Agnyt 0 Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Witam!Mam pewnien problem, a mianowicie 2 z 3 wentylatorówm w mojej obudowie nie działają. Komputer jest na gwarancji, lecz mimo wszystko wolałbym uniknąć miesiąca bez komputera. W związku z tym pojawia się moje pytanie czy istnieje szansa, że jest to wina sterowników i da się coś z tym zrobić z poziomu komputera czy gwarancja to jedyne wyjśćie?Obudowa: Zalman Z3 - nie działa górny wentylator oraz tylni Płyta główna: MSI H81-P33 s1150 H81 2DDR3 USB3/USB3/GLAN ATX - H81-P33 Liczę na Waszą pomoc, z góry dzięki.W razie potrzeb służę dodatkowymi informacjami! Agnyt Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Otwórz obudowę i sprawdź jak wentylatory są podłączone (O ile w ogóle są...) Sterowniki nie mają tutaj nic do rzeczy. Cytuj Link to post Share on other sites
Agnyt 0 Napisano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 No i właśnie tu pojawia się problem, otwieram obudowę tracę gwarancję..Czyli problem może leżeć tylko i wyłącznie po stronie technicznej? Cytuj Link to post Share on other sites
EseY 216 Napisano 13 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 No i właśnie tu pojawia się problem, otwieram obudowę tracę gwarancję.. Gdzie kupowałeś komputer? Cytuj Link to post Share on other sites
Agnyt 0 Napisano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Gdzie kupowałeś komputer? Komputronik Cytuj Link to post Share on other sites
Rozwiązanie EseY 216 Napisano 13 Kwietnia 2017 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Najpewniej nie podłączyli tych wentylatorów... Jeśli zerwiesz plombę, tracisz gwarancję 30-to dniową na składanie. Czyli z plombą odsyłasz do serwisu jako całość - nie interesuję Cie to czy padł dysk / ram etc. Po zerwaniu plomby zostaje gwarancja na każdy podzespół z osobna. Czyli padnie dysk = odsyłasz dysk. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Agnyt 0 Napisano 13 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2017 Najpewniej nie podłączyli tych wentylatorów... Jeśli zerwiesz plombę, tracisz gwarancję 30-to dniową na składanie. Czyli z plombą odsyłasz do serwisu jako całość - nie interesuję Cie to czy padł dysk / ram etc. Po zerwaniu plomby zostaje gwarancja na każdy podzespół z osobna. Czyli padnie dysk = odsyłasz dysk. Tego nie wiedziałem, przeczytam dokładnie warunki gwarancji w wolnej chwili. W takim razie dziękuję za pomoc! Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.