Oko_Londynu 0 Napisano 10 Marca 2017 Udostępnij Napisano 10 Marca 2017 Witam, po zeskanowaniu komputera i dokonaniu kwarantanny programem malewareowym oraz restarcie nieustannie loguję się przy użyciu profilu tymczasowego. Dostaję tym samym taki komunikat: - nie masz dostępu do swoich plików, a pliki tworzone w ramach tego profilu zostaną usunięte po wylogowaniu. Aby rozwiązać ten problem, wyloguj się i zaloguj później. Sprawdź dziennik zdarzeń aby uzyskać szczegóły, lub skontaktuj się z administratorem.Oczywiście ponowne logowania na nic się nie zdają, co do dziennika zdarzeń, to też nie wiem jakbym miał z niego skorzystać. Tym samym nie wiem, co z tym zrobić. Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym, jest w stanie poradzić? Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 10 Marca 2017 Udostępnij Napisano 10 Marca 2017 Najprostszym rozwiązaniem jest przywrócenie systemu z punktu w którym działał on prawidłowo. Uszkodzony profil użytkownika jest wynikiem działania szkodliwego oprogramowania lub awarii systemu plików na dysku. Znajdziesz kilka porad w Google odnośnie tego problemu i musisz samodzielnie wypróbować może któryś ze sposobów zadziała. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/947215/you-receive-a-the-user-profile-service-failed-the-logon-error-message https://support.microsoft.com/pl-pl/help/14039/windows-7-fix-corrupted-user-profile Cytuj Link to post Share on other sites
Oko_Londynu 0 Napisano 11 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 Dzięki, jednak nie mogę wejść w zmień ustawienia komputera. Najprostszym rozwiązaniem jest przywrócenie systemu z punktu w którym działał on prawidłowo. Uszkodzony profil użytkownika jest wynikiem działania szkodliwego oprogramowania lub awarii systemu plików na dysku. Znajdziesz kilka porad w Google odnośnie tego problemu i musisz samodzielnie wypróbować może któryś ze sposobów zadziała. https://support.microsoft.com/pl-pl/help/947215/you-receive-a-the-user-profile-service-failed-the-logon-error-message https://support.microsoft.com/pl-pl/help/14039/windows-7-fix-corrupted-user-profile Cytuj Link to post Share on other sites
gepardmak 697 Napisano 11 Marca 2017 Udostępnij Napisano 11 Marca 2017 (edytowane) Jaki to system Windows 10 czy 7? W przypadku 7 wciskając klawisz F8 przed startem systemu masz możliwość uruchomienia trybu awaryjnego. W Windows 10 też jest taka możliwość ale wymaga to nośnika bootowalnego z systemem. Edytowane 11 Marca 2017 przez gepardmak Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.