Skocz do zawartości

Recommended Posts

Dobry wszystkim. Ok 4 miesiące temu kupiłem jbl extreme i mam z nim taki problem że po jakimś czasie przestał się ładować tylko migała pierwsza dioda. I mam teraz taki problem bo normalnie bym go dał na gwarancję ale niestety byłem z nim na wyjeździe i zgubiłem zasilacz do niego. I tu moje pytanie jest jakaś szansa żeby przyjęli go na gwarancję? A może kupić jakiś lewy zasilacz? 

Edytowane przez Owenxpl
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Elo

 

Też miałem xtreme'a i powiem że wytrzymał mniej więcej tyle samo co u Ciebie:(

Po 3-4 miesiącach niezależnie od czasu ładowania grał może z 2-3h i się wyłączał. 

Ale muszę dodać że używany był każdego dnia w pracy więc średnio 20 dni po 10h grania + ładowanie telefonu w trakcie.

Oddałem na serwis i jako że wtedy nie było żadnych na stanie (dziwne bardzo), serwis JBL oddał kasę.

 

Proponuje kupić zasiłke oddzielnie i oddać go na gware.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli oddajesz produkt na zgłoszenie gwarancyjne, wysyłasz jedynie uszkodzoną rzecz, nie cały zestaw.

Zatem dajesz im tylko głośnik, bez zasilacza.

Pewnie i tak wymienią Ci go na nowy, a zawsze wysyłają wtedy cały komplet. Problem z głowy 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...