukałem i nie znalazłem :(

 

Od miesięcy próbuję uzyskać dźwięk z wszystkich głośników w programie SPOTIFY. Świadom jestem, iż dźwięk nadawany w tym programie jest w systemie stereo (dwa kanały), jednak chciałbym, aby tylne głośniki zestawu oraz głośnik "center" nie milczały (głośniki Creative 5.1.), tzn. interesuje mnie takie pseudo 5.1 czy jak to tu określacie "mix kanałów ???".

 

Moja specyfikacja:

 

System Windows 10 Home 64 bit

Głośniki Creative Inspire p5800

Płyta główna MSI B150 GAMING M3 (Chipset Realtek ALC-1150)

zainstalowane Realtek HD Audio Drivers 2.81

 

Zaznaczam, że jestem totalnym laikiem w kwestii konfiguracji dźwięku. Teoretycznie wszystko mam poustawiane "w porządku" tzn. w zakładce dźwięk skonfigurowane mam głośniki jako zestaw 5.1 surround (w teście dźwięku wszystkie głośniki się odzywają), ustawione odpowiednio poziomy (podgłośnione rear), w programie Menedżer Realtek HD Audio również jest ustawione na 5.1 oraz odfajkowana opcja wypełnienie głośnika, mimo to tył "milczy".

 

Zwracam uwagę, iż wszystkie głośniki grają mi w programie AIMP oraz oczywiście w grach z dźwiękiem 5.1. "wypełnienie głośnika" nie działa natomiast w przeglądarce chrome (tak wiem dźwięk stereo...) oraz programie którym najbardziej mi zależy tj. Spotify.

 

Znalezione w Internecie rozwiązania:

1. W ustawieniach głośników w zakładce Enhancements należy odfajkować opcję Speaker Fil -nie posiadam takowej zakładki, u mnie w zakładkach są jedynie "ogólne", "poziomy" oraz zaawansowane.