Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Router nie łączy się z siecią

router połączenie brak internetu netlog ipconfig

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 svensonowsky

svensonowsky
  • Nowicjusz

  • 9 postów

Napisano 19 luty 2017 - 14:48

Witam serdecznie, mam problem. W domu do routera są podłączone 3 laptopy (bezprzewodowo). Jeden z nich nie łączy się z siecią, jest na Windowsie 8.1. 

 

Centrum sieci i udostępniania pokazuje, że wszystko jest ok tylko połączenie jest ograniczone.

 

Poniżej zamieszczam log z netloga (nie wiem czy to wystarczy, nie wiedziałem jak dodać Wam jak najwięcej informacji).

 

http://wklej.to/FxI5e

 

 

Co już zrobiłem

W narzędziach administracyjnych sprawdzałem usługi, które są uruchomione jako automatyczne. Próbowałem usunąć sieć i skonfigurować ją od nowa - bezskutecznie. Oczywiście resetowałem router i wyłączyłem go od źródła zasilania.

 

Sprawdzałem, czy po zalogowaniu na router opcja DHCP jest włączona, próbowałem zmienić domyślny serwer DNS i IPv4.

 

W cmd.exe wpisywałem komendy wymienione na forach internetowych zgodnie ze zdiagnozowanym problemem przez narzędzie Windowsa - wszystko bez skutku.

 

Z góry dziękuję za pomoc.


  • 0

#2 Longhorn

Longhorn
  • Maniak

  • 3281 postów

Napisano 19 luty 2017 - 16:47

Nie masz może żółtego wykrzyknika w menadżerze urządzeń przy teredo tunneling?

https://fanyit.com/w...o-Interface.png

Przy połączeniu kablowym też jest problem z ograniczonym dostępem do internetu?


  • 0

i5 4690K | 2x4GB 2400MHz | Asus GTX 1060 6GB | SSD 256GB + 2TB + 250GB | Thermaltake SmartSE 630W | Thermaltake Commander GS-III | LG 22MP65 | CM Storm Devastator | Win 10 Pro | Microlab Solo7c * Dell Vostro 5471 + Dell Latitude E5430 + E7240


#3 gepardmak

gepardmak
  • Maniak

  • 4130 postów

Napisano 19 luty 2017 - 16:54

Jeśli 2 pozostałe komputery łączą się z routerem(podaj model routera) jest kilka możliwych przyczyn tego stanu. Sprawdź ustawieniach na komputerze który się nie łączy w Centrum sieci i udostępniania-Połączenia-Twoja sieć Wifi- tu wybierz ją. Wtedy pojawi się karta Stan Wifi. Wybierz Właściwości sieci bezprzewodowej- Zabezpieczenia-zaznacz pole-Pokaż znaki i sprawdź czy masz poprawne hasło. Jeśli tak nic nie zmieniaj a jeśli nie wpisz prawidłowe i naciśnij Ok. Na karcie Stan Wifi wybierz Właściwości, odnajdź Protokół  internetowy w wersji 4(TCP/IPv4) kliknij na niego i sprawdź czy masz ustawione Uzyskaj adres IP automatycznie, jeśli jest inaczej zmień. Zmiana tych opcji powinna pomóc. Chyba że problem tkwi w czymś jeszcze. 


Użytkownik gepardmak edytował ten post 19 luty 2017 - 16:55

  • 0

#4 Longhorn

Longhorn
  • Maniak

  • 3281 postów

Napisano 19 luty 2017 - 16:59

Nieprawidłowe hasło czy ręczna adresacja nie jest problemem w tym wypadku, bowiem autor z routerem łączy się

Wireless LAN adapter Wi-Fi:

   Connection-specific DNS Suffix  . : home
   Description . . . . . . . . . . . : Karta Broadcom 802.11n Network Adapter
   Physical Address. . . . . . . . . : 68-94-23-FF-DF-21
   DHCP Enabled. . . . . . . . . . . : Yes
   Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes
   Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::55d0:e85b:e1e:9e2f%2(Preferred) 
   IPv4 Address. . . . . . . . . . . : 192.168.0.60(Preferred) 
   Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
   Lease Obtained. . . . . . . . . . : 19 lutego 2017 14:18:38
   Lease Expires . . . . . . . . . . : 19 lutego 2017 15:18:38
   Default Gateway . . . . . . . . . : 192.168.0.1
   DHCP Server . . . . . . . . . . . : 192.168.0.1
   DHCPv6 IAID . . . . . . . . . . . : 258511907
   DHCPv6 Client DUID. . . . . . . . : 00-01-00-01-18-D7-3B-6A-68-94-23-FF-DF-21
   DNS Servers . . . . . . . . . . . : 62.179.1.62
                                       62.179.1.63
   NetBIOS over Tcpip. . . . . . . . : Enabled

  • 0

i5 4690K | 2x4GB 2400MHz | Asus GTX 1060 6GB | SSD 256GB + 2TB + 250GB | Thermaltake SmartSE 630W | Thermaltake Commander GS-III | LG 22MP65 | CM Storm Devastator | Win 10 Pro | Microlab Solo7c * Dell Vostro 5471 + Dell Latitude E5430 + E7240


#5 svensonowsky

svensonowsky
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 9 postów

Napisano 19 luty 2017 - 20:11

Nie masz może żółtego wykrzyknika w menadżerze urządzeń przy teredo tunneling?

https://fanyit.com/w...o-Interface.png

Przy połączeniu kablowym też jest problem z ograniczonym dostępem do internetu?

 

Sprawdzałem menedżer urządzeń i nie ma tam jakichkolwiek "braków". Aktualizowałem sterowniki do najnowszych i wszystko jest ok. Wyskoczył mi jedynie komunikat, że karta sieciowa może być odłączona lub uszkodzona. 

 

 

Jeśli 2 pozostałe komputery łączą się z routerem(podaj model routera) jest kilka możliwych przyczyn tego stanu. Sprawdź ustawieniach na komputerze który się nie łączy w Centrum sieci i udostępniania-Połączenia-Twoja sieć Wifi- tu wybierz ją. Wtedy pojawi się karta Stan Wifi. Wybierz Właściwości sieci bezprzewodowej- Zabezpieczenia-zaznacz pole-Pokaż znaki i sprawdź czy masz poprawne hasło. Jeśli tak nic nie zmieniaj a jeśli nie wpisz prawidłowe i naciśnij Ok. Na karcie Stan Wifi wybierz Właściwości, odnajdź Protokół  internetowy w wersji 4(TCP/IPv4) kliknij na niego i sprawdź czy masz ustawione Uzyskaj adres IP automatycznie, jeśli jest inaczej zmień. Zmiana tych opcji powinna pomóc. Chyba że problem tkwi w czymś jeszcze. 

 

Wszystko jest tak jak to opisałeś - robiłem tak wcześniej - bezskutecznie. Ustawiałem wszystko nawet ręcznie klikając PPM na IPv4 w opcjach (podając IP i DNS) - bezskutecznie również (nie wiem czy logicznie opisałem dostęp do tej opcji ale nie chcę mi się jej teraz szukać).

 

Nieprawidłowe hasło czy ręczna adresacja nie jest problemem w tym wypadku, bowiem autor z routerem łączy się Cytat

 

Dokładnie tak, tylko jest komunikat o ograniczonym dostępnie.

 

Model routera : (zedytuję zaraz jak tylko sprawdzę), internet UPC, wcześniej problem nie występował. Został rozwiązany przywracaniem systemu. 


  • 0

#6 cooger

cooger
  • Too old to die young.

  • 7760 postów
  • 3DMark 06:666

Napisano 20 luty 2017 - 00:25

Dostajesz w ogóle poprawny adres IP?


  • 0

Ekspert działu: Routery i sprzęt sieciowy / Kącik retro komputerów/ Głośniki, słuchawki i urządzenia audio/ Pełne zestawienie Ekspertów

Zanim wyślesz mi PW z linkiem do Twojego postu zastanów się czy naprawdę go nie widziałem.

Za hajper777: "Nie jestem jakimś mega hejterem żeby jarać sie barwą dzwieku do 100% wydajności"

Poszukuję: Abit BH6, TH7, KG7; Asus: A7M. Masz niepotrzebny stary sprzęt komputerowy (min.13 lat)? Napisz PW.


#7 svensonowsky

svensonowsky
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 9 postów

Napisano 20 luty 2017 - 12:52

Dostajesz w ogóle poprawny adres IP?

 

Tak, próbowałem nawet ustawić to "ręcznie" i nic to nie dało.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: router, połączenie, brak internetu, netlog, ipconfig

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych