Skocz do zawartości

[PC] PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS


Recommended Posts

http://i.imgur.com/0LowEoKl.jpg

 

Nowy Battle Royale na Unreal Engine gra Steam ze wczesnego dostępu. 

 

Strona Gry 

https://www.playbattlegrounds.com/main.pu

 

Aktualnie ponad 50k graczy 

http://steamcharts.com/app/578080#1m

 

 

 

Wideo od jackfrags

 

https://www.youtube.com/watch?v=qMHLljIUe-g

 

Muszę powiedzieć, że ma drobne problemy z optymalizacją (poniżej moje wideo z 1060) i nie jest prosta. Mam nadzieję, że znajdzie się parę osób na forum, z tego co widzę można się świetnie bawić w grupie.

 

Film obrazujący wydajność na moim PC (stawienia graficzne w większości ultra wystarczy przewinąć do 1:25)

 


P.S. Polecam oglądnąć, dobre 10min wideo o grze

 

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

 

 

cały czas się nad nią zastanawiam.

 

Kupiłem, 120PLN to nie majątek. Po 3 meczach stwierdzam, że jest dość trudna (nie mam jednak doświadczenia z takimi grami) i znaczenie lepiej wygląda granie w grupie. 

Link to post
Share on other sites

Różnica jest, mix niskich ze średnimi daje rade. Ja 3 mecze i też zero trupów, trzeba się nauczyć w to grać :D

 

Pierwszy kill zaliczony, pięściami heh. Ogólnie to nie ogarniam trochę odrzutu i tak dalej, a typy potrafią z dziwnych odległości jednym head'em położyć.

 

Ogólnie gra wciąga, ale obecny poziom optymalizacji i dziwaczne lagi mi uniemożliwiają w miare dobrą rozgrywkę. Wypatruje z nadzieją zatem patchy i dodania trybu fpp only.

Edytowane przez mabrothrax
Link to post
Share on other sites

Z tego co zauważyłem to albo łączy mnie do dziwnych serwerów albo netcode na obecnym etapie mocno ssie. Typy czasem się pojawiają znikąd, ubijają na strzała z byle czego itd. Ale trzeba przyznać, że potencjał jest. Gra mimo wszystko nawet w takim stanie dostarcza sporo wrażeń.

Link to post
Share on other sites

Serwer jest forumowy, więc problemu nie ma. Do wieczora więc. 


//e
 
Update, ponad 4GB
 
 

This patch will be deployed for both clients and servers Thursday, March 30, 5PM KST/1AM PDT/8AM UTC

Out-game
Added Oceanian & South American servers
Server Performance/Stability
Resolved an issue where game server performance would degrade over time
Resolved several server crash issues
Client Stability
Resolved several client crash issues
Client Optimization
Added View Distance setting to graphics options
Gameplay
Adjusted movement speed of endgame play zones
Adjusted weapon sound volume in the lobby
UI
Removed crosshair while in a vehicle and not in the aiming state
Added ability to see item durability state directly in vicinity pane
Bug fixes
Fixed a bug with the volume of crouch walking
Partially addressed performance degradation when opening inventory
Fixed a problem which would allow characters to go under the map in certain areas
Removed the depth of field effect when spectating in team-play modes.
Fixed a bug with the character creation system
Fixed an issue in the REVIVE system where a player would get stuck in the revive animation when the downed player died
Fixed a bug which would cause the PLAYERUNKNOWN hi-top trainers to render incorrectly
Fixed a bug where a character would receive damage from vehicles while behind trees/walls

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...