Skocz do zawartości

PlayStation 3 Emulator-[RPCS3]


Recommended Posts

Jeden z głównych programistów Nekotekina rozpoczął kampanie finansującą  rozwój RPCS3 na Patreon.

Według autora pieniądze z dotacji w pierwszej kolejności zostaną przeznaczone na :

 

- Pełny wymiar czasu pracy głównego developera nad emulatorem.

- Sprzęt dla rozwoju i testowania.

- Hosting i obsługę strony internetowej RPCS3 oraz  baze kompatybilności.

 

Więcej informacji na Patreonie Nekotekina.

 


 


 


 


 

*Zawsze najnowszą wersję RPCS3 pobierzecie tutaj : https://ci.appveyor.com/project/rpcs3/rpcs3/build/artifacts

 


 


 

 

 

*RPCS3 w akcji:


 












 


 

 

 

Uwaga:

-RPCS3 jest wolnym otwartym oprogramowaniem i nie powinno się płacić za korzystanie z niego. Uważaj też na fałszywe emulatory.

Link to post
Share on other sites

Po co emulator ps3? Dla tych paru gier ekskluzywnych? Najrozsądniej kupić ps3 i ograć te gry a potem odsprzedać całość. 

 

Dodam, że procesor w ps3 (CELL) w niektórych zastosowaniach jest wydajniejszy od współczesnych i7. A właśnie w grach ekskluzywnych jest on najbardziej wykorzystywany. 

 

A co z łatkami do gier, ps store i psn. Playstation to zwarty ekosystem. 

Edytowane przez MiK
Link to post
Share on other sites

Takie typowe gadanie to w jakim celu poswatają emulatory ? a no właśnie dla ludzi których to kręci mam na myśli edukację na temat emulacji nowoczesnych urządzeń i systemów operacyjnych.  :)

 

Sam posiadam jeszcze PS3 Super Slim ale bardzo kibicuje temu projektowi.

Edytowane przez Sakata Gintoki
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

13.07.2017 WIP Build: https://rpcs3.net/blog/2017/07/13/persona-5-is-now-playable-in-rpcs3/

 

 

 

*Działa tylko wersja demo:


 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Emulator RPCS3 v0.0.3 już dostępny:  https://github.com/RPCS3/rpcs3/releases/tag/v0.0.3

Latest Build : https://rpcs3.net/download

 

◆ Asura's Wrath uruchamia się jednie w rozdzielczości 576p na głównej budowie rpcs3 

     

  

Edytowane przez Sakata Gintoki
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Śmiem powątpiewać co do mocy obliczeniowej mitycznego Cell :)

 

Cell to nic innego jak taka wariacja "APU" czyli jeden 64bitowy rdzeń IBM PowerPC z SMT, który jest obecnie przestarzały pod względem mocy obliczeniowej od dowolnego pojedynczego rdzenia i7, natomiast pozostałe "rdzenie" to nic innego jak jednostki wektorowe na wzor AVX lub SP z kart graficznych kórych jest tylko 6.

 

PowerXCall 3.2GHz:

1 rdzen PowerPC 25.6 GFLOPS w SP i 6.4 GFLOPS w DP.

1 SPE 25.6 GFLOPS w SP i 1.8 GFLOPS w DP

6 SPE 153.6 GFLOPS w SP i 20.8 GFLOPS w DP

 

1 rdzen Haswell @4GHz 128(2x256bit) GFLOPS w SP i 64 GFLOPS w DP.

1 FPU 256bit 64 GFLOPS w SP i 32 GFLOPS w DP.

6 rdzeni Haswell-E @4GHz 768 GFLOPS w SP i 384 GFLOPS w DP.

 

 

W późniejszym czasie jednostki SPE z Cell'a wspomagały GPU w renderowaniu grafiki.

 

W XBOX-ie 360 są 3 rdzenie PowerPC + wydajniejsze GPU.

 

Nie wiem czemu mit Cell'a urósł do takiego stopnia ;)

 

PS:

PowerXCall w PS3 ma fizycznie 7 SPE ale aktywnych jest 6 a jeśli zaś chodzi o GPU to jest to poziom 7900GTX.

Edytowane przez AMDK11
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Czy ktoś może pomóc jak przekonwertować (jakim programem - nigdzie nie mogę namierzyć takiego softu) plik iso na pkg ?

Z góry dziękuję


Czy ktoś może pomóc jak przekonwertować (jakim programem - nigdzie nie mogę namierzyć takiego softu) plik iso na pkg ?

Z góry dziękuję

wszystko jasne - temat nie aktualny

Edytowane przez koziol007
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Wyjaśnienie sprawy z ATLUS U.S.A i niestandardowe rozdzielczości [ 1080p / 1440p / 4k ] 

https://www.reddit.com/r/emulation/comments/72lo12/statement_atlus_usa_attempts_to_shut_down/

 

 


Progress Report: 2017/10/03 :  https://rpcs3.net/blog/2017/10/03/progress-report-september-2017/

 

*Nadchodzące usprawnienia renderowania [build zostanie upubliczniony za tydzień lub 2 tygodnie]

 

High-resolution rendering / Upscaling

1V6KDgf.jpg


 

 

 

 

*Wprowadzenie renderowania wysokiej rozdzielczości :: https://rpcs3.net/blog/2017/10/08/introducing-high-resolution-rendering/

Edytowane przez Sakata Gintoki
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...