Skocz do zawartości

Maya problem z lambertem


Recommended Posts

Po stworzeniu NURBS PLANE i nadaniu mu lambert>material>plik, zrobiłem z tego layer. Teraz, kiedy tworzę nowe POLY albo NURBS, to automatycznie dostają one ten sam materiał co pierwszy NURB PLANE (ten, z którego zrobiłem layer). Nie mam pojęcia dlaczego ani jak to się dzieje, i jak to wyłączyć. Pomocy.

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

reset do ustawień fabrycznych czyli 

 

c:użytkownicy/moje dokumenty/maya/potem wybierasz jaka masz wersje np 2017 i usuwasz katalog prefs

 

powinno być okej 

 

gdyby nie to musisz wejść w hypershader'a i przypisać do niego materiał ręcznie 

 

zaznaczasz obiekt wchodzisz w hypershader wybierasz materiał lambert (lub tak jak nazwałeś obiekt czy np face'a) i przytrzymując prawy przycisk myszki wybierasz select object with material i tyle :)

 

pomogło ?


na takich forach jak tutaj to pomogą ci wybrać komputer lub ustawienia gry a nie taki program jak maya :) 

Edytowane przez BULDOGGG
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...