Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam!  Potrzebuje Waszej rady w doborze podzespołów do mojego nowego PC. 
 

  • Zastosowanie komputera : Komputer najczęściej będzie używany do gier, przeglądania internetu. Czasem będzie potrzebny do renderowania filmów w SonyVegas, pracy w photoshopie i systemach CADowskich, SketchUp+Vray. 
  • Maksymalna kwota : 4500zł to max limit
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : 10 maj
  • Których części potrzebuję : Cała skrzynka + monitor 
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : Nie znam się na tym. Być może w przyszłości się z tym pobawię ale w granicach rozsądku bo wiem, że można przegiąć. Tym bardziej bez dodatkowego chłodzenia.
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : Monitor dopiero zamierzam kupić, dotychczas miałem laptopa. Myślę, że 21'' ze względu na to, że mam małe biurko i będę siedział dość blisko. 
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : Mam tylko laptopa i kombinuje jak go wykorzystać ale chyba tylko dałoby radę jako serwer/magazyn. 
  • Własna propozycja zestawu : Podsyłam linka z niepełnym zestawem złożonym na podstawie tego co przeczytałem w internecie, rankingach ale pewnie dałoby radę bardziej spersonalizować wybór. https://www.morele.net/inventory/info/Mc9kwd/
  • Inne : Planuje wziąć kompa na raty więc jak wiecie gdzie to wyjdzie tanio albo bez oprocentowania to dajcie znać  :) 
     

*Znalazłem na forum post z podobną treścią i udało mi się złożyć coś takiego: www.morele.net/inventory/info/11jwFX . Co uważacie o monitorze? Wiem, że monitor ma freeSync od AMD a karta Gsynca od Nvidii niestety ale czytałem o tym monitorze dobre opinie i się nimi zasugerowałem. Chodzi mi o podobny przedział cenowy. Macie jakieś lepsze propozycje?

 
Zasilacz Cooler Master G550M 550W Modularny 120mm 80+ (RS-550-AMAA-B1) 1 285,01 zł
Napęd LG SuperMulti GH24NSD1 RBBB 55,00 zł
Obudowa SilentiumPC Gladius M35W Pure Black (SPC156) 209,00 zł
Monitor AOC G2260VWQ6 GAMING 499,50 zł