Damian02625 1 Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 Witam. Mam dość dziwny problem ze słuchawkami Sharkoon Shark Zone H10. Minowicie: gdy np słucham jakiejś muzyki i jednocześnie rozmawiam np: na team speaku, to wszyscy którzy ze mną rozmawiają słyszą co ogladam. Mam wyłączone miks stereo w systemie Windows 10 i nadal wszystko słyszą. Sprawdzałem nawet w Audacity i gdy puszczę jakiś dzwięk to on się sam nagrywa w programie, gdy wyłącze mikrofon i coś włącze to już nic nie przebija i jest ok. Dlaczego tak się dzieje ? Ktoś wie jak temu zaradzić? Jest to dosyć irytujące. Pozdrawiam. Nikt nie wie? Cytuj Link to post Share on other sites
bleck55 730 Napisano 16 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2017 No nikt tu nie kupuje takich wynalazków więc skąd kto ma wiedzieć. Trzeba było kupić słuchawki a nie nie wiadomo co. Weź multimetr i sprawdzaj czy nie ma przebicia na linie mikrofonu. Podepnij pod inny komp Cytuj Link to post Share on other sites
Damian02625 1 Napisano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 No nikt tu nie kupuje takich wynalazków więc skąd kto ma wiedzieć. Trzeba było kupić słuchawki a nie nie wiadomo co. Weź multimetr i sprawdzaj czy nie ma przebicia na linie mikrofonu. Podepnij pod inny komp Wynalazków? Te sluchawki w swojej cenie nie mają konkurencji Więc skoro nie miałeś ich w ręce, to nie mów, że to jakiś wynalazek Dzięki za odpowiedz. Cytuj Link to post Share on other sites
bleck55 730 Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Wynalazków? Te sluchawki w swojej cenie nie mają konkurencji Więc skoro nie miałeś ich w ręce, to nie mów, że to jakiś wynalazek Dzięki za odpowiedz. Ha ha ha ha hahaha chyba do zawodów w rzucie do kosza na śmieci. Na yt się bzdur naogladałeś czy gdzie tą informację wygrzebałeś? Są tak świetne że się popsuły? Wysłane z mojego Vienna przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
Damian02625 1 Napisano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 Ha ha ha ha hahaha chyba do zawodów w rzucie do kosza na śmieci. Na yt się bzdur naogladałeś czy gdzie tą informację wygrzebałeś? Są tak świetne że się popsuły? Wysłane z mojego Vienna przy użyciu Tapatalka Nie zepsuły się Były takie od początku, ale dopiero teraz to zauważyłem. Skąd informację wygrzebałem? Od kompetentnych osób z zakresu audio. Cytuj Link to post Share on other sites
kombajn 354 Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 (edytowane) Niech zgadnę ta kompetentna osoba z zakresu audio to youtuber rooshken? Zgadłem? A zauważyłeś że on praktycznie o wszystkich słuchawkach mówi to samo że są wspaniałe i graja rewelacyjnie. Ciekawe czy ma to coś wspólnego z lista jego sponsorów... Edytowane 17 Lutego 2017 przez kombajn Cytuj Link to post Share on other sites
bleck55 730 Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 proponuje do tych Od kompetentnych osób z zakresu audio. napisać co teraz z tym szrotem zrobić co polecili Cytuj Link to post Share on other sites
Damian02625 1 Napisano 17 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 proponuje do tych napisać co teraz z tym szrotem zrobić co polecili Nie brałem pod uwagi żadnych youtuberów... Słuchawki mam, grają rewelacyjnie więc wystarczają mi w 100% jak za kwote 99zł Jedyny problem to mam z tym mikrofonem, nawet gdy jest on wyłączony to "nagrywa" dzwiek który mam akutalnie odtworzony. Nic się nie da z tym zrobić? Podlega to na gwarancje? Kupowałem w sklepie morele. Cytuj Link to post Share on other sites
bleck55 730 Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 ale ja nie mówię że brałeś ytuberów mówię żebyś napisał do tych co Ci je polecili skoro polecają to pewnie znają i słuchawki ich bolączki.a po za tym skoro masz je na gwarncji to co mamy ci kazać w nich grzebać . pisałem weź multimetr i sprawdzaj czy przebić nie ma na kablu. Cytuj Link to post Share on other sites
kombajn 354 Napisano 17 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2017 A jak nie masz miernika (w końcu nie każdy musi mieć) to poproś znajomego elektryka, albo w sklepie komputerowym gdzie zajmują się też serwisem prawie na pewno będą mieć. A generalnie jako że u producenta forum nie mają możesz też spróbować napisać do nich na facebooku. Opisz problem i spytaj o poradę i czy odesłać słuchawki na gwarancji: https://www.facebook.com/SharkoonNews Cytuj Link to post Share on other sites
FeX 6269 Napisano 18 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2017 Nic tak nie boli gracza, jak urażona duma po krytyce posiadanego przez niego sprzętu. Uczucie, jakbyś napluł mu w twarz Ludki nie bierzcie sobie tego do siebie, że ktoś krytykuje sprzęt jaki kupiliście/posiadacie. Sharkoon ogólnie to chińskie zabawki, a pisanie, że nie mają konkurencji w cenie do 100zł jest mocno na wyrost. Rozumiem, jednak, że to przez pewną niewiedzę użytkownika, co akurat rozumiem. Rozwiązania problemu są dwa albo masz słuchawki z wadą albo skopaną konfigurację ustawień w Win10. Sprawdzisz to odsłuchując inny mikrofon. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.