Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Cs go płynność w grze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 vivaldi2004

vivaldi2004
  • Amator

  • 54 postów

Napisano 28 kwiecień 2017 - 09:32

Dobry wieczór,

 

od pewnego czasu borykam się z płynnością w grze. Obraz delikatnie tak jakby klatkował.

[konfiguracja PC]

 

I5-4690K + Grandis 2 XE1436

gtx970 G1 Gaming

z97x gaming 3 -- bios F8d

Deus M1 550w

Brutus 410

2x4gb 1600Mhz

windows 7 64bit (na nowo postawiony)

ssd samsung 650 120gb (dobry)

 

- vsync on/off (nie ma róznicy)

- renderowanie wielordzeniowe włączone

- zużycie procka bardzo rózne: cpu % 13-13-30-12 (mały serwer) limit fps 100,200,500 bez różnicy

                                                              60-70-55-78 (duży serwer)

- najnowsze sterowniki 381.65

- zasilacz trzyma napięcia 12,24V (zapuszczone Aida i furmark)

- ramy podmienione na inne

- grafika podmieniona na r7 260x i podobnie

- procek podkrecony 4.4 przy napięciu 1.3 , przechodzi Aida64 1h + Furmark , temperatury 55-64 

- przy fabrycznych ustawieniach procesora 3.5/3.9 to samo

 

Sprzęt generalnie na gwarancji. Na początku czyli około pół roku temu wszystko było w porządku. Nie ma znaczenia również przy jakiej rozdzielczości jest rozgrywka 1366 , 1600 czy FHD. Czy ktoś ma jakieś sugestie. Z góry dziękuję.                                                        

                                                

 

 

 

 

 


Dodam iż posiadam:

 

- DSL 100Mb , ping w okolicach 20-28

 

Odnośnie innych gier to jest trochę lepiej np: BF4 jest znikome jednakże występuje. Ale to już sprawa dynamiki rozgrywki


W OCCT wywala błąd, wykryto błąd na rdzeniu #0 a raz na #2, po kilkunastu sekundach.

Teraz zapuszczam test na fabrycznych ustawieniach oraz Intel Burn test. Dodam, że w teście Intel Burn Test przy 4.4 program przeszedł x10 z wynikiem 3.429512e-002 (cokolwiek to oznacza) level high.


No dobra, co by jednak nie było, z tym procesorem na fabrycznych ustawieniach ta gra powinna hulać i tyle. Prawda?


Po kilku dniach kombinowania , 2 formatach ,podmianie płyty, zasilacza, o procesorze już wcześniej pisałem, kilkunastu wgranych sterowników pod każdy podzespół z osobna jestem wstanie zdiagnozować problem: winny był sterownik od killer E2200. Wgrałem starszą wersję i jest OK. Temat do zakmniecia


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych