Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

[PC] PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
176 odpowiedzi w tym temacie

#161 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2161 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 03 styczeń 2018 - 13:08

Wydadzą pewnie jak gra będzie gotowa i jako tako zoptymalizowana. Na xboxie należy pamiętać, że to wersja Game Preview, czyli taka wersja alfa/beta.


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro | MSI GP63 8RE |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#162 Cepheus119

Cepheus119
  • Entuzjasta

  • 672 postów
  • Miejscowość:Sosnowiec

Napisano 03 styczeń 2018 - 13:31

Mnie się framerate po updacie podniósł dramatycznie .. ciekawe czy w ten sam sposób da się zoptymalizować wersję konsolową ale ogólnie optymalizacja na konsole powinna być dużo skuteczniejsza niż na PC, więc raczej byłbym dobrej myśli.


  • 0

Macbook Pro 13 "Escape" 2017, Dell U2515H, Xbox One X, Audiotrak Prodigy Cube, HyperX Cloud, Creative Aurvana Live!

HP Zbook 15 G4 / i7 7700HQ / 16GB / Samsung PM961 256GB / Quadro M1200


#163 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2161 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 06 styczeń 2018 - 14:19

Port na Xboxie dopiero raczkuje, potrzeba czasu.


Gdyby kogoś interesował temat tickrate'u w tej grze to zapraszam do zapoznania się z filmikiem.

 

 


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro | MSI GP63 8RE |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#164 Fenio

Fenio
  • ∞∞∞∞∞∞∞

  • 3158 postów

Napisano 07 styczeń 2018 - 23:09

144Hz monitor a tickrate i tak 17Hz lol. 

Szczytowe 17Hz ze spadkami do 2Hz  :->  

Średnia 10Hz też nie powala.

 

2wqbmdw.jpg

 

Network lag pomiędzy graczami:

Spoiler

  • 0

Ekspert działu: Kącik retro komputerów    /     Pełne zestawienie ekspertów

Spoiler

#165 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2161 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 08 styczeń 2018 - 07:37

Tutaj bardziej liczy sie ten drugi wykres, czyli lag pomiedzy graczami gdzie jest zatrwazajace ~250ms. Fortnite ma netcode na podobnym poziomie ze wzgledu na ten sam silnik, ale dziala o wiele plynniej w tej kwestii. PUBG to loteria.


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro | MSI GP63 8RE |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#166 Fenio

Fenio
  • ∞∞∞∞∞∞∞

  • 3158 postów

Napisano 08 styczeń 2018 - 14:41

Może ktoś z Was orientuje się co oznacza poniższa informacja po zaliczeniu zgona i próbie włączenia Death Cam.

 

Unusual movement has been detected from the killer. Therefore, the death cannot be played.

 

System anty-cheatowy czy jakiś błąd ?


  • 0

Ekspert działu: Kącik retro komputerów    /     Pełne zestawienie ekspertów

Spoiler

#167 Cepheus119

Cepheus119
  • Entuzjasta

  • 672 postów
  • Miejscowość:Sosnowiec

Napisano 08 styczeń 2018 - 15:39

Że gracz zagrał tak zaje***cie, że nie da się tego powtórzyć ;) Ale fakt śmierdzi mi to cheatem .. no albo jakiś dziwny bug. PUBG nadal zbugowany to bym się też i specjalnie nie dziwił. Mnie ostatnio przestało działać zbieranie itemów z podłogi .. biegałem z pustą bronią bez amunicji i nie szło niczego podnieść :/


Użytkownik Cepheus119 edytował ten post 08 styczeń 2018 - 15:41

  • 0

Macbook Pro 13 "Escape" 2017, Dell U2515H, Xbox One X, Audiotrak Prodigy Cube, HyperX Cloud, Creative Aurvana Live!

HP Zbook 15 G4 / i7 7700HQ / 16GB / Samsung PM961 256GB / Quadro M1200


#168 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2161 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 08 styczeń 2018 - 22:28

Kolejny patch na Xboxie, jest lepiej, ale rubberbanding i lagi przy innych graczach nadal utrudniają dosyć znacznie rozgrywkę. Wprowadzono również tryb FPP only w którym ludność jeszcze bardziej nie ogarnia otoczenia. Małymi kroczkami do przodu.


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro | MSI GP63 8RE |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#169 bright_vader

bright_vader
  • Bywalec

  • 96 postów

Napisano 23 styczeń 2018 - 11:29

Kolejny patch na Xboxie, jest lepiej, ale rubberbanding i lagi przy innych graczach nadal utrudniają dosyć znacznie rozgrywkę. Wprowadzono również tryb FPP only w którym ludność jeszcze bardziej nie ogarnia otoczenia. Małymi kroczkami do przodu.

Dobrze to słyszeć. Ja się chyba jeszcze wstrzymam z zakupem. Poczekam do następnych łatek ;)


  • 0

#170 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2161 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 23 styczeń 2018 - 12:42

Jakoś na dniach ma być następny, jest coraz lepiej.


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro | MSI GP63 8RE |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#171 .daft

.daft
  • skowyrne?

  • 1725 postów
  • GG:4044850
  • Miejscowość:Lublin

Napisano 25 styczeń 2018 - 02:43

Nvidia freestyle - filtry podobne do reshade. Aby cieszyć się z danych możliwości należy ściągnąć beta geforce experience. Filtry dostępne są pod skrótem Alt+F3.


  • 0
CPU: i7 6700K @4.6 + Thermaltake Water 3.0 MOBO: AsRock Pro4S RAM: Fury HyperX 2400MHz 2x8GB @2666 GPU: KFA2 GTX 980Ti 6GB OC EVGA ACX 2.0+ cooler/backplate + EVGA PowerLink [ 81% ASIC ] MONITOR: BenQ XL2410T 120Hz + BenQ GL2450 SOUND: Creative X-Fi Titanium + PAX Drivers & Sennheiser HD 555 / Logitech G633 HDD: Samsung 500GB & WD 2TB SSD: A-Data 128GB + Sandisk 256GB PSU: Antec TP 750W Blue CASE: InWin 805 MOUSE: Logitech G502 & AUKEY Mouse Pad XL KEYBOARD: Ducky Shine 4 Community Edition VR: Oculus Rift WHEEL: Logitech G29 + Shifter Controller: DualShock 4 Gold V2

#172 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2161 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 25 styczeń 2018 - 15:38

Na Xboxie gra aktualnie przekroczyła 4mln sprzedanych kopii a ostatni patch, poprawił znacznie komfort gry - nie jest to może jeszcze poziom release'owy, ale jest znacznie lepiej niż na początku.

 

https://www.facebook...155812797856023

 

https://news.xbox.co...ideo_lrn_1.25.1


I dodatkowo

 


To show the community our appreciation for your support and feedback, we are rewarding players with 30,000 Battle Points to purchase cosmetic crates in the game. Anyone who has purchased or purchases PUBG on Xbox One and has created a character before January 31 at 12AM PST will receive this bonus
Read more at https://news.xbox.co...IQ2zAqRJ8CAb.99


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro | MSI GP63 8RE |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#173 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2161 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 09 marzec 2018 - 10:37

Roadmapa dla wersji konsolowej PUBG.

 


Spring Xbox Roadmap:

 

Continued performance optimizations: To put it bluntly, we are simply not satisfied with the games current console performance, and especially so during tense moments of onscreen action. We have found some immediate opportunity to increase framerate through changes to Erangel’s building materials, as well as some reduction to in-game foliage composition. Until we are completely satisfied in the quality and reliability of the experience, efforts to optimize performance will be an ongoing hi-priority issue. Here are some of the specific technical areas we have made changes: 

- Optimized game characters and their movements
- Optimized the number of particle effects that are spawned by vehicles and grenades
- Optimized object collision complexity
- Balanced the game work across all CPU cores to reduce streaming hitches when moving

 

 

UI optimizations: Our goal is that PUBG stands up well when compared to other games in your collection, and this comparison begins the second you boot up the game. HDR and Safe Zone options, the quality of the individual assets, the speed at which they load and how they react to your selection are all things we will improve upon as we move towards creating a premium and higher quality experience.

 

Improve Inventory UX: We receive a ton of feedback around the usability of the title, particularly when it comes to navigating the inventory UI. PUBG is a complicated game to control, and when you factor the risk versus reward of inventory management in high pressure situations, the interface must be intuitive and responsive. We are working towards that goal, and we have some changes coming that we hope will allow players to action the decisions they want to make, faster.

 

Improvements to Console Controller Options: We will be providing additional preset configurations to choose from as well as exposing a wider set of aiming options, providing players more freedom to create a controller experience that feels satisfying and empowering.

 

Improvements to game matchmaking: To support a fair and competitive environment, we plan to further improve matchmaking for Duo and Squad modes.  

 

Console Player Reporting Features: We are hoping to streamline reporting by adding in-game tools that will empower players to more quickly submit instances of unsporting behavior (Solo Teaming, Team Killing etc).

 

Updates to Vehicle Penetration: To promote a greater sense of realism, we will be applying bullet penetration to our vehicle system. Our current model can be viewed as a vehicles body having a life bar that must be reduced before the driver can be damaged. When our update is released, players that are skillful with their shots, can pierce vehicle doors and panels, damaging enemy players and ensuring that threat is constant even for those behind the wheel.

 

Game Highlights: We want players to easily capture and share in-game actions of interest, so we have integrated Game Highlights functionality on Xbox.

 

Achievements: We have some great ideas for those players that like an added challenge, and we will be rolling out our achievement criteria as part of our roadmap.

 

Sound: We’re going to continue improvements to audio quality and directional sound.

 

Customization: We will add in-game Player Customization Options, emotes and more. We want to offer a wide range of options for you to customize your character in style. 

 

Test server: In advance of major upcoming patch releases, we will be making available to players a separate PUBG Xbox Download client. There, players can participate in our latest content updates before they are moved to “Live”.

 

Miramar is coming to Xbox early spring!!!

 

 


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro | MSI GP63 8RE |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#174 chudy131080

chudy131080
  • obłąkany

  • 6746 postów

Napisano 09 marzec 2018 - 11:04

A kiedy ma być to wszystko tak super?
  • 0

#175 mabrothrax

mabrothrax
  • Papa Nurgle

  • 2161 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 09 marzec 2018 - 11:20

Niby na wiosne, czyli wuj wie. Co jakiś czas można sprawdzać, dla mnie aktualnie zbyt częste granie w to powoduje tylko frustracje.


  • 0

| MSI Optix AG32CQ | LG 32UD99 | PC: 8700k/H60/Z370/16GB/3xSSD/GTX1080/Corsair 400C/Seasonic 850W | PS4 Pro | MSI GP63 8RE |

 

Ekspert działu: Strefa Gracza / Konsole Pełne zestawienie Ekspertów

 


#176 Cepheus119

Cepheus119
  • Entuzjasta

  • 672 postów
  • Miejscowość:Sosnowiec

Napisano 09 marzec 2018 - 11:42

Mam obawy, że ta gra będzie dopracowana jak będzie już niemodna :)


  • 0

Macbook Pro 13 "Escape" 2017, Dell U2515H, Xbox One X, Audiotrak Prodigy Cube, HyperX Cloud, Creative Aurvana Live!

HP Zbook 15 G4 / i7 7700HQ / 16GB / Samsung PM961 256GB / Quadro M1200


#177 Fenio

Fenio
  • ∞∞∞∞∞∞∞

  • 3158 postów

Napisano 09 marzec 2018 - 11:55

Bardziej prawdopodobne że nigdy jej nie dopracują. Bluehole robi sobie grę po swojemu ignorując problemy i sugestie zgłaszane przez graczy. Co jakiś czas powiedzą coś co gracze chcą usłyszeć ale co niekoniecznie jest prawdą, jak na przykład walka z cheatami. Podobno zbanowali grubo ponad 1.000.000 graczy ale jakoś nie widać tego w statystykach ze Steam. Cheaty jak były tak są, pakiety danych sieciowych nadal nieszyfrowane, błędów cała masa jak np. kusza strzelająca za wysoko przy dołożonej lunecie. BH wydaje patch za patchem ale co z tego skoro żaden z nich nie poprawia istotnych błędów, wczoraj wyszedł patch 1,6GB i co on zmienia ? :) To już 7 patch od wydania wersji 1.0 a nadal nie naprawili zapisywania ustawień wyboru trybu gry FPP w lobby. Po każdej rundzie trzeba ręcznie przełączać z TPP na FPP. 


  • 1

Ekspert działu: Kącik retro komputerów    /     Pełne zestawienie ekspertów

Spoiler




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych