Skocz do zawartości

Bluescreeny... ale jednak nie do końca.


Recommended Posts

Witam.

 

  Mój problem przedstawia się następująco, jednak mam zbyt wiele przypuszczeń a przy moim trybie pracy nie jestem w stanie pozbyć się komputera na kilka dni do serwisu, w dodatku w moim mieście słyną one z wątpliwej jakości; toteż chciałem zwrócić się z prośbą o pomoc do Was. Z góry zaznaczam, iż jestem początkujący w te klocki i niektórych pojęć mogę zwyczajnie nie rozumieć, proszę o wyrozumiałość. 

 

  Otóż, jakieś dwa miesiące temu dokonałem gruntownej modernizacji komputera, aczkolwiek w bardzo wątłym budżecie (poniżej podam konfigurację). Ogólnie skrzynka początkowo została kupiona za śmieszną kwotę 750 złotych, złożona z części używanych. W tej konfiguracji działała sobie około 2-3 lat.