Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, na wstępie napiszę że kompletnie nie znam się na komputerach, jestem całkowitym laikiem w tej dziedzinie. 

 

·         Zastosowanie komputera : Gry(LoL, Fifa, GTA5), nie wykluczam też chęci streamingu LoLa jeśli byłaby taka sposobność

·         Maksymalna kwota : 2500 (ewentualnie +100zł)

·         Kiedy zamierzam kupić komputer? : jak najszybciej

·         Których części potrzebuję : buda i monitor

·         Czy będę podkręcać sprzęt? : nie znam się ale raczej nie

·         Rozdzielczość mojego monitora i model : brak

·         Specjalne wymagania : maksymalna wydajność w grach komputerowych

·         Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak

·         Własna propozycja zestawu : brak

·         Inne Monitor nie musi być nowy, chciałbym maksymalnie wykorzystać budżet na rzecz skrzynki 

 

Mam nadzieję że dobrze mi doradzicie, pozdrawiam  :) 

Edytowane przez thandruil1
Link to post
Share on other sites

Podobnie jak ty jestem laikiem i często posługuje się takimi podpowiedziami z Google,może warto wpisać do wyszukiwarki: jaki komputer kupić? zestawy komputerowe kwiecień 2017

Przegląd forum od czasu do czasu,ale użytkownicy często posługują się takim językiem że nie zawsze rozumiem  ;)

Link to post
Share on other sites

1 x Intel Pentium G4560 /3.5GHz, 3MB, LGA1151, BOX/1 x AsRock H110M-HDS /intel H110, DDR4, LGA1151/1 x GoodRam 8GB 2400MHz CL15 Play1 x Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA6001 x SilentiumPC Brutus M10 Pure Black (b/z)1 x XFX Core TS 450W 120mm Bronze1 x LG 24MP48HQ-P (IPS, 5ms, HDMI)1 x Asus GeForce GTX1050Ti Expedition 4GB DDR5 128bit (1392/7008)

2518zł
 
2 rdzenie / 4 wątki, 8GB RAM z możliwością rozbudowy, dość wydajne GPU z 4GB pamięci vram i półpasywnym układem chłodzenia, zasilacz na japońskich kondensatorach z dużym zapasem mocy i 5 letnią gwarancją.
Dociągając budżet z myślą o GTA V wrzucasz tutaj RX 570 4GB.
  • Popieram 1
Link to post