ojniebardzo 0 Napisano 10 Maja 2017 Udostępnij Napisano 10 Maja 2017 Po stworzeniu NURBS PLANE i nadaniu mu lambert>material>plik, zrobiłem z tego layer. Teraz, kiedy tworzę nowe POLY albo NURBS, to automatycznie dostają one ten sam materiał co pierwszy NURB PLANE (ten, z którego zrobiłem layer). Nie mam pojęcia dlaczego ani jak to się dzieje, i jak to wyłączyć. Pomocy. Cytuj Link to post Share on other sites
BULDOGGG 21 Napisano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2017 (edytowane) reset do ustawień fabrycznych czyli c:użytkownicy/moje dokumenty/maya/potem wybierasz jaka masz wersje np 2017 i usuwasz katalog prefs powinno być okej gdyby nie to musisz wejść w hypershader'a i przypisać do niego materiał ręcznie zaznaczasz obiekt wchodzisz w hypershader wybierasz materiał lambert (lub tak jak nazwałeś obiekt czy np face'a) i przytrzymując prawy przycisk myszki wybierasz select object with material i tyle pomogło ? na takich forach jak tutaj to pomogą ci wybrać komputer lub ustawienia gry a nie taki program jak maya Edytowane 25 Czerwca 2017 przez BULDOGGG Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.