Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam kupiłem wczoraj zestaw komputerowy. Przyszedł mi nie sprawny zasilacz a chciałbym zobaczyć czy reszta sprzętu działa poprawnie, mam starszy 400W zasilacz czy mogę bez obaw podłączyć i sprawdzić? z góry dziękuję i pozdrawiam!

procesor i5-6600k + fortis 3 he1425 v2

ram 2x8gb vengance

Gigabye z170-d3h

+ starsze komponenty :

geforce 750 ti

dysk ssd adata

 

Link to post
Share on other sites

Aktualny zasilacz lpk lpk2-23 3*Sata 400w Nawet go nie mogę znaleźć w internecie, czyli zabytek. Mam zamiar w nie długim czasie dokupić lepszą kartę graficzną. Zatem ponawiam pytanie, czy mogę bez obaw sprawdzić owe podzespoły? I jaki zasilacz polecacie na przyszłość?

Edytowane przez Urbannabru
Link to post
Share on other sites

SilentiumPC Vero L1 600W 80Plus, po podpięciu kabli nic się nie dzieję, podłączyłem na chwilę stary zasilacz i od razu zaczęła dioda świecić.(niestety jestem laikiem w tych sprawach, ale wydaje mi się że nie jest sprawny, oglądałem różne filmiki podłączałem podobnie i nie działa.)

Link to post
Share on other sites

Jak odesłałeś 600 to chyba przyślą Ci naprawiony? To po co chcesz wymieniać? Poczekaj aż odeślą z gwarancji. A pod tą 400 to ja bym nie podpinał :)


 

 

Musisz z wtyczki ATX 24 pin zetknąć zielony i czarny ze sobą drucikiem 

 

A nie trzeba jeszcze jakiegoś obciążenia podłączyć? Dysk, napęd?  

Link to post
Share on other sites

Chodzi o to że chce sprawdzić czy reszta sprzętu jest nie uszkodzona, a za odesłany zasilacz zwrócą mi pieniądze. Jeśli lepiej mam nie podpinać starego zasilacza(chociaż dla testu podpiąłem na kilka sekund) bym poszukał na miejscu u siebie jakiś zasilacz i sprawdził resztę podzespołów. Swoją drogą wciąż mnie zastanawia jaki zasilacz polecacie jeśli będę chciał jeszcze rozbudować komputer :).

Edytowane przez Urbannabru
Link to post
Share on other sites