Sakata Gintoki 6 Napisano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 Jeden z głównych programistów Nekotekina rozpoczął kampanie finansującą rozwój RPCS3 na Patreon. Według autora pieniądze z dotacji w pierwszej kolejności zostaną przeznaczone na : - Pełny wymiar czasu pracy głównego developera nad emulatorem. - Sprzęt dla rozwoju i testowania. - Hosting i obsługę strony internetowej RPCS3 oraz baze kompatybilności. Więcej informacji na Patreonie Nekotekina. *Patron: https://www.patreon.com/Nekotekina *Forum: http://www.emunewz.net/forum/forumdisplay.php?fid=172 *GitHub: https://github.com/RPCS3/rpcs3 *Discord: https://discordapp.com/invite/YYZ8z *Zawsze najnowszą wersję RPCS3 pobierzecie tutaj : https://ci.appveyor.com/project/rpcs3/rpcs3/build/artifacts *RPCS3 dla początkujących : http://www.emunewz.net/forum/showthread.php?tid=174352 *FAQ: https://github.com/RPCS3/rpcs3/wiki/FAQ *RPCS3 w akcji: -https://www.youtube.com/user/Naruto99599v2 -https://www.youtube.com/watch?v=1UiGyQjaRlc -https://www.youtube.com/watch?v=FFVr_Flsi9g -https://www.youtube.com/watch?v=N12u_mg3_xM&t=647s -https://www.youtube.com/watch?v=MkdzZJFUgaQ -https://www.youtube.com/watch?v=tCBVGaSaVu8&t=66s -https://www.youtube.com/watch?v=G2uiMfxOOVc&t=87s -https://www.youtube.com/watch?v=NCR8gfEbPOM&t=10s -https://www.youtube.com/watch?v=85A8KikdoV8&t=1s -https://www.youtube.com/watch?v=GEZCFmaclpY -https://www.youtube.com/watch?v=xcAqH8FXhpw -https://www.youtube.com/watch?v=cm_XOCktMQY&t=39s *Lista grywalnych gier: http://www.emunewz.net/forum/forumdisplay.php?fid=195 Uwaga: -RPCS3 jest wolnym otwartym oprogramowaniem i nie powinno się płacić za korzystanie z niego. Uważaj też na fałszywe emulatory. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13093 Napisano 22 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Po co emulator ps3? Dla tych paru gier ekskluzywnych? Najrozsądniej kupić ps3 i ograć te gry a potem odsprzedać całość. Dodam, że procesor w ps3 (CELL) w niektórych zastosowaniach jest wydajniejszy od współczesnych i7. A właśnie w grach ekskluzywnych jest on najbardziej wykorzystywany. A co z łatkami do gier, ps store i psn. Playstation to zwarty ekosystem. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez MiK Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 27 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 (edytowane) Takie typowe gadanie to w jakim celu poswatają emulatory ? a no właśnie dla ludzi których to kręci mam na myśli edukację na temat emulacji nowoczesnych urządzeń i systemów operacyjnych. Sam posiadam jeszcze PS3 Super Slim ale bardzo kibicuje temu projektowi. Edytowane 27 Stycznia 2017 przez Sakata Gintoki Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 12 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 RPCS3 v0.0.2 --> https://rpcs3.net/blog/ Pierwsza gra typu AAA uruchomiona na emulatorze RPCS3. AMD FX 6300 [4.5Ghz]-interpreter + OpenGL Intel i7-5820k-interpreter + OpenGL Intel i3 3240-interpreter + OpenGL Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2017 Update: 23.06.2017 -Usprawnienia graficzne i rekompilatora LLVM Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2017 Progress Report: Czerwiec 2017: https://rpcs3.net/blog/2017/07/03/progress-report-june-2017/ Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 23 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2017 (edytowane) 13.07.2017 WIP Build: https://rpcs3.net/blog/2017/07/13/persona-5-is-now-playable-in-rpcs3/ *Działa tylko wersja demo: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ◆Emulator RPCS3 v0.0.3 już dostępny: https://github.com/RPCS3/rpcs3/releases/tag/v0.0.3 ◆Latest Build : https://rpcs3.net/download ◆ Asura's Wrath uruchamia się jednie w rozdzielczości 576p na głównej budowie rpcs3 Edytowane 23 Lipca 2017 przez Sakata Gintoki 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 4 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Progress Report: 2017/08/03 https://rpcs3.net/blog/2017/08/03/progress-report-july-2017/ Cytuj Link to post Share on other sites
AMDK11 1 Napisano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2017 (edytowane) Śmiem powątpiewać co do mocy obliczeniowej mitycznego Cell Cell to nic innego jak taka wariacja "APU" czyli jeden 64bitowy rdzeń IBM PowerPC z SMT, który jest obecnie przestarzały pod względem mocy obliczeniowej od dowolnego pojedynczego rdzenia i7, natomiast pozostałe "rdzenie" to nic innego jak jednostki wektorowe na wzor AVX lub SP z kart graficznych kórych jest tylko 6. PowerXCall 3.2GHz: 1 rdzen PowerPC 25.6 GFLOPS w SP i 6.4 GFLOPS w DP. 1 SPE 25.6 GFLOPS w SP i 1.8 GFLOPS w DP 6 SPE 153.6 GFLOPS w SP i 20.8 GFLOPS w DP 1 rdzen Haswell @4GHz 128(2x256bit) GFLOPS w SP i 64 GFLOPS w DP. 1 FPU 256bit 64 GFLOPS w SP i 32 GFLOPS w DP. 6 rdzeni Haswell-E @4GHz 768 GFLOPS w SP i 384 GFLOPS w DP. W późniejszym czasie jednostki SPE z Cell'a wspomagały GPU w renderowaniu grafiki. W XBOX-ie 360 są 3 rdzenie PowerPC + wydajniejsze GPU. Nie wiem czemu mit Cell'a urósł do takiego stopnia PS: PowerXCall w PS3 ma fizycznie 7 SPE ale aktywnych jest 6 a jeśli zaś chodzi o GPU to jest to poziom 7900GTX. Edytowane 20 Sierpnia 2017 przez AMDK11 1 Cytuj Link to post Share on other sites
koziol007 0 Napisano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2017 (edytowane) Czy ktoś może pomóc jak przekonwertować (jakim programem - nigdzie nie mogę namierzyć takiego softu) plik iso na pkg ? Z góry dziękuję Czy ktoś może pomóc jak przekonwertować (jakim programem - nigdzie nie mogę namierzyć takiego softu) plik iso na pkg ? Z góry dziękuję wszystko jasne - temat nie aktualny Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez koziol007 Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 2 Września 2017 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2017 Progress Report: 2017/09/01 : https://rpcs3.net/blog/2017/09/01/progress-report-august-2017/ Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2017 (edytowane) Wyjaśnienie sprawy z ATLUS U.S.A i niestandardowe rozdzielczości [ 1080p / 1440p / 4k ] https://www.reddit.com/r/emulation/comments/72lo12/statement_atlus_usa_attempts_to_shut_down/ Progress Report: 2017/10/03 : https://rpcs3.net/blog/2017/10/03/progress-report-september-2017/ *Nadchodzące usprawnienia renderowania [build zostanie upubliczniony za tydzień lub 2 tygodnie] High-resolution rendering / Upscaling *Wprowadzenie renderowania wysokiej rozdzielczości :: https://rpcs3.net/blog/2017/10/08/introducing-high-resolution-rendering/ Edytowane 9 Października 2017 przez Sakata Gintoki Cytuj Link to post Share on other sites
Sakata Gintoki 6 Napisano 1 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2017 RPCS3 Improvements: (2017/12/01) Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.