Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Słuchajcie mam pytanie. Chciałbym złożyć nowego kompa ale nie znam się na tym totalnie. Kolega polecił mi tą stronę bo sam korzystał z Waszej pomocy. Jak wspomniałem nie znam się totalnie i jestem lajik w tym temacie. Interesuje mnie komputer  gamingowy w skład ma wchodzić intel i7 7700k i gtx 1080 tylko nie wiem jaki czy zwykły czy 1080 gaming i resztę podzespołów nie wiem, nie znam się myślę że mogę liczyć na Waszą wiedzę w tym temacie i pomoc chciałbym zmieścić się w 7000- 8200 zl choć fajnie było by wydać trochę mniej kasa to kasa ale nie chciałbym za 3 lata wymieniać kompa ponowie. Jak byście mogli coś mi doradzić albo pomóc złożyć coś fajnego z tymi 2 częściami byłbym wdzięczny :)   

Link to post
Share on other sites

Witajcie. Po przeczytaniu wiadomości od kajtka udzielę trochę więcej informacji bo faktycznie mało informacji podałem . Wiec tak :
 
Zastosowanie komputera:  to przede wszystkim chodzi o gry 
Maksymalną kwotę:  no chciałbym około 7000 zł chodź nie ukrywam że chciałbym mniej ale nie tracąc na komponentach mocnych jak wyjdzie około 8000 no cóż jest to także do zaakceptowania 
Co do kupna:  to niestety jestem zmuszony kupować na części  co parę miesięcy niestety taka sytuacja narodziła mi się dzisiaj wiec sami rozumiecie 
Co do podkręcania komputera:  jak najbardziej tak 
Specjalne wymagania: fajnie gdyby był cichy 
Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor?: Monitor LG 25UM58 ULTRA WIDE LED/IPS/21:9 - 25cali rozważam w następnym roku kupić monitro 4K
Których części potrzebujesz? powiedzmy że wszystkich ponieważ mam kompa 2 letniego i może udało by się coś z niego wyciągnąć lecz po prostu wymienić żeby nie tracić zbędnie pieniędzy 
Czy posiadasz jakieś części ze poprzedniego komputera? : Ogólnie posiadam komputer cały jak wspomniałem 2 lata temu składałem wiec mam wszystko lecz chyba grafika mi pada 
Podzespoły obecnego komputera:
 
Procesor : AMD X4 FX-4350 - 4,20 GHz, Turbo: 4,30 BOX, AM3+