Skocz do zawartości

-w10- Wirus blokuje dostęp do internetu pomocy!


Recommended Posts

Witam 

zacznijmy od tego,że jestem kompletnie zielony w informatyce :D

antywirusy-Mcaffe pełna wersja

komputer stacjonarny

mój komputer zaraził się programem YAC,.Ale nie dało sie go usunąć.

Po czasie zauważyłem,że mam jakiegoś trojana bo czasami wyskakują jakieś witryny i ładują się jakieś dziwne przeglądarki,jakoś strasznie uporczywe to nie było ale po czasie postanowiłem,że go usunę 

zainstalowałem jakieś -ad aware-i trojacleaner- nic nie wykazywało-

Nagle mój internet na komputerze strasznie się spowolnił i nie dało się praktycznie nic otworzyć więc go zrestartowałem

po restarcie brakło internetu (a internet na telefonie działał)i znikła ikonka sieci bezprzewodowej i kablowej

dodam że w pudle nie posiadam karty wifi i mam zewnętrzną.

odpaliłem mcaffe i usuneło mi -Artemis!- i podało do kwarantany pare plików z YAC

co ciekawy jak jestem "podłączony do internetu" to jak próbuje wejsc do ustawień to  odrazu okienkko znika,ale po kilku probach udaje sie otworzyc

Moim zdaniem to 100% wirus bo na ekranie logowania jak wchodze w sieć to widze wifi moje i sąsiadów a w ustawieniach paska narzedzi jak patrze Sieć pokazuje mi (nazwa routera) Dostęp do internetu

Po podłączeniu kabla ethernet nadal nie mam internetu

w trybie awaryjnym z internetem też nie ma

 

posiadam laptopa więc ewentualnie mogę pobrać na flasha jakiegoś anty wirusa ale nie wiem jakiego  :(

            Proszę o rady

Pozdrawiam Oliver

Edytowane przez olilu
Link to post
Share on other sites

Mawarebytes nie moge uruchomić "unable to start-unable  connect to service"

przeskanowałem adw-cleaner i usuneło mi pliki z YAC jednak internetu nadal "nie mam" internetu oraz ikonki sieci bezprzewodowej i kablowej

z moim routerem jestem połączony bo moge zobaczy na ekranie logowania ale mam trojkat z wykrzyknikiem i podpis ograniczone

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji